Saintropez mysiga träningsjournal=))

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Saintropez mysiga träningsjournal=))

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

tjena, tänkte göra en tränignsjournal har inte fattat mig på hur man gör men hoppas det går bra..

Tränar fyra dagar i veckan

Pass1: Rygg (tjocklek och vidd) Baksida axlar mage

Pass2:Bröst triceps vader

pass3:axlar biceps mage

passfyra:ben vader

Idag blev det bröst och triceps

Bänkpress 3×6-10 70kg

Hantelpress 3×6-10 20kg

Hantelflyes 3×6-10 25 kg

Cablecross: 2×12 25kg

Dips 18 15 12

Push down eller hur det stavas 3×8 40 kg

hehe, aa=)) inspirationen kom ifrån dig=)

lycka till med träningen :emo-thumb

Ser fram imot morgondagens gympass, det blir rygg och biceps

Stångrodd, chins, latsdrag med V handtag, vanliga rygglyft, och ska prova på marklyft, bicepscurl med rakstång, hantlar och cablecross….

tack emiladrian=)

gick sjukt bra körde sittande rodd, hantel rodd chins, latsdrag emd v handtag, och så körde jag biceps, hantelcurl cable cros curl…blev helt slut…

har ett litet problem bara, känns aldrig på ryggen direkt, märker ju att jag får resultat men det bränns inte, spec inte på roddövningarna..men det ger vell ändå??

Saintropez wrote:
    gick sjukt bra körde sittande rodd, hantel rodd chins, latsdrag emd v handtag, och så körde jag biceps, hantelcurl cable cros curl…blev helt slut…

har ett litet problem bara, känns aldrig på ryggen direkt, märker ju att jag får resultat men det bränns inte, spec inte på roddövningarna..men det ger vell ändå??

Det ska kännas i muskeln men det behöver inte bränna av mjölksyra eller pump. Flyttar du en tung vikt med muskeln så kommer den aktiveras oavsett om den fylls med mjölksyra eller något liknande. Jag säger det än en gång:
    Pump och träningsvärk är inget att bry sig om! :D

men då är det ju lungt:) jag har samma problem med magen ibland. att det blir tungt men att det inte bränns på samma sätt som att kör biceps tex:)

Igår blev det ett bröstpass, körde 3×8 på lutande hantelflyes och lutande hantelpress, vikten låg på 25 kg tror jag på varje hantel, kändes regält..sen köre jag lite kablar fyra sett på 30 25 kg. ett sett dips 20 stycken ungefär..kände mig riktigt trött..jobbigt har svårt att få resultat på brösten:O

Incline hantelpress vad menas med incline??

Kom nyss hem ifrån mitt första ben pass på väldigt länge

Framsidalår 3×15 bencurl 7 plattor

baksida lår 3×15 hamstringscurl 5 plattor

Hacklift 120 kg 3×10

Utfall 20×3 20 kg bricka mot bröstet

stående vadpress 15 plattor 4 x15

sittande vadpress 8plattor 2×10

fyfan vad det kändes tungt hahhaa=))))) måste köra mkt ben nu, nu är dom stora och lösa..hahha blir fint till deffen sen(Y))

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.