Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 262 total)
  • Author

Så nu har jag vilat lite och ätit upp mig några kilon.
    Väger just nu i skrivande stund 73-74kg varav (förhoppningsvis) det är en del vätska, vilket inte är så konstigt med tanka på hur jag har ätit de senaste dagarna. blir nog en del fett av det jag slängt i mig med.

Fick ganska ont i ryggen efter helgens tävlingar men det börjar släppa lite smått nu så jag ska ge mig ner till gymmet och dra av ett hyffsat lätt (hahah säkert) pass imorgon och det blir bröst och tricep, skulle kört vader också men dem e så jävla slitna.

Har även gjort ett nytt träningsprogram som ka försöka följas. Kommer dock inte köra efter det slaviskt då det kanske kräver att jag vilar lite extra ibland.

Egentligen så känns det ganska onödigt att starta en träningsjournal nu eftersom jag åker till thailand den 30:e december och inte har någon aning om hur mycket träning eller tillgång till dator det finns där.

En sak är säker och det är att jag kommer träna på ett eller annat sätt.

Det är dock drygt två veckor kvar dit och fram tills dess ska det köras hårt.

Dag 1: 4 set bröst. 4-5 set triceps, 4 set vader
    Dag 2: vila
    Dag 3: 6-8 set rygg (3-4set biceps varannan vecka)
    Dag 4: vila
    Dag 5: 3 set Framsida lår ,2 set vader, 3 set bröst
    Dag 6: Vila
    Dag 7: 4 set Baksidalår, 6 set axlar
    Dag 8: vila

första bröstpasset; 4 set decline pressar 2 set 4-8 & 2 set 10-12
    första vadpasset; 4set i benpress 2 set högreppare 2 set lågreppare

Andra bröstpasset; 1 set raka flyes 2 set inchline pressar
    Andra vadpasset; 2 set sittande vadpress ett högreps och ett lågreps

Äta som fan och köra nåt pass cardio i veckan för att inte bli för fet

Nice, dags att

10kg upp h

Att fylla ut mina 70kg i klassen. vilket innebär ca 4kg muskler till och det tar nog sin tid.

Har inga tävlingsplaner nu utan kommer att köra tills jag känner att jag har lagt på mig lite mer muskler och blir sugen på att tävla.

Nu ska det byggas :bb3:

Alex Thunholm wrote:
    10kg upp här ;)

hahah gött det 7kg upp här och ser ut som fan .det enda som ser normalt ut är ansiktet

Sam jr wrote:
    hahah gött det 7kg upp här och ser ut som fan .det enda som ser normalt ut är ansiktet

jävla vätska :P jaja bra tryck på gymmet iaf :P får bli julsvullen sen hårdna lite till sommaren ;) sen är de sm diet :D

k

Alex Thunholm wrote:
    jävla vätska :P jaja bra tryck på gymmet iaf :P får bli julsvullen sen hårdna lite till sommaren ;) sen är de sm diet :D

nice ..fan det e nästan svårt att släppa formen. men ska det byggas så ska det

lycka till med allt :emo-thumb

Srednq wrote:
    kör hårt nu så går du i -80 nästa år :p

du kanske skulle fixa spons av lidl :emo-thumb

edit:stavning

hahah minus 80 kommer men inte än ..allt har sin tid
    först ska jag fylla ut -70 : )

ehh fan ska man fixa spons ska man fixa från nåt dyrt ..lidl har man juh råd att handla på

Sam jr wrote:
    hahah minus 80 kommer men inte än ..allt har sin tid
    först ska jag fylla ut -70 : )

ehh fan ska man fixa spons ska man fixa från nåt dyrt ..lidl har man juh råd att handla på

då kanske man skulle höra sig för i ica affären en liten bit härifrån. för dom e dyra som f-n… :D

Jag tycker att du kör för få set men det funkar ju uppenbarligen på dig.
    Lycka till med byggandet så möts vi på scen en vacker dag.

Vad kul med en byggtråd. Ska följa dig noga fram tills att du åker! ;)

Vart i Thailand bär det av? Nyfiken i en strut… :)

Personligen så tycker jag att ditt träningsupplägg ser ovanligt vettigt ut. Inte någon enorm volym med en massa onödiga set. Att vila varannan dag tycker jag också är utmärkt. För många tränar för mycket!

(Detta är endast min glada amatör-åsikt men alla har väl rätt att tycka saker, även vi små grabbar eller? ;) )

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.