Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 262 total)
  • Author

Hur kommer det sig att du kör fler set på triceps mot bröst ? tillfällighet iom start av träningen igen eller ?

unis wrote:
    Hur kommer det sig att du kör fler set på triceps mot bröst ? tillfällighet iom start av träningen igen eller ?

för att jag kör två bröstpass och ett tricepspass per träningsvecka

totalt köra jag 7-8 set bröst per vecka och 5-6 set triceps

Så då var snart denna dagen över också …har mått jävligt bra idag .träningen gick bra och jag har börjat umgås med folk under lite mer normala former

Dagens mat har i varjefall sett ut så här

1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, ett äpple och ett polarextreme med kalkon och gurka

2: fullkornsris med köttfärs och grönsaker + keso

3: Protte/maltodrink under träningen

4: powerbar efter träningen

5: fullkornsris med köttfärs och grönsaker

6: köttfärs och grönsaker

7: minikeso, keso och milbona med funlight och kanel

8: minikeso, keso och milbona med funlight och kanel + några viktväktar karameller

9: minikeso, keso och milbona med funlight och kanel + ett polarbröd extreme med kalkon

har börjat få tillbaka min mättnadskänsla nu också …tror att kroppen har slutat att vara så hungrig nu, så det e juh bra

:| Våldsamma mängder kesella och liknande du drar i dig. Var glad att du är hungrig, det är bättre än att tvångsmata sig själv hela dagen :p

Sam jr wrote:
    för att jag kör två bröstpass och ett tricepspass per träningsvecka

totalt köra jag 7-8 set bröst per vecka och 5-6 set triceps

Aha då är jag fullt med. anade ngt liknande när jag läste vidare någonstans.

Lindmark wrote:
    :| Våldsamma mängder kesella och liknande du drar i dig. Var glad att du är hungrig, det är bättre än att tvångsmata sig själv hela dagen :p

ehh fan jag hade hellre vart mätt …hela tiden. är inte så svårt att få i sig ett par tusen extra kcal via prottepulver ..

har fan tre stora hinkar som jag inte kan använda nu (förutom under träning) pga att jag e så hungrig

Shu …i vanliga fall så kör jag ju endast styrketräning varannan dag, men eftersom jag ska ut ikväll och inte har någon aning om hur jag kommer reagera imorgon garderade jag mig och körde passet idag istället.

Det blev baksida lår, axlar, vader och tibialis

Sittande lårcurl
    11*14
    11*8

rakamark special (kabelmark i rodden)
    80*5

Liggande lårcurl
    8*13

Stående militärpress bakom nacken i smith
    70*5

sittande millipress bakom nacken i smith
    60*11
    (var tvungen att se om jag hade blivit svagare eller om det helt enkelt var tyngre att köra den ståendes, och det var det)

hantellyft åt sidan special (kom på den idag :D )
    10*20
    15*10

körde sen två set vader i benpressen och ett set stående vadpress
    och tre set tibialis också

bra pass bra ork genom passet.. dock inte så roligat att vara helt ensam på gymmet, men det gick bra

Bra pass där :worship:

80*5

kan du inte fixa bilder på hur den övningen går till?

fan du var ju bara med på en bild på deras hemsida…..:)

KaKKeL wrote:
    80*5

kan du inte fixa bilder på hur den övningen går till?

fan du var ju bara med på en bild på deras hemsida…..:)

jodå jag kan fixa bild …antingen i morgon eller senare idag

slänger upp lite bilder från gårdagen bara för att liva upp stämmningen i tråden bara

fortsatt god jul på er

Sam jr wrote:
    slänger upp lite bilder från gårdagen bara för att liva upp stämmningen i tråden bara

God fortsättning på den goda julen[/b]

[img=http://img522.imageshack.us/img522/5976/linda13uu.jpg]

Sam jr wrote:
    hahah det e lugnt min mage pallar nog en del för jag har inga prblem med den (mer än att den e stor)

slänger nog i mig ca 2 kg keso/milbona per dag

Fyfan hur har du råd,priset på bara keson blir väl över 150 kr om du ska äta 2 kg keso/dag.Skulle också vilja trycka i mig så mycket keso men det blir dyrt för vanlig folk:o Var köper du din keso?Nu blev det mycket snack om keso:P Måste bara tillägga att du var absolut grymmaste deltagaren i både Dc och LP:worship: Lycka till i framtiden och God Jul

Han e ju sponsrad förstår du väl Freeman? ;) hähä

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.