Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 december, 2005 at 13:42 #985615Anonym anvandareMemberfreeman00 wrote:Fyfan hur har du råd,priset på bara keson blir väl över 150 kr om du ska äta 2 kg keso/dag.Skulle också vilja trycka i mig så mycket keso men det blir dyrt för vanlig folk:o Var köper du din keso?Nu blev det mycket snack om keso:P Måste bara tillägga att du var absolut grymmaste deltagaren i både Dc och LP:worship: Lycka till i framtiden och God Jul
hahah jag har en snäll mamma som betalar all min mat
sen så blir nog priset kanske bara 50kr/dag (1kg keso & 1 kg milbona)tackar tackar också för komplimangen 😮
26 december, 2005 at 13:42 #985616Anonym anvandareMemberMelin wrote:Han e ju sponsrad förstår du väl Freeman? hähädet hade fan vart nåt kanske ska ta och ringa dem när man kommer hem igen
26 december, 2005 at 13:43 #985617Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:HAHA så ska det se ut, sätt levern i gugning.. Ska med släga upp någon bild snart, resultatet blev lugnt ändå, endast stuckat båda fötterna :emo-thumb
Dra i väg några feta pass nu
MVh Viktordet kommer förhoppningsvis ett fett pass i morgon med böjar och lite pressar
idag ska jag nog bara ner till gymmet och springa lite …var ett tag sen så jag får se hur mycket jag pallar
26 december, 2005 at 13:47 #985618Anonym anvandareMemberSam jr wrote:det hade fan vart nåt kanske ska ta och ringa dem när man kommer hem igenKlart du ska! ”Haj maj nejm iss Samir änd aj juse Milbona ävry däj! Aj vådd lajk to bi spånsored baj ju so aj can iit mår får frii, hao dåss dätt saund?”
*ursäkta min engelska…fast iof…det e ju Samirs engelska…
26 december, 2005 at 13:51 #985619Anonym anvandareMemberMelin wrote:Klart du ska! ”Haj maj nejm iss Samir änd aj juse Milbona ävry däj! Aj vådd lajk to bi spånsored baj ju so aj can iit mår får frii, hao dåss dätt saund?”*ursäkta min engelska…fast iof…det e ju Samirs engelska…
hahah jäs aj spik lajk dät …it majt bi a god ajdia, but in dat käjs i wod pråbabli kal arla instäd bikås ther staff iss match xpänsiär..
lidls staff i kan afård
26 december, 2005 at 14:28 #985620Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah jäs aj spik lajk dät …it majt bi a god ajdia, but in dat käjs i wod pråbabli kal arla instäd bikås ther staff iss match xpänsiär..lidls staff i kan afård
Hahaha god ajdi!
Fan det e jobbigt att skriva såhär när man e bakis…..urk!
26 december, 2005 at 16:33 #985621Anonym anvandareMemberehh fan kom precis hem från gymmet skulle springa en halvmil va det tänkt ..
ställde mig på bandet bredvid en snygg tjej och börja jogga lite smått ..efter typ 5 minuter fick jag sån jävla pump i smalbenen så hälften vore nog, tvingade dock mig själv till att springa 5 minuter till men det var bara för att det var en snygg tjej bredvid
sen så körde corsstrainer i 10 minuter och sen cyklade jag i tio minuter för att fortsätta springa ett par minuter till ..allt utfördes ungefär med ett tempo på 150-200% jämfört med under dieten
Det var någon som tidigare i tråden ville att jag skulle ta kort på mina raka mark i rodden också så här kommer ett
27 december, 2005 at 01:40 #985622Anonym anvandareMemberidag har jag ätit bra mat hela dagen yeah
1. havregrynsgröt med milbona, funlight kanel och äpple + en macka med kalkon och gurka
2. kyckling och potatis gratäng med lite fulkorns ris
3. kyckling och potatisgratäng med extra kyckling filé och keso
4. räkor och kycklingfile´+ en halv polar extreme med västan 5% ig
5. burk icas tonfisk med currysås och extra kycklingfilé
6. minikeso och milbona med funlight och russin
7. minikeso och milbona med funlight och russinimorgon blir det framsida lår och bröst : ) yippie
27 december, 2005 at 15:32 #985623Anonym anvandareMembershu .. idag körde jag lite bröst och framsida lår …
mina ben är helt döda och om jag kan gå i morgon återstår att se.
Började med bröst eftersom jag prioriterar dem.
Inchline press i smith (förra veckan vikter inom parentes)
100*6 (90*7)
90*8 (90*4)bra ökningar : )
hantelflyes på planbänk
25*10 (20*15)Sen så blev det knäböj vilket jag inte har kört på några månader
140*4 (detta var tungt)
120*10gick även här ganska bra …benen har tappat en del i styrka pga dieten men dem ska nog kunna återhämta sig bra
benspark
12*11 (10*11)Körde med ganska lång vila idag mellan seten och kommer göra det denna veckan..ingen koll på hur långt men så att jag kände mig redo helt enkelt
27 december, 2005 at 23:41 #985624Anonym anvandareMemberså då var snart denna dagen över också …
dagens mat har varit bra idag med
1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, banan och russin + ett halvt polarextreme med västan 5%ig ost
2: fullkornspasta med tonfisk och kycklingfilé
3: Protte/maltodrink under träning
4: Protte/maltodrink efter träning
5: ett paket vitalinea
6: lite pasta och desto mer tonfisk och kycklingfilé
7: minikeso och milbona med fun light och russin
8: tonfisk och kycklingfilé
9: minikeso med milbona och funlight + russin
28 december, 2005 at 14:11 #985625Anonym anvandareMemberanders wrote:Sam jr wrote:1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, banan och russin + ett halvt polarextreme med västan 5%ig ostWhattafuck? 5%? Vart hittar du 5% västan? Har bara sett 10%…:o
Jag har sagt det förut å säger det igen: Sam är sponsrad och får tillgång till massa high-tech-shit som vi andra inte får….
28 december, 2005 at 14:56 #985626Anonym anvandareMemberanders wrote:Melin wrote:He he! Glömde visst bort det:whistle:ehh fan ..du vet anders åk bara till kvantum borta vid westcoast och så går du in och säger att du ska ha samirs västan 5% ost så visar dem
nä men den finns allt där i osthyllan långt upp till vänster
28 december, 2005 at 16:01 #985627Anonym anvandareMemberhar fruktansv
29 december, 2005 at 00:03 #985628Anonym anvandareMembershu ..jag fattar fan inte vad det e med mig, jag tror att det är alla ätardagarna som har gjort att vanlig mättnadskänsla känns som hunger hahah
för nån jävla mättnad känner jag inte,har dock ätit ganska bra endå och vikten känns som om den börjar stabilisera sig nu
Dagens mat har i varje fall vart följande:
1: havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, och russin + en halv polarextreme med kalkon och västan 5% ost
2: Fullkorns pasta med cilicorncarne och tonfisk
3: protte/maltodrink under träning
4: protte/maltodrink efter träning
5: ett paket vitalinea
6: lite fulkornspasta med desto mer chilicorncarne och tonfisk
7: keso och milbona med funlight och russin
8: chilicorncarne och tonfisk + ett polaretreme med kalkon och västan5% ost+ ett ägg
9: keso med prottepulverimorgon blir det ett styrkepass har dock inte klurat av vad det blir än …troligvis lite declinepressar, vader och kanske hams också : )
29 december, 2005 at 15:27 #985629Anonym anvandareMembersådär då var även det sista passet innan resan avklarat, det blev ett bra pass trots att jag var ensam ..
kommer sakna mitt gym och alla som tränar där
Bröst, tricpes och vader stod det på schemat
Körde inchline pressar i förrgår och hade pyttelite träningsvärk i övredelen av bröstet men det gick fint att köra endå, blev juh bara decline pressar
(förra passet inom parentes)
Decline hantelpress
48*5 (42*13)
42*10 (42*6)
lite synd att det inte finns nån hantel emellan där. Höll även på att tappa balansen i första setet den decline bänken vi har e sjukt smalDecline bänkpress i smith
110*6 (100*11)tricepspress
16+15kg*10 (16*16)
16+15kg*9 (16+15kg*7)enhands tricepsextension
15*12 (14*10)
15*11 (14*7)enhands tricepspress
6*6 (5*6)Vader i benpressen
180*36 (180*33)vader i hackliften
100*27det var allt för idag …bra pass speciellt med tanke på att det var 3:e dagen i rad som jag körde och jag brukar i vanliga fall bara köra varannan dag
får se hur mycket skrivande det blir här när jag e borta ..en sak e säker och det är att även om jag inte skriver här så kommer jag dock träna :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.