Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 262 total)
  • Author

N

NetCurse wrote:
    När åker du iväg?

Ska bli kul att se lite tränings- och matbilder därifrån ;););)

lämnar uddevalla klockan 05.00 imorgon bitti ….

Sam jr wrote:

Okey, Have fun! :)

Sam jr wrote:

Ha det gött sam, maten kostar 8kr för en stor lunch (och då är det den dyra varianten) och då får du även en massa kyckling till :) Hur guld som helst.

hahah det e maten jag ser framemot ….sån tur var så e det så jävla fint väder så att man kan gå överallt och bråttomlär jag juh knappast ha till något så mycket mat och en del promenader blir det

Ha det så gött nu! :emo-thumb

Tackar snusan …jag ska göra så gott jag kan :D

Xavier ..förresten ja kommer bo en del på koh tao …du vet inte vad det gymmet hette eller som finns där

Se nu till att ha det bäst på resan! Fast inte för det… förstår ju inte hur nån kan vilja byta bort Nordens härliga snöslask, iskalla vindpustar och hala vinterväder mot tre månader i solen ;) ;)

Sam jr wrote:
    Tackar snusan …jag ska göra så gott jag kan :D

Xavier ..förresten ja kommer bo en del på koh tao …du vet inte vad det gymmet hette eller som finns där

Gymmet ligger i Sairee, så jag tror det hette Sairee gym typ, men det är bara att fråga för det finns bara ett gym där på ön :)

Linda G wrote:
    Se nu till att ha det bäst på resan! Fast inte för det… förstår ju inte hur nån kan vilja byta bort Nordens härliga snöslask, iskalla vindpustar och hala vinterväder mot tre månader i solen ;) ;)

tackar …

hahah om du bara visste hur många gånger jag har skrapat rutorna idag på bilen … och inte snö eller frost utan jävla underkylt regn som fryser på rutan så fort det träffar …kunde fan inte valt ett bättre tillfälle att dra

Xavier wrote:
    Gymmet ligger i Sairee, så jag tror det hette Sairee gym typ, men det är bara att fråga för det finns bara ett gym där på ön :)

Xavier ..you´r the man. tack som fan …det blir väl där man kommer att hänga då :)

Sam jr wrote:
    Xavier ..you´r the man. tack som fan …det blir väl där man kommer att hänga då :)

Lugnt :dance:

Sabba inte hela fysiken nu när du är borta…vi vill ha fler framträdanden på scenen till den där äg-musiken!:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Sabba inte hela fysiken nu när du är borta…vi vill ha fler framträdanden på scenen till den där äg-musiken!:emo-thumb

hahah sabba?? nejdå …jag ska bygga och bli stor ..sen om jag lägger på mig lite mage kan kvitta det går att dieta bort

hahha tro mig det blir fler framträdanden :emo-thumb

kanske använder ditt diet tips och börjar lira gura …för man blev smal av det :)

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.