Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 262 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Skönt att du håller igång; roliga bilder också:)

(i:et i förkortningen för pounds är i själva verket ett L för övrigt:emo-thumb )

hahaha tack…nu vet jag 😮

det kommer att komma fler bilder sa smaning om ar en del kameraror med pa resan …och den sidan e bara fran en kamera ..

ska se om jag kan lura med mig nan lat javel till gymmet ocksa som kan fota lite

Hur mkt cash har du med dig Sam, hur mkt bränner du per dag och vad?
    Behöver oxå komma bort från Sverige känner jag…

Ha det så skönt nu.
    Thailand är underbart. Har tillbringat mycket tid där och vill tillbaka. ;)
    Men det är svårt när man har två hundbarn att ta hand om…

Hur länge ska du vara borta ? :)

De där posedown bilderna med Dennis James som du utlovat vill jag snarast att du lägger upp!(Sam hävdar att han har mycket större lårbiceps än honom vilket jag vill ha bevis för)

Melin wrote:
    Hur mkt cash har du med dig Sam, hur mkt bränner du per dag och vad?
    Behöver oxå komma bort från Sverige känner jag…

Tja …jadu hade nog med mig ca 20tusen nar resan ar betald ….ar ganska olika vad jag branner vissa dagar snalar jag som fan men andra branner jag mer …snittar nog pa en 1800-2000 kr per vecka men da aker jag runt lite ocksa.

Anna B wrote:
    Ha det så skönt nu.
    Thailand är underbart. Har tillbringat mycket tid där och vill tillbaka. ;)
    Men det är svårt när man har två hundbarn att ta hand om…

Hur länge ska du vara borta ? :)

jo ..det e int som fan har ..synd bara att traningen blir sa javla lidande…

kommer nog hem i mitten av mars troligtvis :D och da javla e det nya tag

Jacksatan wrote:
    De där posedown bilderna med Dennis James som du utlovat vill jag snarast att du lägger upp!(Sam hävdar att han har mycket större lårbiceps än honom vilket jag vill ha bevis för)

eh fan det fegisen banga ur nar han stallde sig bredvid mig och insag hur liten och fet han sag ut ….

Sam jr wrote:
    Tja …jadu hade nog med mig ca 20tusen nar resan ar betald ….ar ganska olika vad jag branner vissa dagar snalar jag som fan men andra branner jag mer …snittar nog pa en 1800-2000 kr per vecka men da aker jag runt lite ocksa.

Din gottegris….! :p ;)

senaste veckan har la varit sadar ur traningssynunkt…

det dar med supa hogsta en gang i veckan sket sig …drack bade i fredags och lordags eller rattare sagt jag drack tillrackligt mycket or att supa ett helt fotbolls lag under bordet …ska dock inte dricka en droppe nu innan fullmoon i mitten av februari.

korde dock en ett pass den 22:a och 23:e, har inte traningsdagboken med mig sa jag far skriva in passen senare …har dock brutal traningsverk i brost och framsida lar …vilket e kul

det ar valdigt svart att motivera sig att trana och val pa gymmet e det ganska svart att fa motivation att pressa sig sa hart som man borde …oavsett om jag inte okar nat nu sa blir det i varjefall underhalls traning vilket far duga tills jag kommer tillbaka till sverige.

Lamnade den lilla on (Koh-Tao) pa vastkusten igar..en fard som var 8h med skabbigaste baten i mannaminne, tror den har sjunkit fem ggr och blivit uppiskad och sen lagad :emo-thumb och sen en galen bussfard i 2 h.

Har sitter jag i varjefall i en stad pa ostkusten. Staden heter Krabi och ar ingen turiststad direkt. Vi lamnar dock krabitown i morgon och aker ut till beachomradet aoew-nang (hur det nu stavas) dar vi ska bo nan vecka innan vi drar vidare till phuket och pipi.

Imorgon ska jag leta up ett gym (hoppas det finns nat) och dra av ett ryggbiceps pass

ha det bast sa lange och trana hart

Det låter ju skit-tråkigt :( ….är inte alls avundsjuk grrrrrrr ;)

hehe, låter inte så dumt :-).
    Behöver nog inte ta träningen så tungt.
    Kommer ju snabbt igen när du väl kommer hem :).

Håller med föregående talare, festa lite och träna lagom som det så svenskt heter.:p Låter ju inte alls dumt med värme och sol, absolut inte avundsjuk.

Gu va skööönt! Njut av värmen och solen där nere:)

hur mycket Snus hade du med dig ?:) … upp med bilder nu!:D

Hoppas du njuter riktigt hårt nu och samlar massa kraft till att bygga järnet när du kommer hem :bb3:
    Vill ju se dig tävla… SNART:emo-thumb
    /Linda

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.