Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2006 at 13:31 #985660Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Skönt att du håller igång; roliga bilder också
(i:et i förkortningen för pounds är i själva verket ett L för övrigt:emo-thumb )
hahaha tack…nu vet jag 😮
det kommer att komma fler bilder sa smaning om ar en del kameraror med pa resan …och den sidan e bara fran en kamera ..
ska se om jag kan lura med mig nan lat javel till gymmet ocksa som kan fota lite
18 januari, 2006 at 13:49 #985661Anonym anvandareMemberHur mkt cash har du med dig Sam, hur mkt bränner du per dag och vad?
Behöver oxå komma bort från Sverige känner jag…21 januari, 2006 at 04:37 #985662Anonym anvandareMemberHa det så skönt nu.
Thailand är underbart. Har tillbringat mycket tid där och vill tillbaka.
Men det är svårt när man har två hundbarn att ta hand om…Hur länge ska du vara borta ?
21 januari, 2006 at 10:05 #985663Anonym anvandareMemberDe där posedown bilderna med Dennis James som du utlovat vill jag snarast att du lägger upp!(Sam hävdar att han har mycket större lårbiceps än honom vilket jag vill ha bevis för)
24 januari, 2006 at 15:02 #985664Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hur mkt cash har du med dig Sam, hur mkt bränner du per dag och vad?
Behöver oxå komma bort från Sverige känner jag…Tja …jadu hade nog med mig ca 20tusen nar resan ar betald ….ar ganska olika vad jag branner vissa dagar snalar jag som fan men andra branner jag mer …snittar nog pa en 1800-2000 kr per vecka men da aker jag runt lite ocksa.
24 januari, 2006 at 15:04 #985665Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ha det så skönt nu.
Thailand är underbart. Har tillbringat mycket tid där och vill tillbaka.
Men det är svårt när man har två hundbarn att ta hand om…Hur länge ska du vara borta ?
jo ..det e int som fan har ..synd bara att traningen blir sa javla lidande…
kommer nog hem i mitten av mars troligtvis och da javla e det nya tag
24 januari, 2006 at 15:05 #985666Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:De där posedown bilderna med Dennis James som du utlovat vill jag snarast att du lägger upp!(Sam hävdar att han har mycket större lårbiceps än honom vilket jag vill ha bevis för)eh fan det fegisen banga ur nar han stallde sig bredvid mig och insag hur liten och fet han sag ut ….
24 januari, 2006 at 15:08 #985667Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Tja …jadu hade nog med mig ca 20tusen nar resan ar betald ….ar ganska olika vad jag branner vissa dagar snalar jag som fan men andra branner jag mer …snittar nog pa en 1800-2000 kr per vecka men da aker jag runt lite ocksa.Din gottegris….! :p
24 januari, 2006 at 15:23 #985668Anonym anvandareMembersenaste veckan har la varit sadar ur traningssynunkt…
det dar med supa hogsta en gang i veckan sket sig …drack bade i fredags och lordags eller rattare sagt jag drack tillrackligt mycket or att supa ett helt fotbolls lag under bordet …ska dock inte dricka en droppe nu innan fullmoon i mitten av februari.
korde dock en ett pass den 22:a och 23:e, har inte traningsdagboken med mig sa jag far skriva in passen senare …har dock brutal traningsverk i brost och framsida lar …vilket e kul
det ar valdigt svart att motivera sig att trana och val pa gymmet e det ganska svart att fa motivation att pressa sig sa hart som man borde …oavsett om jag inte okar nat nu sa blir det i varjefall underhalls traning vilket far duga tills jag kommer tillbaka till sverige.
Lamnade den lilla on (Koh-Tao) pa vastkusten igar..en fard som var 8h med skabbigaste baten i mannaminne, tror den har sjunkit fem ggr och blivit uppiskad och sen lagad :emo-thumb och sen en galen bussfard i 2 h.
Har sitter jag i varjefall i en stad pa ostkusten. Staden heter Krabi och ar ingen turiststad direkt. Vi lamnar dock krabitown i morgon och aker ut till beachomradet aoew-nang (hur det nu stavas) dar vi ska bo nan vecka innan vi drar vidare till phuket och pipi.
Imorgon ska jag leta up ett gym (hoppas det finns nat) och dra av ett ryggbiceps pass
ha det bast sa lange och trana hart
24 januari, 2006 at 15:28 #985669Anonym anvandareMemberDet låter ju skit-tråkigt ….är inte alls avundsjuk grrrrrrr
24 januari, 2006 at 19:34 #985670Anonym anvandareMemberhehe, låter inte så dumt .
Behöver nog inte ta träningen så tungt.
Kommer ju snabbt igen när du väl kommer hem .24 januari, 2006 at 20:23 #985671Anonym anvandareMemberHåller med föregående talare, festa lite och träna lagom som det så svenskt heter.:p Låter ju inte alls dumt med värme och sol, absolut inte avundsjuk.
25 januari, 2006 at 07:15 #985672Anonym anvandareMemberGu va skööönt! Njut av värmen och solen där nere:)
27 januari, 2006 at 15:34 #985673Anonym anvandareMemberhur mycket Snus hade du med dig ? … upp med bilder nu!
27 januari, 2006 at 18:14 #985674Anonym anvandareMemberHoppas du njuter riktigt hårt nu och samlar massa kraft till att bygga järnet när du kommer hem :bb3:
Vill ju se dig tävla… SNART:emo-thumb
/Linda -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.