Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 262 total)
  • Author

ehh ..fan var ett tag sen jag var innen och skrev nu

pajjade axeln i ytterligare en turistfight :aggresiv: mot en polare (vann gjorde jag i varjefall)

sa det har inte blitt sa mycket axeltraning for min del, har aven blitt lite formycket drickande det sista men nu e det slut pa drickandet for min del

formen e skit, styrkan e okej …axeln e pa battringsvagar men de ttar nog ett tag innan jag kan trana den ordentligt …

just nu e jag i bankok och klockan ar 09.05 har kom for ett par timmar sen efter en 15h fard 👿

ska nog vara har en vecka …och det ligger ett gym pa samma gata som vi bor pa sa det blir nog nagra pass

…det e inte mycket jag saknar med sverige, men gymmet och en arlig chans att skota sig, det saknar jag faktist lite

Formen är skit och axlen är paj :( . Det som inte dödar det härdar .Detta kanske bara gör dej gott, detta är kanske vad din kropp behövde ..who knows.Men du kommer tillbaka !!! Light weight baby :up: // Kapten Jönsson

Sam jr wrote:
    ehh ..fan var ett tag sen jag var innen och skrev nu

pajjade axeln i ytterligare en turistfight :aggresiv: mot en polare (vann gjorde jag i varjefall)

sa det har inte blitt sa mycket axeltraning for min del, har aven blitt lite formycket drickande det sista men nu e det slut pa drickandet for min del

formen e skit, styrkan e okej …axeln e pa battringsvagar men de ttar nog ett tag innan jag kan trana den ordentligt …

just nu e jag i bankok och klockan ar 09.05 har kom for ett par timmar sen efter en 15h fard 👿

ska nog vara har en vecka …och det ligger ett gym pa samma gata som vi bor pa sa det blir nog nagra pass

…det e inte mycket jag saknar med sverige, men gymmet och en arlig chans att skota sig, det saknar jag faktist lite

Jimmy Jönsson wrote:
    Formen är skit och axlen är paj :( . Det som inte dödar det härdar .Detta kanske bara gör dej gott, detta är kanske vad din kropp behövde ..who knows.Men du kommer tillbaka !!! Light weight baby :up: // Kapten Jönsson

jo troligvis sa ar det val sa…

fasst man for dum for att vila …korde ett pas idag redan

tja …tranade idag pa det finaste gymmet jag hittils har tranat pa i thailand

ett gym som ligger pa kosarn road i bankok

fick med mig en polare ocksa sa jag kunde lassa pa lite i banken

eftersom jag hela tiden tranar pa olika gym sa endast dem vesantliga vikterna dem som gar att jamfora (typ basovningarna) sa har kommer lite siffror fran dagens pass

bankpress
    100*12 :D
    110*4

bra vikter i banken …brostovningar e lugnt att kora for axeln under passet men efterpasset sa kanns det lite …

korde aven triceps och imorgon blir det rygg och biceps

Hiiiman wrote:

Skönt att höra att du kan lasta på lite i bänken :emo-thumb

Men glömm inte att ta Levern ut på en segeltur, tycker det är dåligt uppdaterande med fräsiga bilder :bb:

Mvj Viktor

levern har bade seglat, sjunkt, fiskats upp och sen seglat igen…

har druckit mer pa denna resan an jag har gjort dem senaste tva aren innan, fast nu e det slut pa det

nu ska jag skota mig :D

maste bara beratta att idag har vart en ganska rolig dag …

borjade dagen med att aka taxi i yva och en halv timma …vilket kostade mig tio spann :emo-thumb

sen sa trande vi och det gick bra som fan …

senare pa kvallen sa var vi i ett nojjeshus och akte go cart (for knappt 40 pix ) och bolwade i den storsta bowlinghallen jag nansin sett :P

bangkok e javligt roligt om man letar lite …

snackade aven med morsan idag och stayusen pa kontot e bra sa jag kanske tar en svang over till kina

men forst ska vi till chiang mai i norra thailand och tracka i djungeln

Hiiiman wrote:

tycker det är dåligt uppdaterande med fräsiga bilder :bb:

Mvj Viktor

det uppdateras med bilder ganska ofta pa denna sidan … [http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=82560&section=myimagegalleries&journeyId=71349]

har ligger tex denna fina bilden pa en tjockis pa stranden

Tja Samir Ante här!, formen ser fin å hälsosam ut! :up: , helsköna bilder haha!! :D , hälsa polarna ifrån mej, ni ser ut å ha döskoj!

Ripper wrote:
    Tja Samir Ante här!, formen ser fin å hälsosam ut! :up: , helsköna bilder haha!! :D , hälsa polarna ifrån mej, ni ser ut å ha döskoj!

hahah jo nog e den halsosam ..men vagen dit har vart annat an halsosam :|

tankte bara saga att idag har jag tranat biceps och rygg och det gick bra :emo-thumb

fortfarande ont i axeln dock …

ska pa massage i morgon och sa blir det aven tva dagars vila nu …

maten skoter jag exemplariskt sen ett par dagar tillbaka ..ska se om jag kan fa ner fettet lite …

vagde mig pa gymmet idag och vagen stog pa 78kg …

78 kg är ju inte så jävla farligt ^-^

Alm wrote:
    78 kg är ju inte så jävla farligt ^-^

na inte egentligen ..men helst vill jag inte vaga aldelse for mycket infor nasta tavlingsdiet och da far jag forsoka halla formen nat sa nar i varjefall ..annars blir det latt att vikten skenar ivag och jag blir en tjockis pa riktigt

ReNeGaDe wrote:
    fan vilket fint väder du har där borta! thailand är det du är på va? fan vad kul:D hur länge ska du vara där då? ha det gött!

jao ..thailand it is. Har vart har i sju veckor nu blir nog nan vecka till i thailand innan vi drar till singhapore och sen malaysa

blir nog borta nagon mand till i varjefall

ha det ha det :emo-thumb

Emil som skriver fr Johannas konto: När kommer du hem?

johanna wrote:
    Emil som skriver fr Johannas konto: När kommer du hem?

hahah saknar du mig eller :P

na men jag vet faktist inte …har det bra som fan har sa jag stannar nog helt enkelt tills pengarna tar slut : )

har dock inte tankt att komma hem innan mars e slut …hatar vintern och det e inte foranns i april det styr upp sig i sverige

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.