Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 februari, 2006 at 14:49 #985705Anonym anvandareMember
Hej Samir
Har en anstäld som kom nyss hem från Thailan, Han var borta i 3 månader och ville inte komma hem Han ska tebax nästa höst och stanna bra länge för han trivdes så otroligt bra och det är tydligen jätte billigt där.
Ha det så bra , njut av solen
19 februari, 2006 at 17:24 #985706Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah saknar du mig ellerna men jag vet faktist inte …har det bra som fan har sa jag stannar nog helt enkelt tills pengarna tar slut : )
har dock inte tankt att komma hem innan mars e slut …hatar vintern och det e inte foranns i april det styr upp sig i sverige
Hade jag varit du hade jag stannat ett tag till, det ät grått och kallt här , billigt och varmt där!
22 februari, 2006 at 19:38 #985707Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Hade jag varit du hade jag stannat ett tag till, det ät grått och kallt här , billigt och varmt där!tyvarr sa far jag enligt dem nya reglerna inte svara pa detta inlagget
hahaha joda jag stannar nog nan manad till i varjefall …
[http://members.chello.se/carnage_carcrazy/energi.html]
sa nu fick jag in lite traningsrelaterade saker i detta inlagget med
24 februari, 2006 at 14:27 #985708Anonym anvandareMemberigår körde jag baksida lår, biceps,vader och mage
övningarna var hamraise, sittande hantelcurl, stående vadpress i smith och crunches… dagen innan körde jag bröst och framsida lår
och övningarna var lutande bänkpress i smith, lutande flyes och hantelåpress. för benen körde jag böj i smithen.
idag har jag träningsvärk i baksidalår, bröst, vader, och framsidalår vilket känns jävligt gött …
idag har jag vilat och vart på massage ..imorgon blir det bröst och triceps
edit: kände fan nu att jag har träningsvärk i magen också : )
13 mars, 2006 at 19:46 #985709Anonym anvandareMemberShu …vet att jag inte har updaterat på ett tag men jag har fan inte orkat interneta det senaste …
i varjefall så tränar jag som anligt och det går helt okej …
kommer starta en ny träningsjournal när jag kommer hem (om en vecka).idag är jag på koh samui och har drattett pass på world gym …
körde bröst och triceps …jävla bra pass faktist drog en tia på 105 kg i bänken så det e jag nöjd med …fortfarande lite ont i axeln men det blir bättre i varjefall …
imorgon drar jag till koh pha ngan igen för fullmoon festen …ha detgött och kör hårt
Ps har vart nykter en månad nu yippie
13 mars, 2006 at 20:00 #985710Anonym anvandareMemberDu lär inte vara nykter på fullmoon-festen, den är helt galen
14 mars, 2006 at 08:18 #985711Anonym anvandareMemberXavier wrote:Du lär inte vara nykter på fullmoon-festen, den är helt galentror att du underskattar mig lite …
var på förra fullmoon och tyckte inte att det var nåt speciellt, utan mest en massa idioter som super för att det SKALL supas och inte för att dem gillar det eller e sugna på det..
Nu åker jag bara dit för att träffa lite polare och glo på allt folk.
supa skall jag nog inte göra på ett tag nu …finns så mycket annat jag värderar högre
14 mars, 2006 at 09:00 #985712Anonym anvandareMemberSam jr wrote:tror att du underskattar mig lite …var på förra fullmoon och tyckte inte att det var nåt speciellt, utan mest en massa idioter som super för att det SKALL supas och inte för att dem gillar det eller e sugna på det..
Nu åker jag bara dit för att träffa lite polare och glo på allt folk.
supa skall jag nog inte göra på ett tag nu …finns så mycket annat jag värderar högre
Haha, ja onekligen har jag underskattat dig. Jag har aldrig hört talas om någon som sticker till fullmoon för att bara träffa polare och glo på folk
Det är nästan så man blir lite stolt
14 mars, 2006 at 10:32 #985713Anonym anvandareMemberTjena kungen , kul att du är på väg tillbaks, springer man på dig på höstens tävlingar ?
14 mars, 2006 at 17:43 #985714Anonym anvandareMemberAlm wrote:Tjena kungen , kul att du är på väg tillbaks, springer man på dig på höstens tävlingar ?knugen vinkar… hahah joda du kommer nog springa pa mig b[de pa varens och h;stens tavlingar …men jag kommer sitta i publiken och
14 mars, 2006 at 19:52 #985715Anonym anvandareMemberNajs, men vilka fler tävlingar än NOGP är det nu i vår/sommar egentligen ?
Västerås är inte riktigt aktuellt, lite väl långt tror jag.Finns det inte nån typ hemsida där man listar samtliga tävlingar i år ?
16 mars, 2006 at 17:30 #985716Anonym anvandareMemberAlm wrote:Najs, men vilka fler tävlingar än NOGP är det nu i vår/sommar egentligen ?
Västerås är inte riktigt aktuellt, lite väl långt tror jag.Finns det inte nån typ hemsida där man listar samtliga tävlingar i år ?
[http://www.skkf.org/] kolla agendan : )
16 mars, 2006 at 17:39 #985717Anonym anvandareMemberär nu inne på min 3:e dag på min vilovecka…idag har jag vart på massage också …
kände att om jag ska dra igång på riktigt igen när jag kommer hem till sverige så kan det passa med en vilovecka innan
Kommer som sagt att starta en ny journal då där jag kommer föra in både mat och träning
Så här ser det nya schemat ut som jag kommer köra ett tag när jag drar igång igen
dag 1: Rygg, biceps (enbart olika varianter av hammercurls) och trapz
dag 2: Vila
Dag 3: ovansida bröst, framsidalår och vader
Dag 4: vila
Dag 5: baksidalår, axlar, och biceps (vanliga curls)
Dag 6: vila
Dag 7: bröst, triceps och tibialis
Dag 8: vila16 mars, 2006 at 23:51 #985718Anonym anvandareMemberFår du alltid träningsverk efter ett pass? Jag får det typ de två-tre första gångerna jag gör en ny övning eller en övning som jag har haft uppehåll på…
17 mars, 2006 at 00:09 #985719Anonym anvandareMemberSam jr wrote:är nu inne på min 3:e dag på min vilovecka…idag har jag vart på massage också …kände att om jag ska dra igång på riktigt igen när jag kommer hem till sverige så kan det passa med en vilovecka innan
Kommer som sagt att starta en ny journal då där jag kommer föra in både mat och träning
Så här ser det nya schemat ut som jag kommer köra ett tag när jag drar igång igen
dag 1: Rygg, biceps (enbart olika varianter av hammercurls) och trapz
dag 2: Vila
Dag 3: ovansida bröst, framsidalår och vader
Dag 4: vila
Dag 5: baksidalår, axlar, och biceps (vanliga curls)
Dag 6: vila
Dag 7: bröst, triceps och tibialis
Dag 8: vilaSoft schema:emo-thumb tänker du köra på det ett tag eller bara för att vänja kroppen vid regelbunden träning igen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.