Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 mars, 2006 at 00:11 #985720Anonym anvandareMemberSam jr wrote:är nu inne på min 3:e dag på min vilovecka…idag har jag vart på massage också …
kände att om jag ska dra igång på riktigt igen när jag kommer hem till sverige så kan det passa med en vilovecka innan
Kommer som sagt att starta en ny journal då där jag kommer föra in både mat och träning
Så här ser det nya schemat ut som jag kommer köra ett tag när jag drar igång igen
dag 1: Rygg, biceps (enbart olika varianter av hammercurls) och trapz
dag 2: Vila
Dag 3: ovansida bröst, framsidalår och vader
Dag 4: vila
Dag 5: baksidalår, axlar, och biceps (vanliga curls)
Dag 6: vila
Dag 7: bröst, triceps och tibialis
Dag 8: vilaSoft schema:emo-thumb tänker du köra det ett bra tag eller bara för att vänja musklerna vid regelbunden träning igen?
17 mars, 2006 at 02:28 #985721Anonym anvandareMemberTjena mr. Sam Jr !
Grymm bild du har valt i presentationsrutan till höger! Shit man, ser stenhård ut! Har du kollat fett procenten någon gång när du varit så hård ??? Skulle vara kul att veta då jag själv inte har den erfarenheten än….(alltså hur mycket man har kvar)
En grejj bara, tycker du inte det är lite väl soft med vila varannan dag ??
17 mars, 2006 at 13:43 #985722Anonym anvandareMemberJones wrote:Får du alltid träningsverk efter ett pass? Jag får det typ de två-tre första gångerna jag gör en ny övning eller en övning som jag har haft uppehåll på…i princip sa far jag alltid traningsverk efter ett pass, endast i biceps och axlar jag inte brukar fa det.
17 mars, 2006 at 13:45 #985723Anonym anvandareMemberMantus wrote:Soft schema:emo-thumb tänker du köra på det ett tag eller bara för att vänja kroppen vid regelbunden träning igen?efter en veckas vila beh;vs det ingen atervanjning.. ska nog kora detta schemat i tva m[ander (tills nasta vilovecka) :emo-thumb
17 mars, 2006 at 13:48 #985724Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Tjena mr. Sam Jr !Grymm bild du har valt i presentationsrutan till höger! Shit man, ser stenhård ut! Har du kollat fett procenten någon gång när du varit så hård ??? Skulle vara kul att veta då jag själv inte har den erfarenheten än….(alltså hur mycket man har kvar)
En grejj bara, tycker du inte det är lite väl soft med vila varannan dag ??
tja ..noep har inte kollat fettprocenten en enda g[ng …k;rde p[ tills det s[g bra ut helt enkelt
det e under vilan man v’xer + att jag troligvis kommer sl’nga in lite cardio emellan[t
18 mars, 2006 at 10:35 #985725Anonym anvandareMemberska bli kul att se vad du lyckas åstadkomma tills nästa gång du tävlar!!!
16 augusti, 2006 at 02:32 #985726Anonym anvandareMemberTror jag såg dig på Decembercupen 2005 om jag inte minns fel. Jag var där och hejade på min vän Tim Nygren. Du var duktig som fan. Önskar dig all lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.