Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 256 through 262 (of 262 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    är nu inne på min 3:e dag på min vilovecka…idag har jag vart på massage också …

kände att om jag ska dra igång på riktigt igen när jag kommer hem till sverige så kan det passa med en vilovecka innan

Kommer som sagt att starta en ny journal då där jag kommer föra in både mat och träning

Så här ser det nya schemat ut som jag kommer köra ett tag när jag drar igång igen

dag 1: Rygg, biceps (enbart olika varianter av hammercurls) och trapz
    dag 2: Vila
    Dag 3: ovansida bröst, framsidalår och vader
    Dag 4: vila
    Dag 5: baksidalår, axlar, och biceps (vanliga curls)
    Dag 6: vila
    Dag 7: bröst, triceps och tibialis
    Dag 8: vila

Soft schema:emo-thumb tänker du köra det ett bra tag eller bara för att vänja musklerna vid regelbunden träning igen?

Tjena mr. Sam Jr !

Grymm bild du har valt i presentationsrutan till höger! Shit man, ser stenhård ut! Har du kollat fett procenten någon gång när du varit så hård ??? Skulle vara kul att veta då jag själv inte har den erfarenheten än….(alltså hur mycket man har kvar)

En grejj bara, tycker du inte det är lite väl soft med vila varannan dag ??

Jones wrote:
    Får du alltid träningsverk efter ett pass? Jag får det typ de två-tre första gångerna jag gör en ny övning eller en övning som jag har haft uppehåll på…

i princip sa far jag alltid traningsverk efter ett pass, endast i biceps och axlar jag inte brukar fa det.

Mantus wrote:
    Soft schema:emo-thumb tänker du köra på det ett tag eller bara för att vänja kroppen vid regelbunden träning igen?

efter en veckas vila beh;vs det ingen atervanjning.. ska nog kora detta schemat i tva m[ander (tills nasta vilovecka) :emo-thumb

deekayman wrote:
    Tjena mr. Sam Jr !

Grymm bild du har valt i presentationsrutan till höger! Shit man, ser stenhård ut! Har du kollat fett procenten någon gång när du varit så hård ??? Skulle vara kul att veta då jag själv inte har den erfarenheten än….(alltså hur mycket man har kvar)

En grejj bara, tycker du inte det är lite väl soft med vila varannan dag ??

tja ..noep har inte kollat fettprocenten en enda g[ng …k;rde p[ tills det s[g bra ut helt enkelt

det e under vilan man v’xer + att jag troligvis kommer sl’nga in lite cardio emellan[t

ska bli kul att se vad du lyckas åstadkomma tills nästa gång du tävlar!!! :)

Tror jag såg dig på Decembercupen 2005 om jag inte minns fel. Jag var där och hejade på min vän Tim Nygren. Du var duktig som fan. Önskar dig all lycka till!

Viewing 7 posts - 256 through 262 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.