Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2005 at 23:36 #985480Anonym anvandareMember
kommer följa den här:)
hoppas du får det riktigt bra i thailand..och får äta massa god mat
15 december, 2005 at 00:19 #985481Anonym anvandareMemberSamir, glöm inte ta en massa bilder:)
Din uppbyggnad kommer vara skit kul och följa. Rock it hard :emo-thumb
15 december, 2005 at 08:46 #985482Anonym anvandareMemberFlyschwa wrote:Jag tycker att du kör för få set men det funkar ju uppenbarligen på dig.
Lycka till med byggandet så möts vi på scen en vacker dag.har alltid kört ganska få set av den enkla anledningen att det är mycket lättare att ta ut sig maximalt om man vet att man bara har 4-8 set framför sig (även om man inte gör det medvetet så sparar man sig alltid till senare set)
sen så gillar jag inte att träna för länge heller pga att man blir slö i slutet av passet och kortisolnivåerna blir för höga tillslut.
kör hårt och lycka till själv :emo-thumb
15 december, 2005 at 08:47 #985483Anonym anvandareMemberAroha wrote:Vad kul med en byggtråd. Ska följa dig noga fram tills att du åker!Vart i Thailand bär det av? Nyfiken i en strut…
ehh ingen som vet …jag landar i bankook sen får vi se vart det bär av …blir väl troligtvis kopangan som bas och en helvetes massa utflykter ..men inget e klart
15 december, 2005 at 08:48 #985484Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Personligen så tycker jag att ditt träningsupplägg ser ovanligt vettigt ut. Inte någon enorm volym med en massa onödiga set. Att vila varannan dag tycker jag också är utmärkt. För många tränar för mycket!(Detta är endast min glada amatör-åsikt men alla har väl rätt att tycka saker, även vi små grabbar eller? )
jag tycker din amatöråsikt är utmärkt
15 december, 2005 at 09:57 #985485Anonym anvandareMemberNu j*vlar Samir ska vi bygga!!! Jag har f
15 december, 2005 at 10:01 #985486Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Nu j*vlar Samir ska vi bygga!!! Jag har förvisso hållt formen ganska bra (Tävlade på ca74-75 och ligger på 76 nu, men jag har ett grymt tryck när jag tränar nu, HELT SJUKT! Fast det matchar inte trycket jag hade i magen efter buffén Jag käkar på med samma mat som på dieten, fast mer och kör typ 3 morgonpromenader i veckan.. Ska till Lanzarote på måndag så jag vill ju vara i hygglig shape Ha det nice, vi seshahah det är det som är farligt att låta formegot ta över när man ska bygga : )
nä men jag ska nog se hur mycket jag har gått upp sen när vattnet e borta och är det aldeles för mycket så får jag helt enkelt ta nån vecka och skala av lite …
va vägde du in på då?? för du tävla väl inte på samma vikt som du vägde in
15 december, 2005 at 10:02 #985487Anonym anvandareMemberhur länge ska du vara i Thailand?
15 december, 2005 at 10:04 #985488Anonym anvandareMemberTess wrote:hur länge ska du vara i Thailand?tills pengarna sinar och jag bara har råd till en biljett hem ..eller tills jag tröttnar ..blir nog runt 2 månader
15 december, 2005 at 10:05 #985489Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ehh ingen som vet …jag landar i bankook sen får vi se vart det bär av …blir väl troligtvis kopangan som bas och en helvetes massa utflykter ..men inget e klartkoh tao ligger nära koh pangan, bara en kort båttur därifrån, och där finns det ett gym i alla fall
Tror säkert det finns ett gym på koh pangan också faktiskt.
15 december, 2005 at 10:07 #985490Anonym anvandareMemberXavier wrote:koh tao ligger nära koh pangan, bara en kort båttur därifrån, och där finns det ett gym i alla fallTror säkert det finns ett gym på koh pangan också faktiskt.
jo jag har snackat med lite folk och dem säger att på dem flesta turistorterna så finns det gym …skulle gärna vilja träna på ett inhemskt och inte på nåt jävla dyrt amerika-hotell gym bara
15 december, 2005 at 10:11 #985491Anonym anvandareMemberSam jr wrote:jo jag har snackat med lite folk och dem säger att på dem flesta turistorterna så finns det gym …skulle gärna vilja träna på ett inhemskt och inte på nåt jävla dyrt amerika-hotell gym baraKoh tao är en liten dykar-ö, där finns inga hotell, bara bungalows i princip
Gymmet är väldigt inhemskt :p
15 december, 2005 at 10:42 #985492Anonym anvandareMemberXavier wrote:Koh tao är en liten dykar-ö, där finns inga hotell, bara bungalows i principGymmet är väldigt inhemskt :p
nice nice : )
ska lägga den ön på min lista
tackar för tipset :worship:
15 december, 2005 at 15:11 #985493Anonym anvandareMemberJag vet faktiskt inte.. Antar att det var typ 73-74 utan allt vatten. N
15 december, 2005 at 18:43 #985494Anonym anvandareMemberbyggaren Dennis james bor och har ett gym i thailand nånstans.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.