Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 december, 2005 at 09:59 #985510Anonym anvandareMember
Tänkte bara glida in med en fråga… hur påverkar bowling muskeluppbyggnaden?
17 december, 2005 at 10:16 #985511Anonym anvandareMemberRipper wrote:Lycka till med fortsatt bygge!,…och du, vi är många som vill se dej på scenen snart igen så vänta inte för länge, du va sååå bra! :up:Tackar tackar : ) hahah..vi får se på det, jag e ju sugen på att tävla men man vill ju gärna komma in bättre och tyngre nästa gång så det får ta den tid det tar
17 december, 2005 at 10:17 #985512Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tänkte bara glida in med en fråga… hur påverkar bowling muskeluppbyggnaden?hahah jadu …det beror nog på hur man ser på det hela …tror inte att bowlingen direkt leder till nån ökning, men eftersom jag höjjer mitt almänna välbefinnande när jag bowlar så borde det leda till bättre styrkepass och därmed ökad muskelmassa
Edit: sen e bowlingväskan ganska tung att bära från bilen till hallen
17 december, 2005 at 16:46 #985513Anonym anvandareMemberhar fått göra lite småändringar i schemat denna veckan eftersom jag har lite ont i ryggen ..
Skulle kört rygg idag men fick köra baksidalår och axlar istället
sittande lårcurl:
11*12
11*8Liggande lårcurl
8*7
8*8 (längre vila här därav repsökningen)(ibland undrar man vad tillverkarna av utrustningen tänker med…sittande lårcurl använder jag fullt mag medans det är över hälften kvar påden liggande och det e samma tillverkare ?? )
Sittande pressar bakom nacken i smith
70*6
60*9Lyft åt sidan i friviktsmaskin
10*9
10*6baksida axel i cc
2*9Det var det …helt okej pass, lite känningar i ryggen under pressarna men det går nog över till rygg dagen : )
Kroppen känns ganska bra …börjar vänja mig vid mitt nyare fetare utseende hahaha..
nu har jag tid för gruppaktiviteter också så i morgon blir det bodycombat …var ett tag sen så jag får se hur det går :whistle:
17 december, 2005 at 19:36 #985514Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Det var det …helt okej pass, lite känningar i ryggen under pressarna men det går nog över till rygg dagen : )Kroppen känns ganska bra …börjar vänja mig vid mitt nyare fetare utseende hahaha..
nu har jag tid för gruppaktiviteter också så i morgon blir det bodycombat …var ett tag sen så jag får se hur det går :whistle:
ser grymmt ut mannen.. men ta det luungt med ryggen nu sa du inte skadar dej.. vore val trist med en muskelbristning i ryggen precis innan thialand!!
lycka till! swim calm:p
17 december, 2005 at 19:47 #985515Anonym anvandareMemberSam jr wrote:nu har jag tid för gruppaktiviteter också så i morgon blir det bodycombat …var ett tag sen så jag får se hur det går :whistle:Vad kul att se en karl som kör combat också :emo-thumb Gäller att ha hjärncellerna på spänn i muay thai-låten i det nya programmet… fullt ös medvetslös – typ :p
17 december, 2005 at 20:03 #985516Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Vad kul att se en karl som kör combat också :emo-thumb Gäller att ha hjärncellerna på spänn i muay thai-låten i det nya programmet… fullt ös medvetslös – typ :phahah yes ..fan det e lite jobbigt att gå på combaten när det bara e brudar där för det känns som om dem tror att man e där för att spana ..
gillar faktist combat jävligt starkt ..har dock inte kört på ett tag ..man kan ta ut sig så jävla mycket vilket jag gillar : )
17 december, 2005 at 20:20 #985517Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah yes ..fan det e lite jobbigt att gå på combaten när det bara e brudar där för det känns som om dem tror att man e där för att spana ..Har du aldrig tänkt på att det kan vara tvärtom…? Typ att de aldrig ens tänker tanken att du skulle vara där för att spana, utan att de är fullt upptagna att spana in dig Man måste ju ta tillfället i akt de gånger det är en kille på plats :p
Sam jr wrote:gillar faktist combat jävligt starkt ..har dock inte kört på ett tag ..man kan ta ut sig så jävla mycket vilket jag gillar : )Japp, det går inte att jämföra alls med andra hopp-och-skutt-pass. Och då man får in tekniken ordentligt går det verkligen att ta ut sig totalt :worship: Lycka till på passet i morn – svettas lugnt!
17 december, 2005 at 20:25 #985518Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Har du aldrig tänkt på att det kan vara tvärtom…? Typ att de aldrig ens tänker tanken att du skulle vara där för att spana, utan att de är fullt upptagna att spana in dig Man måste ju ta tillfället i akt de gånger det är en kille på plats :pHahaha det e nog ingen risk med tanke på senaste veckans viktuppgång :whistle:
Quote:Japp, det går inte att jämföra alls med andra hopp-och-skutt-pass. Och då man får in tekniken ordentligt går det verkligen att ta ut sig totalt :worship: Lycka till på passet i morn – svettas lugnt!jo det e la tekniken som e det svåraste …sån tur va e det juh nytt nu sen två veckor eller nåt så alla e väl lika kassa
17 december, 2005 at 21:05 #985519Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah yes ..fan det e lite jobbigt att gå på combaten när det bara e brudar där för det känns som om dem tror att man e där för att spana ..QUOTE]och du försöker lura i oss att de inte e därför du e där? de e lungt, du kan erkänna. vi andra gör likadant :p
17 december, 2005 at 21:07 #985520Anonym anvandareMemberSrednq wrote:Sam jr wrote:hahah yes ..fan det e lite jobbigt att gå på combaten när det bara e brudar där för det känns som om dem tror att man e där för att spana ..QUOTE]och du försöker lura i oss att de inte e därför du e där? de e lungt, du kan erkänna. vi andra gör likadant :p
hahah klart fan att jag spanar …det e ju naturligt, men det e inte därför jag är där :whistle: hahaha
verkar dock som passet blir inställt var inte så många anmälda än ..men vi får se om det blir fler …i vilket fall som helst så är en promenad inplanerad i morgon …
ska följa med syrran ut när hon ska rida
18 december, 2005 at 00:23 #985521Anonym anvandareMemberanders wrote:Hur högt proteinintag håller du ungefär på den nuvarande dieten? Ser att du blandar kvarg och keso i det mesta du äter:DHar du några riktilinjer du håller dig till (per måltid eller totalt dagsintag)?
hahah jadu vem vet ??
försöker äta mestadels protein …protein is king
äter bara kolisar till frukost och runt träningen (kan hända att det slinker ner några gram på kvällen också men inget stort )
vet inte hur mycket av vad jag stoppar i mig men skulle tippa på att jag ligger på ca 4-5g protein/kg kroppsvikt
18 december, 2005 at 00:34 #985522Anonym anvandareMember1: havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, honung, vitalinea, ett äpple och russin + mackor med 5% ost och kalkon
2: Kycklinggryta med potatis och grönsaker + strimlad biff med bambuskott och ris, + keso och en clementin
3: protte/maltodrink under träning
4: power bar efter träning
5: Vitalinea yoghurt
6: chilicorncarne, lite ris, kycklingfileér, keso, tomat och gurka
7 :chilicorncarne, kycklingfileér, kalkonbacon keso,och tomat + en clementin
8: minikeso, keso och milbona med funlight och russin
9: minikeso och milbona med funlight och russin
Det värsta är att jag hade nog kunnat äta lika mycket till 😮
18 december, 2005 at 02:56 #985523Anonym anvandareMemberSam jr wrote:vet inte hur mycket av vad jag stoppar i mig men skulle tippa på att jag ligger på ca 4-5g protein/kg kroppsviktJag tror att detta kan ha väldigt mycket med dina framgångar att göra. :up:
18 december, 2005 at 12:07 #985524Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Jag tror att detta kan ha väldigt mycket med dina framgångar att göra. :up:hahah man vet aldrig …men jag resonerar som så här …det räcker att äta kolisar så att man orkar att träna hårt ..och under offseason när jag ska ligga på ett överskott av kcal kan dem lika gärna komma från protein : )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.