Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 december, 2005 at 12:10 #985525Anonym anvandareMember
kom precis hem från en trevlig promenad
promenerade en timma med syrran när hon var ute och red vilket var grymt trevligt och så jävla mycket lättare att promenera när man hade nån att snacka med …under hela dieten promenerade jag bara ensam.
tog en kvart att gå till stallet och en kvart hem också , så 1½h promenad averkad redan idag …blir dock inget combat pass ..vi var för få anmälda så det e inställt ..får väl hitta på nåt annat roligt istället
18 december, 2005 at 12:51 #985526Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah man vet aldrig …men jag resonerar som så här …det räcker att äta kolisar så att man orkar att träna hårt ..och under offseason när jag ska ligga på ett överskott av kcal kan dem lika gärna komma från protein : )Du resonerar faktiskt skiträtt tror jag. Protein iz king yo.
18 december, 2005 at 16:32 #985527Anonym anvandareMemberville bara ber
18 december, 2005 at 16:42 #985528Anonym anvandareMembers
18 december, 2005 at 17:26 #985529Anonym anvandareMemberfotboll? vad är de?
18 december, 2005 at 17:31 #985530Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ville bara berätta att jag sitter och trycker i mig 300g godis nu ….(för er som inte vet är det 1050 helt meningslösa kcal )hahah fan va jag ska cykla sen
Du kan motivera det på samma sätt som tjockisarna ”Jamen det är ju så gott”
Ha en bra jul föresten18 december, 2005 at 17:39 #985531Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Du kan motivera det på samma sätt som tjockisarna ”Jamen det är ju så gott”
Ha en bra jul förestenhahah precis …den enda skillnaden är att jag har vett att balansera upp det : )
nä men den jävla påsen har legat i köket en hel vecka och irriterat mig ..och jag bara leta efter en uräkt att få röra på mig lite :whistle:
18 december, 2005 at 17:40 #985532Anonym anvandareMemberSrednq wrote:fotboll? vad är de?[http://hem.passagen.se/realtimefotboll/fotbollinf.html]
18 december, 2005 at 23:38 #985533Anonym anvandareMemberDagens (super)aktiva vila
det blen en hel del cardio pga av en jävla mega godispåse som jag drog i mig …
har sagt att jag får äta hur mycket mat som helst bara den e nyttig och godis faller varken in i ramen för mat eller nyttigt:
promenad 1½h cykling i ganska lugnt tempo 1½h
Dagens mat då:
1: allbran med milbona, funlight, banan, mjölk och russin + mackor med 5% ost
2: fullkornsdinkelmakaroner med köttfärssås, keso, tomat och en clementin + riskakor med ost och kalkon
3: fullkornsdinkelmakaroner med köttfärssås, keso, tomat och en omelett på ägg, kalkon och ost + riskakor med ost och kalkon och en 300g godispåse
4: minikeso, milbona, keso och russin + riskakor med kycklingleverpastej
5: minikeso, och milbona med funlight och 3%ig feta ost
6 milbona med funlight och kanel.
måste skära ner lite på storleken på måltiderna och äta lite fler mål istället : )
19 december, 2005 at 07:49 #985534Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Du kan motivera det på samma sätt som tjockisarna ”Jamen det är ju så gott”
Ha en bra jul förestenEller så kan man motivera det som min syster hade gjort:
– ”Man måste kunna unna sig lite också.”
och det kan tilläggas att hon unnar sig många gånger om dagen och aldrig skulle komma på tanken att cykla efteråt…
19 december, 2005 at 07:51 #985535Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Dagens (super)aktiva viladet blen en hel del cardio pga av en jävla mega godispåse som jag drog i mig …
har sagt att jag får äta hur mycket mat som helst bara den e nyttig och godis faller varken in i ramen för mat eller nyttigt:
promenad 1½h cykling i ganska lugnt tempo 1½h
Dagens mat då:
1: allbran med milbona, funlight, banan, mjölk och russin + mackor med 5% ost
2: fullkornsdinkelmakaroner med köttfärssås, keso, tomat och en clementin + riskakor med ost och kalkon
3: fullkornsdinkelmakaroner med köttfärssås, keso, tomat och en omelett på ägg, kalkon och ost + riskakor med ost och kalkon och en 300g godispåse
4: minikeso, milbona, keso och russin + riskakor med kycklingleverpastej
5: minikeso, och milbona med funlight och 3%ig feta ost
6 milbona med funlight och kanel.
måste skära ner lite på storleken på måltiderna och äta lite fler mål istället : )
Fan vad stabil du är som fortfarande håller koll på kosten även om dy nu är off season. :emo-thumb Bra jobbat!
19 december, 2005 at 08:42 #985536Anonym anvandareMemberAroha wrote:Fan vad stabil du är som fortfarande håller koll på kosten även om dy nu är off season. :emo-thumb Bra jobbat!hahah jag gör så gott det går …det e dock strikt förbjudet att använda vågen
19 december, 2005 at 11:27 #985537Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah jag gör så gott det går …det e dock strikt förbjudet att använda vågenÖnskar jag var lika modig… men jag vågar () inte riktigt låta ögat mäta helt… inte än i alla fall…
19 december, 2005 at 12:11 #985538Anonym anvandareMemberAroha wrote:Önskar jag var lika modig… men jag vågar () inte riktigt låta ögat mäta helt… inte än i alla fall…hahah na ..det gör inte jag heller riktigt …det sjuka är att jag inte blir mätt när jag äter endå tror jag nog att jag lätt får i mig 3500-4000kcal/dag
men men ..det tar nog ett tag innan kroppen vänjer sig vid denna omställning
Snart ska jag ner och piska mina ben ,vader och bröstet lite ..ska nog ta massage sen också för ryggen e fortfarande mongo ..så det blir bara benspark idag för benen
19 december, 2005 at 13:07 #985539Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah na ..det gör inte jag heller riktigt …det sjuka är att jag inte blir mätt när jag äter endå tror jag nog att jag lätt får i mig 3500-4000kcal/dagmen men ..det tar nog ett tag innan kroppen vänjer sig vid denna omställning
Snart ska jag ner och piska mina ben ,vader och bröstet lite ..ska nog ta massage sen också för ryggen e fortfarande mongo ..så det blir bara benspark idag för benen
Gött! Vi med! Piska benen alltså! Fast vi kör nog Ben/Vader/Mage om jag får bestämma (och det får jag för det mesta). Blir dock bara sittande benövningar eftersom jag är ”skadad”… Sittande bensträck, abductor ut- och invändigt… (eller vad säger man… både den där man särar på låren och den där man kniper ihop… Bra blir det ialla fall.) Sedan blir det till att stå och putta Z. ben tills han håller på att spy (två set) och avsluta med crunches på pilatesbollen! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.