Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir bygger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2005 at 13:17 #985540Anonym anvandareMember
Varför bara benspark Samir? Fucked up knä? Jag har lidit av ett halvtrasigt knä ett tag nu, kunde varken köra knäböj eller benpress. Jag märkte dock att jag hade noll smärta i knäna ifall jag körde frontböj istället. Prova det. A man’s gotta do what a man’s gotta do.
19 december, 2005 at 13:19 #985541Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Varför bara benspark Samir? Fucked up knä? Jag har lidit av ett halvtrasigt knä ett tag nu, kunde varken köra knäböj eller benpress. Jag märkte dock att jag hade noll smärta i knäna ifall jag körde frontböj istället. Prova det. A man’s gotta do what a man’s gotta do.är hans rygg som är paj inte knät
19 december, 2005 at 16:54 #985542Anonym anvandareMemberStorPatrik wrote:är hans rygg som är paj inte knät:emo-thumb
19 december, 2005 at 22:46 #985543Anonym anvandareMemberSå ..idag har jag åter kört träning …blev även en massage på kvällen, vilket kroppen uppskattade rejält
ehh e nog redo för ett ryggpass på onsdag, känns som om det har släppt nu
Dagens träning var; Framsidalår, vader, tibialis och bröst
Lutande press i smithen
90*7
90*4raka hantelflyes
20*15benspark
10*13
12*9
10*11hälhäv för tibialis i stående vadpressmaskin
37,5*10
45*8
45*4
2,5*8 jävla pump man fick kanongo övningsittande vadpress
45*26
60*12bra pass …fortfarande ganska svag i bröstet och det gör ganska ont i dem när jag tränar dem …kommer fortsätta att köra få set på bröst och två ggr/8dagar och se om det blir nån utveckling …sämre kan dem knappast bli i varjefall
imorgon ska jag ut och promenera med syrran och hennes häst …
19 december, 2005 at 23:19 #985544Anonym anvandareMemberUndra om du är den unga talagen från udd jag hörde talas om för några år sedan….hmm…..
19 december, 2005 at 23:27 #985545Anonym anvandareMemberlight_weight wrote:Undra om du är den unga talagen från udd jag hörde talas om för några år sedan….hmm…..knappast om det var för några år sen ..då va den enda talangen jag hade att svepa en öl snabbt : )
har bara tränat i drygt två år ..
men jagkan väl leva med att vara ung och talang endå :whistle:
19 december, 2005 at 23:35 #985546Anonym anvandareMembernjaa, kanske var n
19 december, 2005 at 23:38 #985547Anonym anvandareMemberSam jr wrote:knappast om det var för några år sen ..då va den enda talangen jag hade att svepa en öl snabbt : )har bara tränat i drygt två år ..
men jagkan väl leva med att vara ung och talang endå :whistle:
Hmm… sejdel eller flaska?
…vann Skolmästerskapet i sejdelhäv, Linköping 2002… Då svepte jag 1 liter pissljummen avslagen starköl på typ 12 sekunder. Det var inte så mycket motstånd om förstaplatsen dock… vi var fyra som tävlade… Idag skulle jag nog inte få i mig så mycket – ännu mindre kunna motivera mig att ens försöka…
Intressena varierar skulle man kunna säga.
19 december, 2005 at 23:42 #985548Anonym anvandareMemberAroha wrote:Hmm… sejdel eller flaska?…vann Skolmästerskapet i sejdelhäv, Linköping 2002… Då svepte jag 1 liter pissljummen avslagen starköl på typ 12 sekunder. Det var inte så mycket motstånd om förstaplatsen dock… vi var fyra som tävlade… Idag skulle jag nog inte få i mig så mycket – ännu mindre kunna motivera mig att ens försöka…
Intressena varierar skulle man kunna säga.
starkt jobbat:emo-thumb
jag dricker bara ur burk och då halvlitare …fasst att svepa en öl eller två e inte så svårt utan det svåra ligger i att hålla samma tempo fyllan igenom : ) och att komma till det stadiet då man kan dricka hur mycket som helst …när man kommer dit har man lyckats med fyllanhahaha alkohol e gott ..bara det inte blir för ofta …har faktist inte druckit en droppe sen 18 juni (lite drygt ett halvår) ..men jag ska faktist supa mig själv under bordet på julafton
19 december, 2005 at 23:43 #985549Anonym anvandareMemberhahah förresten om du googlar samir troudi ..så borde folkölsfrämjandets hemsida dyka upp :whistle:
edit: bild tillagd
19 december, 2005 at 23:55 #985550Anonym anvandareMemberlight_weight wrote:njaa, kanske var nått år sedan jag snackade med ägaren? till wc som pratade om nån kille, fast wc kanske har en liten farm med talanger, har aldrig vart därok …nä fan det fanns en fitness ”talang” här som numer tränar i gbg och tävlar för gymgrossisten ..kan ha varit han
annars så finns det inte så många ”talanger” mer än ägaren själv, conny hilmersson och förhoppningsvis blir väl jag en talang nångång
mestadels medelsvenssons och kids som tränar på wc
et har precis börjat en talang till kom jag på …emil som vann -70 luciapokalen förra året : )
19 december, 2005 at 23:56 #985551Anonym anvandareMemberSam jr wrote:starkt jobbat:emo-thumb
jag dricker bara ur burk och då halvlitare …fasst att svepa en öl eller två e inte så svårt utan det svåra ligger i att hålla samma tempo fyllan igenom : ) och att komma till det stadiet då man kan dricka hur mycket som helst …när man kommer dit har man lyckats med fyllanhahaha alkohol e gott ..bara det inte blir för ofta …har faktist inte druckit en droppe sen 18 juni (lite drygt ett halvår) ..men jag ska faktist supa mig själv under bordet på julafton
Ha ha Fler än jag med illavalt förflutet och dåliga vanor som numera ligger latent snarare än aktiverade… Själv var jag full för inte så länge sedan… men det går aldrig bra… Speciellt inte nu när man dietat… Är typ ”asiat” när det kommer till alkohol… blir högröd i ansiktet och fnittrar efter typ ½ öl… Annat var det när man var yngre… då man välte kravallstaket, blev hemskickad och vaknade med stort svart kryss på handen och pannan i toalettgolvet… Det var tider det (tider man vill glömma).
Fylla på julafton säger du? Nej då ska jag bara vara hemma och dricka julmust light. :emo-thumb
19 december, 2005 at 23:58 #985552Anonym anvandareMemberShu …idag har jag faktist lyckat perfekt med att äte precis det jag hade tänkt mig …
har inte vart så jävla hungrig som jag har vart dem senaste dagarna heller så det bådar juh gott …
1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, ett äpple och en banan.
2: fullkornsdinkelmakaroner och fulkornsris med köttfärssås, keso, tomat och en clementin
3 Protte/maltodrink under träningen
4 powerbar efter träningen
5 ett paket vitalinea yoghurt
6: powerbar
7: chilicorncarne med extra köttfärs och kycklingfilé
8: minikeso, och milbona med funlight och 3%ig feta ost
9: minikeso, keso, milbona med funlight, kanel och 3%ig feta ost.
10 minikeso och milbona med funlight, kanel och 3%ig feta ost
21 december, 2005 at 00:44 #985553Anonym anvandareMemberDagens aktiva vila bestod av 1h & 50minuter promenad med syrran och hästen.sen har jag i princip inte gjort så mycket mer ..slappat ätit och hämtat föräldrarna på flygplatsen
dagens mat har vart följande:
1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, ett äpple och en banan.
2: fullkornsdinkelmakaroner och fulkornsris med köttfärssås, keso, tomat och en clementin
3 fullkornsdinkelmakaroner med köttfärssås och keso + en clementin och riskakor med kalkon
4 kycklinggryta med grönsaker och extra köttfärs
5 keso, milbona, funlight och kanel
6: Chicken panini (endast 315kcal och 3% fett hahah) och kesella med milbona, funlight och kanel + riskaka med kalkon
7: milbona med funlight, kanle och 3%ig feta ost
godnatt ..imorgon ska jag försöka mig på ett ryggpass
21 december, 2005 at 13:18 #985554Anonym anvandareMemberGrymt snyggt!
Fan du äter ju som en häst hehe. Ska hålla ett öga på dej så kanske man lär sig nått. :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.