Samir bygger

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 262 total)
  • Author
    malakai wrote:
    Grymt snyggt!
    Fan du äter ju som en häst hehe. Ska hålla ett öga på dej så kanske man lär sig nått. :emo-thumb

tackar tackar …tycker själv att du sitter inne med en kanonfysik …

hahah jak er snel hest

Då har man hittat denna tråden med… Kommer följas! (Omjag orkar hehe…:p )

Gött att du inte är rädd för att bygga och tappa formen lite… Sålänge du skaffar en Lussepokalen-winner-jacka med tillhörande midjeväska kommer flickorna falla som furor ändå.

Gillar din träningsformula med: träna lite, ät som en häst och bli äckligt stark,.

Kör efter det själv, åtminstonde de 2 första…..:o :D

MickeGBG wrote:
    Då har man hittat denna tråden med… Kommer följas! (Omjag orkar hehe…:p )

Gött att du inte är rädd för att bygga och tappa formen lite… Sålänge du skaffar en Lussepokalen-winner-jacka med tillhörande midjeväska kommer flickorna falla som furor ändå.

Gillar din träningsformula med: träna lite, ät som en häst och bli äckligt stark,.

Kör efter det själv, åtminstonde de 2 första…..:o :D

hahah ska fan fixa en sån jacka : )
    midjeväskan får jag dock fundera ett tag till på

ehh jag tror det funkar bra att träna lite och äta som en häst …förhopppningsvis så ska jag kunna bli lite större också och inte bara starkare :)

Sjuksyrrekillen wrote:
    Bravur! Tycker du hade snygg färg på Lucia också. Många andra såg ju ut som marinerade flintasktekar… Hur länge har du hållit igång för att nå hit? :)

tackar tackar : )

har hållit igång i två år och snart 4 månader, så man kan snart inte säga att man inte har tränat så länge :(

mer bilder

light_weight wrote:
    mer bilder

hahah det kanske kommer lite träningsbilder om jag lyckas få med brorsan på nåt pass …

tränar tidigt nu för tiden så det blir att jag tränar själv oftast..men jag lovar det kommer

Så idag äntligen vågade jag mig på ett ryggpass och det kändes …hade pyttelite känningar i början av passet men det släppte sen …

ett bra pass för att inte ha kört rygg nu sen innan tävling…hoppas och tror på grym träningsvärk :D

Ivarjefall, det här gjordes:

Latsdrag bakom nacken
    10*9
    10*7

Stångrodd
    60*15
    80*8

latsdrag v-grepp (till bröstet)
    10*7
    10*6

Sittande rodd
    12*10
    14*5

shrugs med stång
    60*22
    100*12

körde med lite kortare vila idag för jag har hört att det ska vara bra för muskeltillväxten :whistle:

kommer att köra lite längre vila varannan vecka och lite kortare varannan vecka

kändes som ett bra pass…vågade mig dock inte på marklyften …tar det nästa vecka istället

Shit!
    Att du bara tränat i 2 år?! Jag var imponerad av dig innan, nu saknar jag ord:worship:

Lycka till med träningen och hoppas att du tävlar snart igen!

/Linda

Lindis wrote:
    Shit!
    Att du bara tränat i 2 år?! Jag var imponerad av dig innan, nu saknar jag ord:worship:

Lycka till med träningen och hoppas att du tävlar snart igen!

/Linda

yes …nu har jag motivation till nästa pass också yippie
    fan va glad jag blir tack 😮

vill ju tävla snart igen ..men jag måste bygga ett tag till först :bb3:

Kör på Sammy :up: Tänk vad bra du kommer att vara nästa gång du kommer upp på scen om två år ;) då får det bli i -80
    Keep on pumping

jocke wrote:
    Kör på Sammy :up: Tänk vad bra du kommer att vara nästa gång du kommer upp på scen om två år ;) då får det bli i -80
    Keep on pumping

hahah jag e nöjd om jag fyller ut -70 inom en inte allt för avlägsen framtid : )

du måste vara lite mör shrugsen om du har kört 100*12 = 1200st

light_weight wrote:
    du måste vara lite mör shrugsen om du har kört 100*12 = 1200st

japp tog en jävla tid också :D

hmm ..om det nu skulle vara så att någon inte förstår mitt sätt att skriva vikter och reps så r det vikten först och antal reps sen alltså vikt*reps :)

Dagens mat…har vart väldigt bra faktist : )

så här såg det ut;

1: havregrynsgröt med milbona, funlight , kanel, honung, ett äpple och en macka med kalkon och 5%g ost

2: fullkornsdinkelmakaroner med linser och köttfärssås och kycklinggryta med grönsaker

3: protte/maltodrink under träningen

4: power bar efter träningen

5: fullkornsdinkelmakaroner med linser och köttfärssås

6: linser och massa köttfärs och laxfilé

7: milbona med funlight och kanel

8: milbona med funlight och kanel

9: minikeso och milona med funlight och kanel

en fråga angående maten ser att du får i dig rätt mycket kvarg de sista timmarna på dagen. I vilken mängd är de olika målen ?. :)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.