Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2006 at 02:12 #997702Anonym anvandareMember
08:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin + macka med västan och kalkon
haha somna ex antal timmar här
13:30 ris med räk/crabbstick gryta
16:30 ris med räk/crabbstick gryta + lite vitalinnea med prottepulver
19:30 milbona. minikeso, funlight och kanel21:50 prottedrink
00:00 milbona, keso funlight och kanel
02:20 milbona, minikeso funlignt och kanel.
5 april, 2006 at 11:44 #997703Anonym anvandareMemberSam jr wrote:imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.Vad för övning?:wazzup:
5 april, 2006 at 11:47 #997704Anonym anvandareMemberMelin wrote:Vad för övning?:wazzup:det tar vi sen om den var bra
5 april, 2006 at 11:49 #997705Anonym anvandareMembervad brukar du ha för smak i dina milbona/keso blandingar på saften?
5 april, 2006 at 11:54 #997706Anonym anvandareMemberTess wrote:vad brukar du ha för smak i dina milbona/keso blandingar på saften?jordgubb eller wildberries
har alltid båda hemma så att jag kan variera lite
5 april, 2006 at 12:38 #997707Anonym anvandareMemberSam jr wrote:imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.Tjena Samir! Här ser det minst sagt lovande ut :emo-thumb
Nu känns det som om jag försöker agera nån slags journalist,
men du verkar ju vara en sån som gillar att variera dina
övningar – så vilken är favoritövningen – för låt säga…överarm?nåja, hare gött man
snart är nog 48kilos hanteln din bäste vän!5 april, 2006 at 12:44 #997708Anonym anvandareMemberSam jr wrote:det tar vi sen om den var braDet e lugnt Sam, du kan berätta för mig… :p
5 april, 2006 at 22:21 #997709Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Tjena Samir! Här ser det minst sagt lovande ut :emo-thumb
Nu känns det som om jag försöker agera nån slags journalist,
men du verkar ju vara en sån som gillar att variera dina
övningar – så vilken är favoritövningen – för låt säga…överarm?nåja, hare gött man
snart är nog 48kilos hanteln din bäste vän!Jadu ..lite olika där
För biceps så är det är det vanliga hantelcurls
och för triceps är det scullcrushers
men det brukar variera beroende på humör
5 april, 2006 at 22:39 #997710Anonym anvandareMemberSå där då har jag avverkat ytterligare ett pass
Det vart rygg, biceps och tibialis idag
testade en ny övn idag som jag läste om i en b&k från 88 riktigt grym var den Vi kan kalla den för bellyback rodd
man ligger i ryggresnings ställningen (bellybackställning) som i slutläget när man tränar ländryggen (alltså rakt ut) sen så kör man hantel rodd så .. tar som fan på hela ryggen ..riktigt bra övning
fick dock sänka vikterna en del
(förra veckan vikter inom parentes)
5/4
latsdrag
11*12 (10*13)
12*6 (11*7)marklyft
150*8 (140*6
150*6 (140*6)bellyback hantelrodd :emo-thumb
30*5
30*6Isländsk hammercurl
16*16 (15*13)
18*5 (17*5)Sittande Inchline hammercurl
14*11 (12*13
15*6 (14*7)trapz med stång
90*19
110*15och så lite tibialis hälhäv
bra pass med bra ökningar ….kommer nog kännas i ländryggen i morgon känner jag
5 april, 2006 at 22:44 #997711Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Isländsk hammercurl
16*16 (15*13)
18*5 (17*5)Hur gör man den svensk? Skämt å sido, är väldigt nyfiken på vad det är för övning. Måste också få fråga hur det går att träna tibialis. Måste vara svårt att pricka den muskeln. Kämpa vidare och lycka till!
5 april, 2006 at 22:51 #997712Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Hur gör man den svensk? Skämt å sido, är väldigt nyfiken på vad det är för övning. Måste också få fråga hur det går att träna tibialis. Måste vara svårt att pricka den muskeln. Kämpa vidare och lycka till!isländsk hammer curl har fått lära mig av den goda lomas (vart hänger han nu för tiden)
det är en hammer curl fasst man kör den in mot kroppen snett mot bröstet. brukar köra en hand i taget och så sätter man den handen man inte kör bakom ryggen för stöd
..jadu tibialis tycker jag inte är så svår att träffa faktist får en sjuk pump iden …bara att ställa sig bak o fram i en vadpress. med hälarna på plattan och tårna i backen sen lyfter man bara på tårna
6 april, 2006 at 00:18 #997713Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ja du tibialis tycker jag inte är så svår att träffa faktist får en sjuk pump iden …bara att ställa sig bak o fram i en vadpress. med hälarna på plattan och tårna i backen sen lyfter man bara på tårnaDet va en helt ny muskel för mig hehe
Får jag allt nästa gång jag kör ben.6 april, 2006 at 00:24 #997714Anonym anvandareMemberSam jr wrote:isländsk hammer curl har fått lära mig av den goda lomas (vart hänger han nu för tiden)det är en hammer curl fasst man kör den in mot kroppen snett mot bröstet. brukar köra en hand i taget och så sätter man den handen man inte kör bakom ryggen för stöd
..jadu tibialis tycker jag inte är så svår att träffa faktist får en sjuk pump iden …bara att ställa sig bak o fram i en vadpress. med hälarna på plattan och tårna i backen sen lyfter man bara på tårna
Okej, det förklarar saken. Brukar också köra den övningen men brukar kalla den Hammercurl bara. Men nu ska jag ändra på det, Isländsk hammercurl heter det:rtfm:. Övningen låter konstig, men får ta å testa den när det är lite folk på gymmet :up:.
6 april, 2006 at 00:40 #997715Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Okej, det förklarar saken. Brukar också köra den övningen men brukar kalla den Hammercurl bara. Men nu ska jag ändra på det, Isländsk hammercurl heter det:rtfm:. Övningen låter konstig, men får ta å testa den när det är lite folk på gymmet :up:.ehh säger dem nåt så e det bara att säga att en riktigt bb ska ha alla muskler stora (med undantag för ringmuskeln)
6 april, 2006 at 00:44 #997716Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ehh säger dem nåt så e det bara att säga att en riktigt bb ska ha alla muskler stora (med undantag för ringmuskeln)Jaså? Inte ringmuskeln? Jag får ge fan i å träna den i fortsättningen då! Ska testa övningen imorgon på benpasset :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.