Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2006 at 13:15 #997732Anonym anvandareMember
haha visst är det, kan bara hålla med, fast jag uppskattar att gå ut och gå med eller springa eller cykla eller köra inlines, men visst är det roligare om en boll eller puck är inblandade
7 april, 2006 at 13:44 #997733Anonym anvandareMembermikael.H wrote:haha visst är det, kan bara hålla med, fast jag uppskattar att gå ut och gå med eller springa eller cykla eller köra inlines, men visst är det roligare om en boll eller puck är inblandadejo det blir mycket lättare om man har ett mål med det …nu springer jag ju bara enbart för att förbättra konditionen lite så att jag så småningom kan börja med spinning igen
det e lite roligare
7 april, 2006 at 16:10 #997734Anonym anvandareMembertänkte bara berättat att jag ska ner till gymmet snart och köra världens bröst, framsidalår och vad pass snart …
ha det gött
7 april, 2006 at 18:07 #997735Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah jo det går åt en hel del kvarg : )go norrländska förresten :p
har inte märkt nåt i magen faktist verkar som min mage pallar det mesta.
ligger på runt 300g dem dagarna jag tränar annars ligger jag strax under men då väger jag 77kg också
mer kvarg åt folket :emo-thumb
Haha ja norrländska är inte fel va , måste vara kvargen som gjort min mage konstig, haft ont i den i flera dagar nu, och då har jag käkat typ 1.5 kg per dag, trist För smidigt är det…Bra bv också..
7 april, 2006 at 19:03 #997736Anonym anvandareMemberjahopp …då var dunderpasset avklarat då
sket dock i vader ..dem får sitt nån annan dag. blev dock bröst och framsidalår
(förra veckans vikter inom parentes)
7/4
Incline bänkpress i smith
80*17 (110*6)
90*8 (115*3)incline hantelpress
36*9 (34*14)Incline flyes
16*18 (16*14) två veckor sen
20*14 yeahHacklift
220*13 (160*20)
240*7 (200*11)
benpress 1 ben
100*25 (100*10)benspark
8*10
8*9bra pass ..styrkan börjar komma tillbaka i benen igen gött som fan …hahah ökade med 15!!!! reps i enbenspressen sjukt
Sketa bra pass …:emo-thumb
7 april, 2006 at 20:19 #997737Anonym anvandareMemberGrymt Sam!
Prövade faktiskt incline bänkpress i skolan på gymmet där i torsdags, abropå ingenting alls.
Men 15 kg ökning i benpressen.. GÖTT!Btw, ska till ulricehamn under lovet och inhandla milbona på lidls i veckan.
Vill se vad din kvarg går för..Fortsätt ös!
Har du några planer på att gå upp en klass? Du tävlade i -70 senast va?
Du har grymma ben, fortsätt lägg på vikterna7 april, 2006 at 20:25 #997738Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Grymt Sam!
Prövade faktiskt incline bänkpress i skolan på gymmet där i torsdags, abropå ingenting alls.
Men 15 kg ökning i benpressen.. GÖTT!Btw, ska till ulricehamn under lovet och inhandla milbona på lidls i veckan.
Vill se vad din kvarg går för..Fortsätt ös!
Har du några planer på att gå upp en klass? Du tävlade i -70 senast va?
Du har grymma ben, fortsätt lägg på vikternatrevligt att du lämnar avtryck…haha na ökade faktist 15 reps på samma vikt : )
ah kvargen e bra …mycket protein för pengarna och väldigt praktisk att ha med sig.
nä …planer på att gå¨upp nån viktklass finns det faktist inte. Vägde in på 66.0kg (vägde 65.2 på morgonen samma dag) så det kan bli väldigt svårt. Jag är glad den dagen jag fyller ut mina 69.9kg
Han som coacha mig kom två på sm i minus 70 för två år sen vägandes 69.9 och det e en bra bit kvar för mig innan jag ser ut som han gjorde då.
klart att jag fortsätter ösa.
7 april, 2006 at 20:28 #997739Anonym anvandareMemberSam jr wrote:tänkte bara berättat att jag ska ner till gymmet snart och köra världens bröst, framsidalår och vad pass snart …ha det gött
åhhh skicka över lite energi till mig oxå
7 april, 2006 at 20:28 #997740Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:åhhh skicka över lite energi till mig oxåfinns på burk …heter synerlin :emo-thumb
7 april, 2006 at 20:31 #997741Anonym anvandareMemberSam jr wrote:finns på burk …heter synerlin :emo-thumbFan jag har synerlin hemma men tar jag det nu då kommer jag inte kunna sova 👿 Får köra min cardio ändå
7 april, 2006 at 20:32 #997742Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan jag har synerlin hemma men tar jag det nu då kommer jag inte kunna sova 👿 Får köra min cardio ändåhahah na nu e väl ingen höjdare att ta det kanske …
7 april, 2006 at 20:35 #997743Anonym anvandareMemberSam jr wrote:trevligt att du lämnar avtryck…haha na ökade faktist 15 reps på samma vikt : )ah kvargen e bra …mycket protein för pengarna och väldigt praktisk att ha med sig.
nä …planer på att gå¨upp nån viktklass finns det faktist inte. Vägde in på 66.0kg (vägde 65.2 på morgonen samma dag) så det kan bli väldigt svårt. Jag är glad den dagen jag fyller ut mina 69.9kg
Han som coacha mig kom två på sm i minus 70 för två år sen vägandes 69.9 och det e en bra bit kvar för mig innan jag ser ut som han gjorde då.
klart att jag fortsätter ösa.
Aha, nu såg jag. My bad..
mm, men jämförelsevis med Arlas kesella, är den smakmässigt bättre alltså?
okej, men det kanske är ett lite stort steg nu och öka en klass, om du liksom är liksom på gränsen till 70 – (tänker då på de som ligger i den övre regionen av nästa klass som kanske blir grymt tuffa konkurrenter då)
Du är har ju blivit grym efter 2 års träning, och du verkar
ju ha både ambition och energi för o öka lika mycket på ytterligare 2 år, så kör på helt enkelt bara så får du se:emo-thumb”Jag är glad den dagen jag fyller ut mina 69.9kg ”
– tänk på mig då! nä, skämtåsido..tack för en trevlig journal, följer den slaviskt!
7 april, 2006 at 20:42 #997744Anonym anvandareMemberJodå det är den allt. Den e lite mildare i smaken, inte lika syrlig som arlas. men eftersom jag alltid har fun light och kanel till så spelar det ingen roll egentligen.
Tackar tackar för dem orden. jodå ambitionen och energin finns allt hoppas att kroppen bara svarar lika bra som innan.
Vetskapen att folk följer min journal gör att jag tränar hårdare så du bidrar till att jag sköter mig :emo-thumb
hajkken wrote:Aha, nu såg jag. My bad..mm, men jämförelsevis med Arlas kesella, är den smakmässigt bättre alltså?
okej, men det kanske är ett lite stort steg nu och öka en klass, om du liksom är liksom på gränsen till 70 – (tänker då på de som ligger i den övre regionen av nästa klass som kanske blir grymt tuffa konkurrenter då)
Du är har ju blivit grym efter 2 års träning, och du verkar
ju ha både ambition och energi för o öka lika mycket på ytterligare 2 år, så kör på helt enkelt bara så får du se:emo-thumb”Jag är glad den dagen jag fyller ut mina 69.9kg ”
– tänk på mig då! nä, skämtåsido..tack för en trevlig journal, följer den slaviskt!
7 april, 2006 at 21:06 #997745Anonym anvandareMemberrackarns bra vikter i hacken där! va är det för maskin?? (vilket märke)
7 april, 2006 at 21:13 #997746Anonym anvandareMemberMuddler wrote:rackarns bra vikter i hacken där! va är det för maskin?? (vilket märke)tackar : )
det e gymleco. den maskinen i bakgrunden
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.