Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2006 at 03:02 #997747Anonym anvandareMember
09:30 havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin
sov ett stund ( hhah det e helt sjukt jag älskar att sova)
12:45 potatis och köttfärsgratäng + en drink på jordgubbar, mjölk, vatten och prottepulver
15:40 ris och kalkon
16:50 30g protte innan träning
17:10-18:20 30g protte & 50g malto under träning
18:30 30g protte och 60g malto efter träning19:15 vitalinnea yoghurt och prottepulver
21:20 vitalinnea yoghurt och prottepulver
23:45 prottedrink
02:15 prottedrink03:15 två ägg och lite cashew nötter
8 april, 2006 at 10:36 #997748Anonym anvandareMemberHejsan,hejsan. Vill bara berätta att jag följer din journal med stort intresse och finner otroligt inspirerande. Du verkar ha en skön distans och dessutom en otrolig fysik! Kör hårt!
8 april, 2006 at 12:21 #997749Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Hejsan,hejsan. Vill bara berätta att jag följer din journal med stort intresse och finner otroligt inspirerande. Du verkar ha en skön distans och dessutom en otrolig fysik! Kör hårt!Oj tackar tackar.
Det värmer vekligen. Att folk blir inspirerade av det jag gör är absolut en bonus jag kan leva med.Det där med distans tycker jag dock är bland det svåraste. Men jag försöker att inte snöa in så mycket och leva ett fullt normalt liv vid sidan om.
Kör hårt.
Idag e det vilodag …kanske blir bowling tom det var ett tag sen nu
8 april, 2006 at 12:25 #997750Anonym anvandareMemberWarrior wrote:You big hunk! Ser fint ut Sam Jr. Vad är det Hajkken säger, skall du upp till -80? Gillar hur du har ditt hår, men jag är alltför lat för att underhålla något sånt. Bara pumpa järnet nu.Ha de
/Warrior
hahah hunk och hunk skulle jag väl inte vilja påstå ….
hahah jadu Det dröjjer nog innan vare sig du, hajjken eller nån annan får se mig i -80 (men det hade vart förjäva fräckt, måste jag hålla med om ) Väger ju inte ens 80kg när jag är i sälform.
Haha håret ja…tackar, na nu e det inget pill alls var lite att pilla med första året bara men nu har jag haft mina dreads (igår faktist) i 8 år, så jag behöver inte göra nåt med dem dem fixar sig själva :emo-thumb
8 april, 2006 at 16:34 #997751Anonym anvandareMemberHittade en ny tonfiskprodukt idag på ica
Tonfisk i sa-tay sås om den såsen smakar som den i thailand så kan det bli ett framtida mellanmål …återstår att se, halvtimma kvar till provsmakning
8 april, 2006 at 16:43 #997752Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Hittade en ny tonfiskprodukt idag på icaTonfisk i sa-tay sås om den såsen smakar som den i thailand så kan det bli ett framtida mellanmål …återstår att se, halvtimma kvar till provsmakning
Rapport om den hoppas jag få läsa här sen…
Läser ju ändå här några ggr om dagen….8 april, 2006 at 16:43 #997753Anonym anvandareMemberTjenare!
Måste bara säga att jag drömde om dig inatt, helt sjukt, och så drömde jag om mini-åsa också, måste vara den där beachvolley-videosnutten fever lagt ut. Och nej det var inget speciellt som hände och där var en massa annat folk också. Märkligt när man inte ens känner er.. Kanske hängt för mycket på forumet..
8 april, 2006 at 17:21 #997754Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Hittade en ny tonfiskprodukt idag på icaTonfisk i sa-tay sås om den såsen smakar som den i thailand så kan det bli ett framtida mellanmål …återstår att se, halvtimma kvar till provsmakning
Neeej Sam! den är inte smakvärd alls.. men kan inte vänta förrän du sagt din åsikt
8 april, 2006 at 17:22 #997755Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Neeej Sam! den är inte smakvärd alls.. men kan inte vänta förrän du sagt din åsiktna den var ingen höjdare precis.
Men den skall få sig en recension endå
8 april, 2006 at 17:31 #997756Anonym anvandareMemberja här kommer recensionen då
ren fakta
kcal 270/port
Protein 25g
kolhydrater 7,5g
varav sockerarter 7,5g
fett 16g
varav mättat 9,5gbra protein inte så mycket kolisar men en del fett.
i varjefall, så smakade jag först i rumstempererat och den smakade helt okej ingenting jag skulle äta om jag inte var tvungen.
Värmde den sedan i micron och då steg smaken lite på den dock så saknas den där riktiga jordnötssmaken på den. den smakar nästan likadant som icas tonfisk i currysås i principBra alternativ att ha med sig om man tex är ute nånstans och inte vill släpa runt på en tom shaker efter man har dratt i sig protte drinken men annars va den inget att ha.
Satay my ass.
den får två och en halv smylies av 5 möjliga
9 april, 2006 at 02:23 #997757Anonym anvandareMember11:45 havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin
sov nån timma
14:40 ris och kycklinggryta med nötter + ett ägg och lite västan ost
17:00 icas tonfisk i sa-taysås
19:00 ris och kycklinggryta med nötter + keso
21:30 minikeso med funlight
00:00 minikeso, milbona och funlight och mandel
02:30 minikeso, milbona och funlight + ett ägg och lite kalkonkött9 april, 2006 at 12:59 #997758Anonym anvandareMembermmmmm….vad gott du äter!! icas tonfisk i sås är en höjdare!
nej nu får jag sluta tänka på mat! :emo-thumb9 april, 2006 at 13:01 #997759Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:mmmmm….vad gott du äter!! icas tonfisk i sås är en höjdare!
nej nu får jag sluta tänka på mat! :emo-thumbhahaha jo gott äter jag allt fasst det syns ju på kroppen också 😮
förövrigt ska jag ner och köra baksidalår, biceps, axlar och vader idag.
yeah
9 april, 2006 at 19:05 #997760Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Sam, behöver få lite tips om Tibialis och hur du tränar den. Jag känner bara till en övning just nu. Vet att du tränar den.Mvh
hahah ska du försöka få den stor …säg till om du lyckas
bara att ställa sig bak o fram i en vadpress. med hälarna på plattan och tårna i backen sen lyfter man bara på tårna
eller så ställer man sig på en liten höjd och hänger en vikt på tårna och lyfter bara.
går att köra den i cc:n lägg dig på backen och fäst ett rep eller nåt runt tårna i den nedre trissan och sen kan du köra.
10 april, 2006 at 00:22 #997761Anonym anvandareMemberjahopp har allt hunnit med och tränat idag också
Det som tränades var baksidalår, axlar, biceps och vader
Satsade på högreps och en jävla intesitet i passet idag, kort vila.9/4
ramamarklyft i rodden (lägger upp en bild så folk inte behöver fråga)
65*12
70*11sittande lårcurl
8*22
9*11liggande lårcurl
8*9dråg åt sidan i cc (för axlar)
0,6*14
0,8*11Samir special för baksida axel
5*17 (4*6)
6*11 (5*10)sående stångcurl i cc
10*22
12*8enarms scottcurl
12*15
14*9Sen så blev det 4 set vader med varierande vikt och reps antal
Okej pass inget märkvärdig, massa övningar som jag inte kört på ett tag men bra ökningar i samir special : )
imorgon blir det mma som aktiv vila
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.