Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2006 at 01:54 #997807Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Du ökar riktigt stadigt och fint Sam! Hur bra som helst!
Ha det gött nu!
/Warrior
Tackar tackar ,,,när det kommer till ryggen och benen e det inte så konstigt med tanke på att jag har vart starkare …men vi får hoppas att det fortsätter
har ju ingen diet ivägen nu direkt
15 april, 2006 at 11:32 #997808Anonym anvandareMemberJag skulle vilja se dig äta någon gång såklart blir det Buffe!!!!
Glad Påsk Sam!
15 april, 2006 at 15:28 #997809Anonym anvandareMemberska prova den där chokladröran i veckan….
glad påsk
15 april, 2006 at 17:46 #997810Anonym anvandareMemberyeah påsk hit och dit …jävla påhitt
glad påsk på er
jahopp ..kom precis hem från gymmet var bara jag och bruschan där. Så jag passade på att skrika lite extra idag moahaha.
Det blev bröst, framsidalår och vader
(senaste passets vikter inom parentes)15/4
Incline hantelpress
48*9 (36*9) dock som andra övning då
55*0 var tvungen att prova ..synd att det inte finns ett mellanting.Incline press i smith
115*6 (90*Incline flyes
23*17 (16*18)
26*7 (20*14)Knäböj
130*14
150*7 PB (endå har jag inte kört knäböj sen 27dec)Benspark
10*12 (8*10)Vader i hackliften
25*50
25*47
50*29Dunderpump i vaderna ….ont som satan gjorde det också
Riktigt bra pass…bra ökningar. Jävligt skönt med pb i knäböjjen …
15 april, 2006 at 17:48 #997811Anonym anvandareMembergrattis :p
Glad påsk påre
15 april, 2006 at 18:34 #997812Anonym anvandareMemberVafan du börjar redan persa så tätt inpå Thailandsresan? Imponerande…men orättvist!
15 april, 2006 at 18:37 #997813Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vafan du börjar redan persa så tätt inpå Thailandsresan? Imponerande…men orättvist!Tackar …jo det känns bra nu.
Grejjen har juh vart att i princip under den tiden jag har tränat så har jag nästan gått på diet ständigt förutom några få månader. Och nu när jag får äta på ordentligt så kan jag kosta på mig att öka lite.Ryggen har jag dock en bit kvar på innan jag kan sätta pb:n igen
15 april, 2006 at 18:45 #997814Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Vadå klara du inga på 55kg hantlarna? Måste vara något mentalt hinder… du sätter den nästa gång.na absolut inte …var helt mentalt inställd på att det skulle gå …fick upp dem halvvägs mes sen gick det inte längre
körde endå till failure i första setet så det var inte så konstigt heller…men nästa gång jag provar ska jag köra dem i första setet och få upp dem : )
15 april, 2006 at 18:47 #997815Anonym anvandareMemberhaha samir fan va jag diggar dina sex jämförelser! som tex träning utan bra kost är som att runka men aldrig komma!
kom bara o tänka på det nu helt plötsligt.
Keep up the good work!15 april, 2006 at 18:50 #997816Anonym anvandareMembertompa wrote:haha samir är det fan va jag diggar dina sex jämförelser! som tex träning utan bra kost som att runka men aldrig komma!
kom bara o tänka på det nu helt plötsligt.
Keep up the good work!hahah jo den e bra …fasst ska det inte vara nåt i stil med ”det e helt meningslöst” eller ”det ger inget” efteråt
without cum we don´t grow.
15 april, 2006 at 18:54 #997817Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah jo den e bra …fasst ska det inte vara nåt i stil med ”det e helt meningslöst” eller ”det ger inget” efteråtwithout cum we don´t grow.
’
haha o senaste jag såg häromdagen: mäter du din kuk i avspänt läge!?
hahahaha de där kommentarerna kommer av sig själv!15 april, 2006 at 18:55 #997818Anonym anvandareMemberja den där kvargröran med funlight + kakao käkar jag ofta! Man kan även ta lite chokladprottepulver och blanda ut med lite vatten + kakao + kvarg! Som chokladmousse! Ser att du käkar lika mycket kvarg som jag
Har även en ny variant på gröt (brukar annars bli med funligth + kvarg)
Vispa upp chokladprottepulver + kakaopulver med mjölk eller vatten och häll över den färdiga gröten! Det blir varmt och chokladigt
16 april, 2006 at 03:45 #997819Anonym anvandareMemberSilvia wrote:ja den där kvargröran med funlight + kakao käkar jag ofta! Man kan även ta lite chokladprottepulver och blanda ut med lite vatten + kakao + kvarg! Som chokladmousse! Ser att du käkar lika mycket kvarg som jagHar även en ny variant på gröt (brukar annars bli med funligth + kvarg)
Vispa upp chokladprottepulver + kakaopulver med mjölk eller vatten och häll över den färdiga gröten! Det blir varmt och chokladigt
what ..har du i funlight i chokladröran? det måste väl endå skära sig i smaken ..vilken smak har du då?..
hahah yes..kvarg e bra …end proteinkällan som inte blir ”tråkig” att äta utan kolisar.
16 april, 2006 at 03:50 #997820Anonym anvandareMemberKom precis hem från en hejdundrandes husfest…kan inte innas när jag var på en husfest senast…nu när man börjar komma upp i ålder så har ju alla bara små förfester och sen blir det krogen. Men detta var fan grymt :emo-thumb
Detta har jag ätit idag:
11:45 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
14:30 ris med chilicorn carne och grönsaker + ett ägg
15:40 30g prottedrink innan träning
16:00-17:00 30gprotte & 50 g malto under träning
17:15 30g protte & 60g malto efter träning18:00 ris med chilicorncarne och grönsaker
20:15 milbona, minikeso, cacao och sötningsmedel + en macka med kalkon och västan 5% ost
23:00 prottedrink
01:40 prottedrink
04:00 milbona, minikeso, cacao och sötningsmedel + ett ägg och lite kalkonkött
Imorgon blir det biceps, hams, axlar och tibialis
16 april, 2006 at 09:39 #997821Anonym anvandareMemberMåste bara hålla med, det är fusk o sätta pb så fort…diet eller inte. Men starkt i alla fall. Nu fick man bra motivation inför dagens bröst/tricepspass…
Tror inte jag sakt det innan, men en ruskigt imponerande debut på scen! Fortsättning följer hoppas jag…
Silvia Kan inte vara gott med funlight i chokladröran, eller?
Men måste rekomendera kvarg+en tsk vaniljsocker+sötningsmedel. Servera tillsammans med en fruksallad eller ät som det är. Smakar bättre än köpt vaniljsås. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.