Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 878 total)
  • Author

SAMIR & LALLA: Har haft funligth jordgubb el hallon i chokladröran o tycker det blir skitgott! Har det istället för sötningsmedel, har faktiskt aldrig haft sötningsmedel i mitt hushåll (blir väl tvungen o börja med sånt skit inför deffen i höst… ) i alla fall så känns knappt smaken av bären alls! Annars använder jag lite choklaprottepulver istället för sötningsmedel, det är ju lite sött det också… TESTA funlighten!

Tjena samir! här ser det ut att röra på sig som vanligt, gött det.. ska pröva chokladröran imorgon, kmr med en recenesion då.
    Abropå din special övn. med hantlar så kan jag säga att den
    belastar onödigt mkt på andra delar än just där övn egentligen ska ta, så
    att utföra den med böjd rygg (som du visade på en bildlänk)
    är nog det ultimata..
    .. då givetvis med sam jr special edition movements :)

aja.. gla påsk på dig, blivit mkt ägg??
    när är nästa tävling du tänkt att ställa upp i?`
    GO GO!

Lalla wrote:
    Måste bara hålla med, det är fusk o sätta pb så fort…diet eller inte.;) Men starkt i alla fall. Nu fick man bra motivation inför dagens bröst/tricepspass…

Tror inte jag sakt det innan, men en ruskigt imponerande debut på scen! Fortsättning följer hoppas jag…

Silvia Kan inte vara gott med funlight i chokladröran, eller?
    Men måste rekomendera kvarg+en tsk vaniljsocker+sötningsmedel. Servera tillsammans med en fruksallad eller ät som det är. Smakar bättre än köpt vaniljsås.

Tackar tackar …hoppas att passet gick bra : )
    jodå fortsättning följer allt frågan e väl bara när …

Silvia wrote:
    SAMIR & LALLA: Har haft funligth jordgubb el hallon i chokladröran o tycker det blir skitgott! Har det istället för sötningsmedel, har faktiskt aldrig haft sötningsmedel i mitt hushåll (blir väl tvungen o börja med sånt skit inför deffen i höst… ) i alla fall så känns knappt smaken av bären alls! Annars använder jag lite choklaprottepulver istället för sötningsmedel, det är ju lite sött det också… TESTA funlighten!

Testade med funlight förrut, smaka helt okej. Dock så smakade det lite förmycket punchpralin för min del så jag kör nog på sötningsmedlet i fortsättningen.

ehh prottepulver e uteslutet eftersom det själ onödiga kcal. Då äter jag hellre mer keso eller milbona.

hajkken wrote:
    Tjena samir! här ser det ut att röra på sig som vanligt, gött det.. ska pröva chokladröran imorgon, kmr med en recenesion då.
    Abropå din special övn. med hantlar så kan jag säga att den
    belastar onödigt mkt på andra delar än just där övn egentligen ska ta, så
    att utföra den med böjd rygg (som du visade på en bildlänk)
    är nog det ultimata..
    .. då givetvis med sam jr special edition movements :)

aja.. gla påsk på dig, blivit mkt ägg??
    när är nästa tävling du tänkt att ställa upp i?`
    GO GO!

tja …japp det tycker jag absolut att du skall göra : )

jo det var det jag misstänkte att den skulle göra. Jag har ju inte testat med hantlar men jag ska nog testa din variant av den på nästa axelpass.

na det har la inte blitt nån överdriven äggkonsumtion men det brukar allt bli ett pas stycken varje dag endå

jadu..ingen aning faktist när nästa tävling blir. just nu känns det ganska avlägset faktist. jag e ju sugen men jag måste bygga och bli större

’[bb wrote:
    Haha fick aldrig nån bedömmning av bilden tar det som att det såg illa ut…:p

you got pm

Tja…

Eftersom det e mma imorgon så fick jag dra styrkan idag istället.
    Blev baksidalår, axlar och biceps.

(förra passets vikter inom parentes)

16/4

Liggande lårcurl
    12*10 (10*13)
    13*4 (11*7)

Sittande lårcurl
    10*14 (8*22)
    11*7 (9*11)

Enarms drag åt sidan i cc (bakom kroppen)
    1*7 (0,6*14)
    1*7 (0,8*11)

Samir special i cc
    7*11 (5*17)
    8*8 (6*11)

Stångcurl i cc
    16*11 (10*22)
    16+5kg*5 (12*8)

Enarms scottcurl
    15*11 (12*15)
    17*6 (14*9)

Bra pass med bra ökningar, hade sjuk pump i biccarna …yeah

Sam jr wrote:
    Tja…

Eftersom det e mma imorgon så fick jag dra styrkan idag istället.
    Blev baksidalår, axlar och biceps.

(förra passets vikter inom parentes)

16/4

Liggande lårcurl
    12*10 (10*13)
    13*4 (11*7)

Sittande lårcurl
    10*14 (8*22)
    11*7 (9*11)

Enarms drag åt sidan i cc (bakom kroppen)
    1*7 (0,6*14)
    1*7 (0,8*11)

Samir special i cc
    7*11 (5*17)
    8*8 (6*11)

Stångcurl i cc
    16*11 (10*22)
    16+5kg*5 (12*8)

Scottcurl
    15*11 (12*15)
    17*6 (14*9)

Bra pass med bra ökningar, hade sjuk pump i biccarna …yeah

Fan du ger mig ju nästan hjärnblödning med dina nerskrivna resultat, hur skriver du egentligen, jag tror inte på att du gör tio reps på 12 kilo i liggande lårcurl! Är magasinen märkta på något konstigt sätt. Jag undrar också om det stämmer att du tar 15 kilo i scottcurl(eller är det med en hantel?).:what:
    MVH Väldigt förvirrad läsare.

Mantus wrote:
    Fan du ger mig ju nästan hjärnblödning med dina nerskrivna resultat, hur skriver du egentligen, jag tror inte på att du gör tio reps på 12 kilo i liggande lårcurl! Är magasinen märkta på något konstigt sätt. Jag undrar också om det stämmer att du tar 15 kilo i scottcurl(eller är det med en hantel?).:what:
    MVH Väldigt förvirrad läsare.

hahah det e bra att du e förvirrad …för det betyder att du läser mina inlägg i varjefall ..

maskinerna jag använder är gymleco och dem anger i siffror ingen aning vad det e för vikt på skiten så länge jag ökar kan det kvitta.

oj scottcurlen e med en hand sorry kanske ska skriva ut det ( blir att man tar alla sina egna grejjer för givet och tror att alla ska förstå)

kan ju tillägga att det finns två olika cable crossar också vilka e olika viktangivelser på.
    och jag kör samir special i en och drag åt sidan i en annan :D

just det glömde nämna …att idag kände jag i princip inte av smärtan i axeln alls bara lite …så om jag har tur kanske jag kan börja med pressar lite smått nästa vecka : )

samir inne med nya modebilder…weeee something for the ladiezz..sry samir legat på lite protein underskott idag så lite fnatt får man.

tompa wrote:
    samir inne med nya modebilder…weeee something for the ladiezz..sry samir legat på lite protein underskott idag så lite fnatt får man.

hahah yes …kom ju på att jag inte kan ha en jävla bild när jag är i tävlingsform, eftersom det inte är så jag ser ut.

12:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, jordgubbar och honung

sov en stund

15:00 ris med chilicorn carne och grönsaker + en tomat och lite västan 5% ost

16:10 30g prottedrink innan träning
    16:30-17:30 30gprotte & 50 g malto under träning
    17:40 30g protte & 60g malto efter träning

18:20 ris och cilicorncarne med extra köttfärs

20:40 milbona, minikeso, cacao och funlight + fruktsallad

23:10 milbona, cacao och funlight + 1 ägg

01:40 milbona, minikeso och funlight + 1 ägg

Idag har det vart aktiv vila med mma. Passet gick bra och jag hade inga känningar varken i axeln eller knät :emo-thumb

Detta har ätits idag;

09:45 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

sov några timar

13:10 drink på hallon, mjölk, vatten och prottepulver

15:40 ris med biff och bambuskkottsgryta + ett ägg

mma träning

19:00 ris med biff och bambuskkottsgryta

21:30 minikeso och funlight + mandel

23:30 prottedrink

01:30 milbona, minikeso och funlight + 1 ägg

Imorgon blir det Bröst, triceps och tibialis på gymmet.

Sam jr wrote:
    Idag har det vart aktiv vila med mma. Passet gick bra och jag hade inga känningar varken i axeln eller knät :emo-thumb

Detta har ätits idag;

09:45 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

sov några timar

13:10 drink på hallon, mjölk, vatten och prottepulver

15:40 ris med biff och bambuskkottsgryta + ett ägg

mma träning

19:00 ris med biff och bambuskkottsgryta

21:30 minikeso och funlight + mandel

23:30 prottedrink

01:30 milbona, minikeso och funlight + 1 ägg

Imorgon blir det Bröst, triceps och tibialis på gymmet.

Hur skadade du axeln? Kom att tänka på att du skrivit om din skadade axel ändå sedan jag blev medlem, så det kan inte vara en ny skada.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.