Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2006 at 01:26 #997837Anonym anvandareMemberMantus wrote:Hur skadade du axeln? Kom att tänka på att du skrivit om din skadade axel ändå sedan jag blev medlem, så det kan inte vara en ny skada.
vet faktist inte riktigt hur det gick till
Vaknade upp bakfull en morgon på phi phi (nångång mellan 8:e-10:e februari)
och hade så jävla ont i axeln. gick en match mot en polare kvällen innan men märkte inget varken under matchen eller senare på kvällen.
Så det är och förblir även ett mysterium för mig.Nu verkar den dock vara på bättringsvägar .
18 april, 2006 at 01:32 #997838Anonym anvandareMemberSam jr wrote:vet faktist inte riktigt hur det gick tillVaknade upp bakfull en morgon på phi phi (nångång mellan 8:e-10:e februari)
och hade så jävla ont i axeln. gick en match mot en polare kvällen innan men märkte inget varken under matchen eller senare på kvällen.
Så det är och förblir även ett mysterium för mig.Nu verkar den dock vara på bättringsvägar .
Låter skumt, men det är ju så lätt att krascha axlarna och är man dessutom full brukar man inte märka problemen förrän dagen efter. Bra att den är på bättringsvägen iaf finns inget värre än att behöva lugna ner sig på grund av småskador:)
18 april, 2006 at 19:58 #997839Anonym anvandareMemberSå ..
Idag har jag kört bröst, triceps och tibialis. Körde ett snabbt pass med få set och många reps och Dc inspirerat med RP.
Har även köpt mig en ny digitalkamera så nu ligger jag i skuld till morsan resten av livet. Det bästa var att man fick en cykel på köpet så nu när vädret tillåter så kan jag lämna bilen hemma. Det verkar även som om jag kan få börja en utbildning här i stan och då behöver jag inte bilen til att pendla heller så då kommer cykeln bra till användning.Ivarjefall här kommer dagens pass.
(förra passets vikter inom parentes)
RP innebär att jag tar 12 djupa andetag och sen kör på samma vikt igen.18/4
Decline bänkpress i smith
90*21
RP*4Sittande declinepress med frivikt
70*16 (100*5)
RP*6Smalbänkpress
60*18 (70*12)
Rp*6Scullcrushers
12*20 (17*
Rp*4Sen blev det lite tibialis lyft också.
Bra pass…sjuk pump i både bröst och triceps..Kände att det räckte med dem övningarna.
Nu blir det två dagars vila från styrkan, imorgon e det dock mma igen.
Btw har aldrig vägt så här mycket och vart i den formen jag är i
Vikt och mått mäts och avslöjas den 21 då har det gått en månad sen jag kom hem.18 april, 2006 at 21:21 #997840Anonym anvandareMemberShuu ..detta kortet på min cykel tog jag med min nya kamera …yeah
Var ute och testade cykeln. Blev 13 minuter i ett rasande tempo och den funkade fint. Gött att slippa ta bilen överallt.
18 april, 2006 at 23:05 #997841Anonym anvandareMembertjena samir!
nu har jag läst igenom alla 30 sidorna här i ett sträck, trött i ögonen men kunde inte sluta, rolig läsning!!blev riktigt taggad på morgondagens benpass nu!!:emo-thumb
18 april, 2006 at 23:12 #997842Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:tjena samir!
nu har jag läst igenom alla 30 sidorna här i ett sträck, trött i ögonen men kunde inte sluta, rolig läsning!!blev riktigt taggad på morgondagens benpass nu!!:emo-thumb
Hahaha shit …kul att höra
Följer dig allt och din träning…Så se till att inte göra goodmornings nu imorgon om du kör böj
Kör hårt :emo-thumb
18 april, 2006 at 23:14 #997843Anonym anvandareMembersigurdXL wrote:RP :buttrock:haha jo RP e allt kul ibland brukar slänga in nåt sånt pass imellan åt..
18 april, 2006 at 23:15 #997844Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Hahaha shit …kul att höra
Följer dig allt och din träning…Så se till att inte göra goodmornings nu imorgon om du kör böj
Kör hårt :emo-thumb
hahaha, jasså gör du :up:
nej inga goodmornings, men riktigt så illa är det inte.. tänkte prova frontböj kanske och se om det blir någon skillnad, får se imorgon, men böj blir det iallfall..
18 april, 2006 at 23:40 #997845Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Kul att det går framåt Mr.Samjr! Det är bara biffa till dig nu medans det går.Bra pass verkar det som sist. RB var nytt, inget jag inte gör själv men nytt var det iafall.
Kör på nu! 55kg hantlarna… humle om inte du lyfter dom nästa gång så kommer jag köra det i mitt tränings-pass endå. Så du får göra som du vill. Måste tagga dig lite Sam.
ha det gött nu
/Warrior
haha jo det går framåt …känns skönt
Jaop skall allt köra 55kg hantlarna …dock inte nästa bröstpass uan det blir passet om en vecka…nästa bröstpass blir också ett högrepspass
19 april, 2006 at 00:45 #997846Anonym anvandareMemberShuu …då var det dags att rapportera dagens intag av mat då
Så här har det sett ut idag.
10:30 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
12:40 ris och biffgryta med bambuskott och champinjoner
Sov en stund
15:50 potatismos och biffgryta med bambuskott och champinjoner
17:10 30g prottedrink innan träning
17:30-18:30 30gprotte & 50 g malto under träning
18:40 30g protte & 60g malto efter träning19:20 ris med räkgryta
21:40 minikeso och funlight + ett ägg
23:45 minikeso, milbona funlight och kanel
01:30 milbona, minikeso och funlight + 1 ägg
Imorgon blir det aktiv vila med mma …kanske tom cyklar dit och hem …om jag har tid
19 april, 2006 at 12:11 #997847Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:fan va du sover juh nästan bort halva dagen sam funkar de bra att dricka protte och kollisar under gympasset? de har jag aldrig testat förut, gör du de även under deff?hahah japp sova e gott ..vaknade precis nu från en tvåtimmars napp : )
Är ju sysslolös just nu så då är det lika bra att sova när kroppen frågar efter det.
tycker att det funkar kanon att dricka runt passet..har precis börjat med detta sättet nu när jag kom hem.. innan körde jag bara under passet och efter.
Och då även under diet eftersom jag tror att det e vikigt att föröka äta så mycket som möjligt runt träningen.
eftersom jag blir hungrig ganska lätt så skulle nog det värsta som kan hända vara att jag skulle bli hungrig under ett gympass..
drar man en prottedrink innan så blir jag garanterat inte det.
Drinken man tar under passet ger mig extra energi och skall även verka cortisolhämmande19 april, 2006 at 12:25 #997848Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:ska börja dricka protte och kollisar under passet ja me, dricker du gainer, lr kör du nån typ av carboflex + protein?Det blir ju en gainer av det …fasst jag blandar själv med maltodextrin och proteinpulver, enligt bartollsrekomendationer
[http://forum.body.se/showthread.php?t=4375&highlight=proteindrink]
19 april, 2006 at 14:13 #997849Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:ahaa oki, får testa lite sånt då när blir nästa tävling för dej då?gör så …
Jadu ..den som lever får se, men det dröjjer. Är sugen på köra jr sm i oktober bara för att kunna säga när man pensionerar säg att man har kört jr, senior och veteran. men jag får skippa det skulle behöva börja dieten nu i princip och det vill jag inte ska bygga hela året.
troligvis blir det om två år eller nåt sånt
19 april, 2006 at 14:26 #997850Anonym anvandareMemberSam jr wrote:gör så …Jadu ..den som lever får se, men det dröjjer. Är sugen på köra jr sm i oktober bara för att kunna säga när man pensionerar säg att man har kört jr, senior och veteran. men jag får skippa det skulle behöva börja dieten nu i princip och det vill jag inte ska bygga hela året.
troligvis blir det om två år eller nåt sånt
Nämen varför inte bara go 4 it, men din fysik skulle du klara sm hur lätt som helst Sam. Sen visst hur kul är det att deffa under sommaren. :nono:
19 april, 2006 at 15:01 #997851Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Nämen varför inte bara go 4 it, men din fysik skulle du klara sm hur lätt som helst Sam. Sen visst hur kul är det att deffa under sommaren. :nono:ehh jag skiter i jsm …lägger hellre på mig mer massa tills nästa gång istället.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.