Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 878 total)
  • Author
    Pectoralis wrote:
    är sugen som fan på att testa tävla, men de känns som att ja vill bygga nåt åt till… beställde carboflex nu från gymgrossisten, kostade bara 79 kr för 1.5 kg, :)

btw ja kör diet nu för att kolla vad som finns under skalet, och vilken vikt ja har :)

bra ide´att kolla så att man inte får en chock när man ska dieta på riktigt …trodde aldrig att jag behövde gå ner så mycket som jag gjorde

Jr Sm??? Vart kan jag läsa om det??? Vilken åldersgräns??
    Klart du gjort bra ifrån dig där Sammy, men kör på det du känner för!

Melin wrote:
    Jr Sm??? Vart kan jag läsa om det??? Vilken åldersgräns??
    Klart du gjort bra ifrån dig där Sammy, men kör på det du känner för!

man är jr tills dagen innan man fyller 23
    Det går samtidigt som sm.. brukar oftast bara bli en klass eftersom det inte är många som ställer upp

Sam jr wrote:
    man är jr tills dagen innan man fyller 23
    Det går samtidigt som sm.. brukar oftast bara bli en klass eftersom det inte är många som ställer upp

Ah coolt, 23 e som alla andra skkf-organiserade tävlingar då..i europa e det 21 som gäller för jnr har jag för mig…

Tja

En snabb fråga, Åt du några mejeri produkter under din deff?

Hur smakar Milbona jämfört med Kesella och skiljer sig innehållet rent fördelningsmässigt mellan dem?

Vart köper du alla Casewnötter, behöver tips, vi brukar köpa Parrots men det är ju inte direkt gratis.:O

90 g protein och 110 g maltodextrin ( tillsammans lite mer än 800 kcal) kring träning är inte det i mesta laget? Om du skär ner där kan du äta mer på andra tider då du som likt mig ofta är hungrig

Vanessa Frykman wrote:
    Tja

En snabb fråga, Åt du några mejeri produkter under din deff?

Japp …slutade 3-4 dagar innan tävlingen och då mest för att det blev lättare

Vart går gränsen för senior då, eller finns det någon sådan gräns?

Nuttte wrote:
    Hur smakar Milbona jämfört med Kesella och skiljer sig innehållet rent fördelningsmässigt mellan dem?

Vart köper du alla Casewnötter, behöver tips, vi brukar köpa Parrots men det är ju inte direkt gratis.:O

90 g protein och 110 g maltodextrin ( tillsammans lite mer än 800 kcal) kring träning är inte det i mesta laget? Om du skär ner där kan du äta mer på andra tider då du som likt mig ofta är hungrig

Milbona e lite mildare i smaken inte lika syrlig.
    Annars e näringsinnehållet i princip samma.

Cashew nötter köps antingen i lösvikt på Maxi eller på kvantum. Kan hända att farsan köper ibland från nån grossist också.

hahah jo jag vet att det blir en del kcal runt träning …men det e lugnt jag svälter inte just nu så jag kör på det.

gillar att lägga mestadelen av kcal intaget runt träning.

hajkken wrote:
    Vart går gränsen för senior då, eller finns det någon sådan gräns?

40 år så blir man veteran

MMa som träning …riktigt jobbigt pass, isärklass det mest konditionskrävande hitills. Kul var det dock

Cyklade dit och cyklade hem.

Imorgon blir det total vila

har varit och handlat milbona idag för första gången, tyckte det var kanon, jag kände då ingen skillnad jämfört med kesella när man blandat det…
    lite segt att det tog 1 timme att gå till lidl bara, men vad gör man inte… 2tim och 15 min promenad är väl alltid gött, haha…

jojje83 wrote:
    har varit och handlat milbona idag för första gången, tyckte det var kanon, jag kände då ingen skillnad jämfört med kesella när man blandat det…
    lite segt att det tog 1 timme att gå till lidl bara, men vad gör man inte… 2tim och 15 min promenad är väl alltid gött, haha…

hahah jävlar …hoppas att du inte köpte ett flak då ..kan bli jobbigt att bära 6kg i en timma

Edit: såg precis i din journal att det var ett lock hahaha ..bra jobbat

09:45 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

Sov ett par timmar

13:00 drink på hallon, mjölk, vatten och prottepulver

15:15 pasta med biffgryta och grönsaker

17:00 prottedrink

19:15 ris med räkgryta och minikeso

21:40 prottedrink

23:45 prottedrink

02:00 minikeso med funlight och kanel + ett ägg

Var på fest igår därav prottedrinkarna.

Fest på en onsdag…vart e dagens ungdom på väg? ;)

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.