Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 april, 2006 at 21:14 #997897Anonym anvandareMemberAlm wrote:Vill se mer av allt, bara och köra på.
Skulle jag säga något för att vara petig, skulle jag vilja se mer axlar och armar.hahah ..skulle jag också
21 april, 2006 at 21:15 #997898Anonym anvandareMemberMelin wrote:GRIS! Du är tjock nu säger du? Det enda stället det skulle synas på e isf ansiktet där ansiktshåret tar den mesta platsen..
Kör på Sam, att pallra dig upp en viktklass blir papper för dig.
You go girlfriend!Fortfarande alltid mer att ta av än man tror 👿
21 april, 2006 at 21:21 #997899Anonym anvandareMemberNär man ser hur grymma ben du har då ser man att vaderna måste du piska!
Nu är jag ingen proffs men skulle vilja se mer lats o bättre bräda på magen
annars tycker jag att det ser snyggt ut!21 april, 2006 at 21:30 #997900Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:När man ser hur grymma ben du har då ser man att vaderna måste du piska!
annars tycker jag att det ser snyggt ut!Vet inte om du är ironisk eller inte.Men latsen verkar ju vara hans bästa muskelgrupp tillsammans med benen. Smaken som baken!
21 april, 2006 at 21:36 #997901Anonym anvandareMembertompa wrote:Vet inte om du är ironisk eller inte.Men latsen verkar ju vara hans bästa muskelgrupp tillsammans med benen. Smaken som baken!Ja No doubt about that, sade bara vad jag skulle tycka va snyggt;)
21 april, 2006 at 21:38 #997902Anonym anvandareMemberVisst fan har du lagt på dig en del samir Latsen ser ju mycket grymmare ut nu tillsammans med ett par större vader, iaf om man jämför med dina tävlingsbilder. Fast du kanske lägger på dig lite fett där
21 april, 2006 at 22:22 #997903Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja No doubt about that, sade bara vad jag skulle tycka va snyggt;)aight, missförståd dig bara lite då´..:nod
22 april, 2006 at 00:48 #997904Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:När man ser hur grymma ben du har då ser man att vaderna måste du piska!
annars tycker jag att det ser snyggt ut!Jo vaderna piskas …bara att dem inte växer
Bräda på magen kan du får se när jag är i tävlingsform :emo-thumb22 april, 2006 at 00:49 #997905Anonym anvandareMemberXavier wrote:Visst fan har du lagt på dig en del samir Latsen ser ju mycket grymmare ut nu tillsammans med ett par större vader, iaf om man jämför med dina tävlingsbilder. Fast du kanske lägger på dig lite fett därtackar …na tror nästan att vaderna var större när jag tävlade …dock tävlade jag utan pump och nu närkorten togs hadejag kört vader innan :p
22 april, 2006 at 00:56 #997906Anonym anvandareMembershu …det har inte bara mätts, fotats och vägts utan det har tränats också
Blev rygg och vader, biceps hoppades över för dem behöver vila nån extra dag.
(förra passets vikter inom parentes)
21/4
Chins
kv+25*9 (+20*9)
kv+30*4 (+25*4)Rodd
14*10
15*6T-bar
65*8
70*5Latsdrag bakom nacken
4*13Shrugs
130*22 (110*21)
Sträckte mig i nacken och fick avbryta 👿Vader i hacklift
25*63 (25*50)
25*35 (25*47)Sittande vadpress
60*26 (55*22)
75*13 (65*11)Bra pass bortsett från sträckningen …
Edit: cyklade till och från gymmet
22 april, 2006 at 00:57 #997907Anonym anvandareMemberTycker det ser riktigt bra ut. Du är nog min största inspirationskälla. Det jag kan se på bilderna är att din vänstra biceps och högra framsida-axel är större i fröhållande till dom motsvarande sidorna. Men det är väl inte så mycket att göra åt, alla har något sånt man är mer eller mindre missnöjd med. Lycka till i framtida tävlingar, håller tummarna för dig. Tänker du ställa upp i någon tävling i år eller ska du försöka bygga mera?
22 april, 2006 at 01:01 #997908Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Tycker det ser riktigt bra ut. Du är nog min största inspirationskälla. Det jag kan se på bilderna är att din vänstra biceps och högra framsida-axel är större i fröhållande till dom motsvarande sidorna. Men det är väl inte så mycket att göra åt, alla har något sånt man är mer eller mindre missnöjd med. Lycka till i framtida tävlingar, håller tummarna för dig. Tänker du ställa upp i någon tävling i år eller ska du försöka bygga mera?Tack som fan …glädjer och värmer verkligen 😮
hahah precis ..nä men jag föröker verkligen jäman ut allt sånt, börjar jämt med den svaga sidan och slutar samtidigt med den starka sidan ..riktigt skumt det där.
22 april, 2006 at 01:04 #997909Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Tack som fan …glädjer och värmer verkligen 😮hahah precis ..nä men jag föröker verkligen jäman ut allt sånt, börjar jämt med den svaga sidan och slutar samtidigt med den starka sidan ..riktigt skumt det där.
Jag har lika dant. Fast i mitt fall är mitt vänsta bröst större än mitt högra. Och tvärt om för latsen. Helsjukt, tror att jag använder armarna för mkt i dom mindre musklerna. Men det är bara att köra på, jag orkar inte tänka på sånt nu när man ändå inte har någon muskelmassa. Vad kul att man kan glädja:). Men hur va det med tävlingar? Blir det någon/några tävlingar i år?
22 april, 2006 at 01:20 #997910Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Jag har lika dant. Fast i mitt fall är mitt vänsta bröst större än mitt högra. Och tvärt om för latsen. Helsjukt, tror att jag använder armarna för mkt i dom mindre musklerna. Men det är bara att köra på, jag orkar inte tänka på sånt nu när man ändå inte har någon muskelmassa. Vad kul att man kan glädja:). Men hur va det med tävlingar? Blir det någon/några tävlingar i år?hahah just det ja sorry…
Na det blir inget tävlande i år ..skall bygga minst ett år till i varjefall.
Sen får jag se vart jag står22 april, 2006 at 01:48 #997911Anonym anvandareMember11:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
13:00 hemmagjord blåbärs creme ..hur god som helst
15:00 Spaghetti och köttfärsgratäng
16:10 30g prottedrink innan träning
16:30-17:30 30gprotte & 50 g malto under träning
17:40 30g protte & 60g malto efter träning18:20 Spaghetti och köttfärsgratäng
20:30 prottedrink
23:00 prottedrink
01:15 minikeso med funlight och kanel + en kalkon skiva och en nötrulle skiva och lite västan ost
02:15 ett ägg och lite nötter + liten prottedrink
Hemmagjord blåbärs creme:
150g frysta blåbär i en skål …Micra skiten
En skopa chokladprottepulver..Blanda
häll på en skvätt mjölk..Ät
Hur gott som helst
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.