Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 878 total)
  • Author
    Alm wrote:
    Vill se mer av allt, bara och köra på.
    Skulle jag säga något för att vara petig, skulle jag vilja se mer axlar och armar.

hahah ..skulle jag också :D

Melin wrote:
    GRIS! Du är tjock nu säger du? Det enda stället det skulle synas på e isf ansiktet där ansiktshåret tar den mesta platsen..;)
    Kör på Sam, att pallra dig upp en viktklass blir papper för dig.
    You go girlfriend! ;)

Fortfarande alltid mer att ta av än man tror 👿

När man ser hur grymma ben du har då ser man att vaderna måste du piska!
    Nu är jag ingen proffs men skulle vilja se mer lats o bättre bräda på magen =)
    annars tycker jag att det ser snyggt ut!

Vanessa Frykman wrote:

Vet inte om du är ironisk eller inte.Men latsen verkar ju vara hans bästa muskelgrupp tillsammans med benen. Smaken som baken!

tompa wrote:
    Vet inte om du är ironisk eller inte.Men latsen verkar ju vara hans bästa muskelgrupp tillsammans med benen. Smaken som baken!

Ja No doubt about that, sade bara vad jag skulle tycka va snyggt;)

Visst fan har du lagt på dig en del samir :) Latsen ser ju mycket grymmare ut nu tillsammans med ett par större vader, iaf om man jämför med dina tävlingsbilder. Fast du kanske lägger på dig lite fett där :)

Vanessa Frykman wrote:
    Ja No doubt about that, sade bara vad jag skulle tycka va snyggt;)

aight, missförståd dig bara lite då´..:nod

Vanessa Frykman wrote:

Jo vaderna piskas …bara att dem inte växer :(
    Bräda på magen kan du får se när jag är i tävlingsform :emo-thumb

Xavier wrote:
    Visst fan har du lagt på dig en del samir :) Latsen ser ju mycket grymmare ut nu tillsammans med ett par större vader, iaf om man jämför med dina tävlingsbilder. Fast du kanske lägger på dig lite fett där :)

tackar …na tror nästan att vaderna var större när jag tävlade …dock tävlade jag utan pump och nu närkorten togs hadejag kört vader innan :p

shu …det har inte bara mätts, fotats och vägts utan det har tränats också

Blev rygg och vader, biceps hoppades över för dem behöver vila nån extra dag.

(förra passets vikter inom parentes)

21/4

Chins
    kv+25*9 (+20*9)
    kv+30*4 (+25*4)

Rodd
    14*10
    15*6

T-bar
    65*8
    70*5

Latsdrag bakom nacken
    4*13

Shrugs
    130*22 (110*21)
    Sträckte mig i nacken och fick avbryta 👿

Vader i hacklift
    25*63 (25*50)
    25*35 (25*47)

Sittande vadpress
    60*26 (55*22)
    75*13 (65*11)

Bra pass bortsett från sträckningen …

Edit: cyklade till och från gymmet

Tycker det ser riktigt bra ut. Du är nog min största inspirationskälla. Det jag kan se på bilderna är att din vänstra biceps och högra framsida-axel är större i fröhållande till dom motsvarande sidorna. Men det är väl inte så mycket att göra åt, alla har något sånt man är mer eller mindre missnöjd med. Lycka till i framtida tävlingar, håller tummarna för dig. Tänker du ställa upp i någon tävling i år eller ska du försöka bygga mera?

Jocke89 wrote:
    Tycker det ser riktigt bra ut. Du är nog min största inspirationskälla. Det jag kan se på bilderna är att din vänstra biceps och högra framsida-axel är större i fröhållande till dom motsvarande sidorna. Men det är väl inte så mycket att göra åt, alla har något sånt man är mer eller mindre missnöjd med. Lycka till i framtida tävlingar, håller tummarna för dig. Tänker du ställa upp i någon tävling i år eller ska du försöka bygga mera?

Tack som fan …glädjer och värmer verkligen 😮

hahah precis ..nä men jag föröker verkligen jäman ut allt sånt, börjar jämt med den svaga sidan och slutar samtidigt med den starka sidan ..riktigt skumt det där.

Sam jr wrote:
    Tack som fan …glädjer och värmer verkligen 😮

hahah precis ..nä men jag föröker verkligen jäman ut allt sånt, börjar jämt med den svaga sidan och slutar samtidigt med den starka sidan ..riktigt skumt det där.

Jag har lika dant. Fast i mitt fall är mitt vänsta bröst större än mitt högra. Och tvärt om för latsen. Helsjukt, tror att jag använder armarna för mkt i dom mindre musklerna. Men det är bara att köra på, jag orkar inte tänka på sånt nu när man ändå inte har någon muskelmassa. Vad kul att man kan glädja:). Men hur va det med tävlingar? Blir det någon/några tävlingar i år?

Jocke89 wrote:
    Jag har lika dant. Fast i mitt fall är mitt vänsta bröst större än mitt högra. Och tvärt om för latsen. Helsjukt, tror att jag använder armarna för mkt i dom mindre musklerna. Men det är bara att köra på, jag orkar inte tänka på sånt nu när man ändå inte har någon muskelmassa. Vad kul att man kan glädja:). Men hur va det med tävlingar? Blir det någon/några tävlingar i år?

hahah just det ja sorry…

Na det blir inget tävlande i år ..skall bygga minst ett år till i varjefall.
    Sen får jag se vart jag står

11:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

13:00 hemmagjord blåbärs creme ..hur god som helst

15:00 Spaghetti och köttfärsgratäng

16:10 30g prottedrink innan träning
    16:30-17:30 30gprotte & 50 g malto under träning
    17:40 30g protte & 60g malto efter träning

18:20 Spaghetti och köttfärsgratäng

20:30 prottedrink

23:00 prottedrink

01:15 minikeso med funlight och kanel + en kalkon skiva och en nötrulle skiva och lite västan ost

02:15 ett ägg och lite nötter + liten prottedrink

Hemmagjord blåbärs creme:

150g frysta blåbär i en skål …Micra skiten

En skopa chokladprottepulver..Blanda

häll på en skvätt mjölk..Ät

Hur gott som helst

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.