Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 878 total)
  • Author

:up: ser hel kanon ut det där.. starkt att göra så många chinds också med så pass mycket x:tra vikt..

fan de e kört spriot pajjar alt

Sam jr wrote:
    Fortfarande alltid mer att ta av än man tror 👿

Du är fortfarande ett imponerande bygge Sam.:up:

StefanSundqvist_ wrote:
    :up: ser hel kanon ut det där.. starkt att göra så många chinds också med så pass mycket x:tra vikt..

Tackar …

Måste ligga i så du inte kommer ikapp mig vettu :D

skrikare wrote:
    fan de e kört spriot pajjar alt

Na men i varjefall skrivförmågan

Melin wrote:
    Du är fortfarande ett imponerande bygge Sam.:up:

😮 tack

Helvete vad stark du är i chins då :| Kör du ”tävlingsstrikt”?

Calle Sirén wrote:
    Helvete vad stark du är i chins då :| Kör du ”tävlingsstrikt”?

Försöker …blir nog så att en eller två på slutet inte kommer hela vägen över med hakan, men det känns så onödigt att sluta bara för att man inte kommer hela vägen upp

I get you ;) Imponerande i sånna fall! Kanske får börja med AF istället ;) Hehe
    Jag var nog den enda på dc som körde stången till bröstet på alla repetitioner Hehe

Calle Sirén wrote:
    I get you ;) Imponerande i sånna fall! Kanske får börja med AF istället ;) Hehe
    Jag var nog den enda på dc som körde stången till bröstet på alla repetitioner Hehe

hahah na ….. jag är inte så repstålig

Stången till bröstet haha lite overkill :D

du är jävligt grov! men en sak undrar jag, men det står säkert nånstans, men iallafall hur lång är du ?

emme wrote:
    du är jävligt grov! men en sak undrar jag, men det står säkert nånstans, men iallafall hur lång är du ?

I´m so short that i use my borthers shorts as pants. 165cm över marken :emo-thumb

Sam jr wrote:
    Tackar …

Måste ligga i så du inte kommer ikapp mig vettu :D

haha, kul kille!!! Men en dag då jävlar! :emo-thumb Kanske framgår någonstans.. men jag frågar iaf, siktar du på att tävla i -75 nästa gång eller?

för att vara ärlig så ser det jävligt bra ut killen!

lite mer triceps framförallt enligt mig, sen som du själv säger bättra på baksida ben och vader, framsidan ben är så grymt bra :emo-thumb

skitbra helt enkelt so far, ser fram emot din utveckling framöver.

StefanSundqvist_ wrote:
    haha, kul kille!!! Men en dag då jävlar! :emo-thumb Kanske framgår någonstans.. men jag frågar iaf, siktar du på att tävla i -75 nästa gång eller?

Na faktist inte.. Blir grymt glad om jag nångång fyller ut 70:an vägde in på 66kg på lucia + att jag har sett min coach vägandes 69.9 och tills dess har jag en jävla bit kvar

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.