Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 april, 2006 at 21:43 #997957Anonym anvandareMemberMelin wrote:Du har lite högre status än en Big Brother-deltagare nu..
Förvånar mig inte om det kommer en hemsida snart a la [www.samirsfanclub.nu] – här hittar ni allt om Sam Jr ni behöver veta (och även sånt ni inte ville veta).Finns nog mer info som man inte vill veta ….
För er som vill följa mitt liv via bilder finns denna sidan
[http://samir.bilddagboken.se/]
Där kan man tex se den fina stereon jag har installerat på min cykel :emo-thumb
25 april, 2006 at 21:52 #997958Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Finns nog mer info som man inte vill veta ….För er som vill följa mitt liv via bilder finns denna sidan
[http://samir.bilddagboken.se/]
Där kan man tex se den fina stereon jag har installerat på min cykel :emo-thumb
Installerat en STEREO på cykeln? Är det din egen budgetversion av Pimp my ride Sam?
25 april, 2006 at 21:55 #997959Anonym anvandareMemberMantus wrote:Installerat en STEREO på cykeln? Är det din egen budgetversion av Pimp my ride Sam?Du vet …jag fick ju en cykel för nån vecka sen när jag köpte min kamera så jag tänkte att jag skulle cykla lite mer ….kom dock på att en av dem roligaste sakerna i bilen …alltså musiken gick man ju miste om …så jag modda cykeln lite …funkar skitbra faktist
25 april, 2006 at 21:58 #997960Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Du vet …jag fick ju en cykel för nån vecka sen när jag köpte min kamera så jag tänkte att jag skulle cykla lite mer ….kom dock på att en av dem roligaste sakerna i bilen …alltså musiken gick man ju miste om …så jag modda cykeln lite …funkar skitbra faktistJo jag ka tänka det, vi andra brukar ju ha med oss en Ipod istället:|
25 april, 2006 at 22:01 #997961Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jo jag ka tänka det, vi andra brukar ju ha med oss en Ipod istället:|Farligt: man hör inte trafiken
Osocialt: cyklar jämt med brorsan
Inte roligt: kan inte dela med sig av musiken
Inte pimpigt: alla vet att stereo e brudfaktor …Ey bruden ska du med på min feta ride yo ..I bring the music you bring the moves25 april, 2006 at 22:12 #997962Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Farligt: man hör inte trafiken
Inte pimpigt: alla vet att stereo e brudfaktor …Ey bruden ska du med på min feta ride yo ..I bring the music you bring the movesNä pimpfaktorn är ju helt klart högre med stereo, dock vill jag se den tjej som börjar kråma sig på en cykel:D Du får se till att alltid ta med dig en filt , så att ni kan ta en liten sväng ut till en avskild plats:P Jag menar en sådan brudmagnet som en modad cykel är så lär du få ha en tjej på styret, en i knät och två på sadeln:D De kommer ju bara älska att cykla med Norrlands svar på Xzibit (eller vad fan killen heter)
25 april, 2006 at 22:13 #997963Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Farligt: man hör inte trafiken
Inte pimpigt: alla vet att stereo e brudfaktor …Ey bruden ska du med på min feta ride yo ..I bring the music you bring the moves25 april, 2006 at 22:16 #997964Anonym anvandareMemberMantus wrote:Nä pimpfaktorn är ju helt klart högre med stereo, dock vill jag se den tjej som börjar kråma sig på en cykel:D Du får se till att alltid ta med dig en filt , så att ni kan ta en liten sväng ut till en avskild plats:P Jag menar en sådan brudmagnet som en modad cykel är så lär du få ha en tjej på styret, en i knät och två på sadeln:D De kommer ju bara älska att cykla med Norrlands svar på Xzibit (eller vad fan killen heter)Hahah vart fan fick du norrland ifrån : )
25 april, 2006 at 22:17 #997965Anonym anvandareMemberhaha så skön attityd keep it up samir en fet tummen upp får du :emo-thumb
Quote:Osocialt: cyklar jämt med brorsan
Inte pimpigt: alla vet att stereo e brudfaktor …Ey bruden ska du med på min feta ride yo ..I bring the music you bring the moves25 april, 2006 at 22:21 #997966Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Hahah vart fan fick du norrland ifrån : )Eh vafan, jag och geografi.. Tänkte att Uddevalla är ju uschligt långt upp i Sverige så det måste ju vara där någonsans bland renarna och jultomten:D
25 april, 2006 at 22:22 #997967Anonym anvandareMemberMantus wrote:Eh vafan, jag och geografi.. Tänkte att Uddevalla är ju uschligt långt upp i Sverige så det måste ju vara där någonsans bland renarna och jultomten:Dhahah …ligger typ vid gbg
bohuslän västkusten (bästkusten)25 april, 2006 at 22:24 #997968Anonym anvandareMembermikael.H wrote:haha så skön attityd keep it up samir en fet tummen upp får du :emo-thumbhahah tackar : )
25 april, 2006 at 22:24 #997969Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Bilder?på cykeln??
finns på [http://samir.bilddagboken.se/] klicka på 24 april
25 april, 2006 at 22:49 #997970Anonym anvandareMemberclean hojj du har !
25 april, 2006 at 22:58 #997971Anonym anvandareMemberShu …har allt vart iväg och pumpat idag med …
Blev baksidalår, axlar och vader.
(förra passets vikter inom parentes)
25/4
Sittande lårcurl
11*14 (10*14)
11+5kg*7 (11*7)Raka marklyft i rodden
80*10 (65*12)
60*16 (70*11)Liggande lårcurl
12*12 (12*10)Enbensliggande lårcurl (enbart vänstern)
4*nåt glömde skriva nerSittande hantellyft åt sidan
12*11
12*12Samir special
8*11 (7*11)
9*4 (8*Sen körde jag 4 set vader med olika utföranden och vikter
Helt okej pass …ökningar på det mesta men glöden fanns inte riktigt där. Får ingen superkontakt (eller jo jag får kontakt) men ryggen kopplas in för mycket i dem rakamarklyften.
skippade bicepsen eftersom höger e kass.
Testade lite lätt på hantelpressar men det funkar fortfarande inte pga av axeln 👿Tänkte jag skulle knåpa ihop ett nytt träningschema också …börjar känna att detta inte ger mig så mycket längre.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.