Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 878 total)
  • Author

Jag har träningsvärk idag …I magen!! efter triceps/bröstpass ??

triceps och bröst också… :D

Sam jr wrote:
    Jag har träningsvärk idag …I magen!! efter triceps/bröstpass ??

triceps och bröst också… :D

:) Är nog din tricepspress i kabelhiss. Brukar också få träningsvärk i magen när jag tränar triceps. Faktiskt mer än när jag tränar just magen.;)

Bamse wrote:
    :) Är nog din tricepspress i kabelhiss. Brukar också få träningsvärk i magen när jag tränar triceps. Faktiskt mer än när jag tränar just magen.;)

Jo det var den jag misstänkte … sjukt egentligen, får heller aldrig träningsvärk när jag kör mage.

tja ..inte gjort så mycket idag ..har vart total vila ..grejjat lite med bilen (eller moddat lite med mic och shit rättare sagt) blev dock inte färdig …jävla slutsteget krånga ju.

Idag har detta trycks ner i varjefall

10:15 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, päron, russin, och honung

12:40 prottedrink

Sov nån timma

15:00 ris med köttfärs, grönsaker och kidneybönor + minikeso

16:30 drink på prottepulver och mjölk

18:30 köttfärs med grönsaker och kidneybönor + ett ägg

21:00 minikeso med funlight och 100g västan ost

23:30 ett ägg, västan ost och kalkonskivor

02:00 prottedrink och kalkonskivor

Mycket ost idag

Fungerar det bra att sova mitt på dagen? Har fått det som en dålig ovana. Väldigt skönt för stunden, sedan är jag seg och sömnig i flera timmar efteråt :| Brukar piggna till på kvällen den tiden då jag egentligen borde gå och sova. Som nu t.ex. Hehe

samma här, sover jag på dagen blir jag helt förstörd sen. men gött om man kan det som du verkar kunna :up:

Lindmark wrote:
    Fungerar det bra att sova mitt på dagen? Har fått det som en dålig ovana. Väldigt skönt för stunden, sedan är jag seg och sömnig i flera timmar efteråt :| Brukar piggna till på kvällen den tiden då jag egentligen borde gå och sova. Som nu t.ex. Hehe

tycker det funkar kanon..har gjort det sen jag gick på gymnasiet (så ofta jag hinner)

och i början kunde jag vara lite förvirrad nån timma efteråt men nu e det fina fisken…brukar sätta mobilen på nån timma så att det inte blir längre bara..

Känner en jävla massa som inte kan sova mitt på dagen för dem fattar varken hit eller dit efteråt :D

Sam jr wrote:
    tycker det funkar kanon..har gjort det sen jag gick på gymnasiet (så ofta jag hinner)

och i början kunde jag vara lite förvirrad nån timma efteråt men nu e det fina fisken…brukar sätta mobilen på nån timma så att det inte blir längre bara..

Känner en jävla massa som inte kan sova mitt på dagen för dem fattar varken hit eller dit efteråt :D

Jag kunde det förut. Sova en timma och sen var det bra. Nu lurar jag mig själv varje gång. Sätter mobben att ringa om 10 min så jag inte ska somna. Så lägger jag om klockan 3-4 ggr o sedan skiter jag i den tillslut och det brukar resultera i 2-3 timmar som springer bort där. Haha :p

nu ska jag dock sova mina 8 timmar :O

Imorgon blir det
    och marklyft står på shemat

Lindmark wrote:
    Jag kunde det förut. Sova en timma och sen var det bra. Nu lurar jag mig själv varje gång. Sätter mobben att ringa om 10 min så jag inte ska somna. Så lägger jag om klockan 3-4 ggr o sedan skiter jag i den tillslut och det brukar resultera i 2-3 timmar som springer bort där. Haha :p

hahah ..bättre att dra den på en timma eller nåt ..för somnar det gör man kan dock ta lite tid ibland

sjysst ryggtavla må jag säga! En sån skall jag oxå äga en dag…

Du ser ut att ha lagt på lite massa på axlarna. Runda och fylliga ser de ut att vara :up:

deekayman wrote:
    sjysst ryggtavla må jag säga! En sån skall jag oxå äga en dag…

Tackar tackar …
    Bara äta och träna så kommer den ska du se

Lindmark wrote:
    Du ser ut att ha lagt på lite massa på axlarna. Runda och fylliga ser de ut att vara :up:

vet faktist inte men det hade vart nice …kör ju inga pressar sen tre månader tillbaka, blir bara lyft åt sidorna och baksida axelövningar nu..men dem gör väl sitt med

Vaknade idag och tanken slog mig att det var lördag, och jag ska köra morsan och farsan till flygplatsen den tiden jag brukar träna…

Så antingen var det att flytta träningen till tidigare eller kra den imorgon.

Men jag kör den tidigare istället…
    Gillar inte att göra ändringar :ike: skitsamma ..ska nog kunna gå bra endå : )

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.