Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2006 at 18:34 #998047Anonym anvandareMember
Shu ..kom hem från träningen för ett tag sen så det e väl dags att skriva in passet. Sitter och tvångsmatar mig nu. Alltid problem att äta efterbenpasset. Och jag vill inte dricka i mig kcal för då blir jag bara så jävla hungrig sen hahah
Blev framsidalår och triceps idag.
1/5
(förra passets vikter inom parentes)
värde upp med knäböj och det kändes riktigt starkt i benen …men träningsvärken i ryggen var för kraftig för att det skulle gå säkert till så istället blev detHacklift
230*12 (220*13)Enbenspress
130*9 (100*25)
140*11 med höger och 6 med vänstern
130*8 endast vänsternBenspark ett ben i taget
3*9Repdrag överhuvudet (för triceps) (körde en annan cc så inga gamla vikter)
11*15
13*9Enhands tricepspress
5*6 (5*5)bra pass…riktigt bra benpass , bra kontakt och bra ökningar. reps Pb i hacken, och bra vikter på enbenspressen. Vänstern får lite extra träning för den släpar både i styrka och storlek.
Det känns i rövern redan nu att jag kommer få grym träningsvärk där
1 maj, 2006 at 18:49 #998048Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Jag tycker det är skönt att veta att det finns fler hardgainers där ute, som gillar att njuta av nattens härligheter, såsom kvinnofängelset lr OZ.. KÖr hårt säger jag. Och medans jag har dig på tråden, så lyfter jag på hatten o bugar och bockar för en fin form, som du har.. Vi håller på dig här i gävle.. Peace/ alex:up:Hahaha ..finns det nåt sämre program än kvinnofängelset
Jag lyfter då fan också på hatten och tackar för dem fina orden..tycker att du själv såg ut vara i ganska bra form ..vem vet vi kanske möts p åscen en vacker dag
Mvh
Samir1 maj, 2006 at 18:57 #998049Anonym anvandareMemberhåller med min käre vän alexander här :up:
Apropå den där utbildningen, låter ju skitskoj med en snickeri/byggutb, nåt man kan läsa om någonstans? själv så ska jag gå nåt som heter kfg, får se imorgon vad det är, hahaha..
Nu till saken igen, fint pass idag!! Mitt sög totalt, men bara att komma igen imorgon!
1 maj, 2006 at 19:09 #998050Anonym anvandareMemberAexander
jo jag läste det i din presentation… lycka till med allt :emo-thumbJojje jo det ska minst sagt bli intressant och se vad det är för nåt.
Fick höra om den genom en kompis som går den. Det är ett utbildningsprojekt som bekostas av Ams. (och är grymt beroende på vilken handledare man får om man kommer in eller inte helt jävla sjukt.) Det är Lernia som har den. vet i sjutton om man kan läsa om den nånstans men testa lerinas hemsida.Du får skriva om din utbildning imorgon
Eh det e bara att ta nya tag ..alla pass kan inte vara det bästa
kör hårt
Edit:jälvklart e ni välkommna på ett pass om ni har vägarna förbi
1 maj, 2006 at 23:44 #998051Anonym anvandareMemberShuu …tänkte jag skulle försöka lägga mig lite tidigare idag eftersom jag börjar min utbildning i morgon
Fan måste man börja tänka på matlådor igen …bra att gymmet ligger nån minut ifrån bara så man kan gå dit och hämta bars ifall det behövs :emo-thumbDagens mat har i varjafall var följande;
12:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
14:40 burgul och köttfärsgratäng + ett digestive kex med choklad
16:15 30g prottedrink innan träning
16:30-17:30 30gprotte & 50 g malto under träning
17:40 30g protte & 60g malto efter träning18:30 burgul och köttfärsgratäng + ett ägg
20:20 minikeso, milbona, och mjölk med funlight + lite nötter
22:15 minikeso och milbona med funlight + ett ägg
00:15 massa västan ost och ett ägg
Ska bli kul att vakna imorgon och spänna skinkorna för att se om man fått nån träningsvärk
1 maj, 2006 at 23:47 #998052Anonym anvandareMemberLycka till på utbildningen imorgon:up: , roligt att du också måste gå och lägga dig tidigt nu för tiden:) Nu slipper jag vara avundsjuk:D
1 maj, 2006 at 23:49 #998053Anonym anvandareMemberMantus wrote:Lycka till på utbildningen imorgon:up: , roligt att du också måste gå och lägga dig tidigt nu för tiden:) Nu slipper jag vara avundsjuk:DI ren djävulskap ska jag fan va uppe nån timma till och kompensera med en powernap på dagen imorgon ..MOahahaha
hahah nädå …tack för lyckönskningarna :nod
2 maj, 2006 at 00:11 #998054Anonym anvandareMemberSam jr wrote:I ren djävulskap ska jag fan va uppe nån timma till och kompensera med en powernap på dagen imorgon ..MOahahahahahah nädå …tack för lyckönskningarna :nod
Haha, jag har powernappat hela djävla eftermiddagen, sov tre timmar inatt, mina kompisar sov över efter dagens festligheter:D Imorgon bir det fan i mig tvättning och totalstädning av lägenheten istället för en powernap;)
2 maj, 2006 at 07:24 #998055Anonym anvandareMemberMantus wrote:Haha, jag har powernappat hela djävla eftermiddagen, sov tre timmar inatt, mina kompisar sov över efter dagens festligheter:D Imorgon bir det fan i mig tvättning och totalstädning av lägenheten istället för en powernap;)powernapp is tha shiet …
fasst jag gillar långa …på runt timman : )
Hahah agodmorgon förresten …så här tidigt har jag inte gått upp sen i december hahaha …roligt kul att man inte ska träna idag så att man hinner anpassa sig
2 maj, 2006 at 07:28 #998056Anonym anvandareMemberSam jr wrote:powernapp is tha shiet …fasst jag gillar långa …på runt timman : )
Hahah agodmorgon förresten …så här tidigt har jag inte gått upp sen i december hahaha …roligt kul att man inte ska träna idag så att man hinner anpassa sig
powernaps for the win, en timme+snooze , standard ^^
2 maj, 2006 at 21:41 #998057Anonym anvandareMembervilodag idag? ska vila imorgon, ska bli skönt :up:
vila nacken lite, hehe… gick utb bra idag då?2 maj, 2006 at 21:46 #998058Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:vilodag idag? ska vila imorgon, ska bli skönt :up:
vila nacken lite, hehe… gick utb bra idag då?Jao vilodag idag ..japp det gick bra ..trvliga lärare och schyssta folk som går där …gjorde dock inget roligt idag bara massa teoriprov 3 engelskaprov 3 matteprov och två svenska prov hahaha..
men imorgon skall det spikas.
ahh gott det …vila e bra det e då man växer har jag hört…ta det lugnt med nacken och köp hem nån go salva ..bra att ha liggandes
2 maj, 2006 at 21:46 #998059Anonym anvandareMemberAlm wrote:powernaps for the win, en timme+snooze , standard ^^absolut …det vet du
2 maj, 2006 at 21:57 #998060Anonym anvandareMemberShu …idag gick jag upp tidigare än vanligt …hela 3.5 timmar tidigare.
börjar känna mig lite seg nu och tänkte jag skulle försöka lägga mig ganska tidigt idag så jag kommer in i rytmen.Började dagen lite stressigt med att fixa matlådor och frukost. Sen cyklade jag till min nya utbildning 9minuter rasande tempo hahaha Gött att bo högt upp i stan på morgonen så man slipper ta i fördjävla mycket.
Hemvägen tog runt halvtimman då i något lugnare tempo ….uddevalla e en stor jävla backe ..fy fan.Ska byta däck på bilen imorgon direkt efter skolan så jag får ta den dit …hinner inte annars.
Annars har jag inte gjort så mycket mer än att hämtat mina Nogp biljetter rad 2
Maten idag har varit denna;
08:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
10:00 prottedrink med havregryn
12:30 ris med kyckling och kikärtor
14:30 prottedrink med havregryn
16:40 ris med kyklingfile och burgul och köttfärsgratäng
19:15 kycklingfilé med kikärtor
22:10 minikeso med funlight och ett ägg + nån kalkonskiva
Ska upp halv sju imorgon …yes ännu tidigare med andra ord
Blir baksidalår, axlar och vader imorgon. Har rutalt grym och skön träningsvärk i lår och roeven efter gårdagen benpass :emo-thumb
Godnatt gott folk. Bingen skriker efter mig.
2 maj, 2006 at 21:58 #998061Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ahh gott det …vila e bra det e då man växer har jag hört…ta det lugnt med nacken och köp hem nån go salva ..bra att ha liggandesHar jag också hört Ja nån go salva hade inte varit dumt. Vad brukar du använda, du som har lite erfarenhet på det här med sträckningar i nacken, hehe…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.