Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 878 total)
  • Author

Shu ..kom hem från träningen för ett tag sen så det e väl dags att skriva in passet. Sitter och tvångsmatar mig nu. Alltid problem att äta efterbenpasset. Och jag vill inte dricka i mig kcal för då blir jag bara så jävla hungrig sen hahah

Blev framsidalår och triceps idag.

1/5

(förra passets vikter inom parentes)
    värde upp med knäböj och det kändes riktigt starkt i benen …men träningsvärken i ryggen var för kraftig för att det skulle gå säkert till så istället blev det

Hacklift
    230*12 (220*13)

Enbenspress
    130*9 (100*25)
    140*11 med höger och 6 med vänstern
    130*8 endast vänstern

Benspark ett ben i taget
    3*9

Repdrag överhuvudet (för triceps) (körde en annan cc så inga gamla vikter)
    11*15
    13*9

Enhands tricepspress
    5*6 (5*5)

bra pass…riktigt bra benpass , bra kontakt och bra ökningar. reps Pb i hacken, och bra vikter på enbenspressen. Vänstern får lite extra träning för den släpar både i styrka och storlek.

Det känns i rövern redan nu att jag kommer få grym träningsvärk där ;)

alexander lindström wrote:
    Jag tycker det är skönt att veta att det finns fler hardgainers där ute, som gillar att njuta av nattens härligheter, såsom kvinnofängelset lr OZ.. KÖr hårt säger jag. Och medans jag har dig på tråden, så lyfter jag på hatten o bugar och bockar för en fin form, som du har.. Vi håller på dig här i gävle.. Peace/ alex:up:

Hahaha ..finns det nåt sämre program än kvinnofängelset :D
    Jag lyfter då fan också på hatten och tackar för dem fina orden..

tycker att du själv såg ut vara i ganska bra form ..vem vet vi kanske möts p åscen en vacker dag :P

Mvh
    Samir

håller med min käre vän alexander här :up:

Apropå den där utbildningen, låter ju skitskoj med en snickeri/byggutb, nåt man kan läsa om någonstans? själv så ska jag gå nåt som heter kfg, får se imorgon vad det är, hahaha..

Nu till saken igen, fint pass idag!! Mitt sög totalt, men bara att komma igen imorgon!

Aexander
    jo jag läste det i din presentation… lycka till med allt :emo-thumb

Jojje :D jo det ska minst sagt bli intressant och se vad det är för nåt.
    Fick höra om den genom en kompis som går den. Det är ett utbildningsprojekt som bekostas av Ams. (och är grymt beroende på vilken handledare man får om man kommer in eller inte helt jävla sjukt.) Det är Lernia som har den. vet i sjutton om man kan läsa om den nånstans men testa lerinas hemsida.

Du får skriva om din utbildning imorgon :D

Eh det e bara att ta nya tag ..alla pass kan inte vara det bästa

kör hårt

Edit:jälvklart e ni välkommna på ett pass om ni har vägarna förbi

Shuu …tänkte jag skulle försöka lägga mig lite tidigare idag eftersom jag börjar min utbildning i morgon :D
    Fan måste man börja tänka på matlådor igen …bra att gymmet ligger nån minut ifrån bara så man kan gå dit och hämta bars ifall det behövs :emo-thumb

Dagens mat har i varjafall var följande;

12:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

14:40 burgul och köttfärsgratäng + ett digestive kex med choklad

16:15 30g prottedrink innan träning
    16:30-17:30 30gprotte & 50 g malto under träning
    17:40 30g protte & 60g malto efter träning

18:30 burgul och köttfärsgratäng + ett ägg

20:20 minikeso, milbona, och mjölk med funlight + lite nötter

22:15 minikeso och milbona med funlight + ett ägg

00:15 massa västan ost och ett ägg

Ska bli kul att vakna imorgon och spänna skinkorna för att se om man fått nån träningsvärk ;)

Lycka till på utbildningen imorgon:up: , roligt att du också måste gå och lägga dig tidigt nu för tiden:) Nu slipper jag vara avundsjuk:D

Mantus wrote:
    Lycka till på utbildningen imorgon:up: , roligt att du också måste gå och lägga dig tidigt nu för tiden:) Nu slipper jag vara avundsjuk:D

I ren djävulskap ska jag fan va uppe nån timma till och kompensera med en powernap på dagen imorgon ..MOahahaha

hahah nädå …tack för lyckönskningarna :nod

Sam jr wrote:
    I ren djävulskap ska jag fan va uppe nån timma till och kompensera med en powernap på dagen imorgon ..MOahahaha

hahah nädå …tack för lyckönskningarna :nod

Haha, jag har powernappat hela djävla eftermiddagen, sov tre timmar inatt, mina kompisar sov över efter dagens festligheter:D Imorgon bir det fan i mig tvättning och totalstädning av lägenheten istället för en powernap;)

Mantus wrote:
    Haha, jag har powernappat hela djävla eftermiddagen, sov tre timmar inatt, mina kompisar sov över efter dagens festligheter:D Imorgon bir det fan i mig tvättning och totalstädning av lägenheten istället för en powernap;)

powernapp is tha shiet …

fasst jag gillar långa …på runt timman : )

Hahah agodmorgon förresten …så här tidigt har jag inte gått upp sen i december hahaha …roligt kul att man inte ska träna idag så att man hinner anpassa sig

Sam jr wrote:
    powernapp is tha shiet …

fasst jag gillar långa …på runt timman : )

Hahah agodmorgon förresten …så här tidigt har jag inte gått upp sen i december hahaha …roligt kul att man inte ska träna idag så att man hinner anpassa sig

powernaps for the win, en timme+snooze :-D, standard ^^

vilodag idag? ska vila imorgon, ska bli skönt :up:
    vila nacken lite, hehe… gick utb bra idag då?

jojje83 wrote:
    vilodag idag? ska vila imorgon, ska bli skönt :up:
    vila nacken lite, hehe… gick utb bra idag då?

Jao vilodag idag ..japp det gick bra ..trvliga lärare och schyssta folk som går där …gjorde dock inget roligt idag bara massa teoriprov 3 engelskaprov 3 matteprov och två svenska prov hahaha..

men imorgon skall det spikas.

ahh gott det …vila e bra det e då man växer har jag hört…ta det lugnt med nacken och köp hem nån go salva ..bra att ha liggandes

Alm wrote:
    powernaps for the win, en timme+snooze :-D, standard ^^

absolut …det vet du

Shu …idag gick jag upp tidigare än vanligt …hela 3.5 timmar tidigare.
    börjar känna mig lite seg nu och tänkte jag skulle försöka lägga mig ganska tidigt idag så jag kommer in i rytmen.

Började dagen lite stressigt med att fixa matlådor och frukost. Sen cyklade jag till min nya utbildning 9minuter rasande tempo hahaha Gött att bo högt upp i stan på morgonen så man slipper ta i fördjävla mycket.
    Hemvägen tog runt halvtimman då i något lugnare tempo ….uddevalla e en stor jävla backe ..fy fan.

Ska byta däck på bilen imorgon direkt efter skolan så jag får ta den dit …hinner inte annars.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än att hämtat mina Nogp biljetter rad 2 :D

Maten idag har varit denna;

08:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung

10:00 prottedrink med havregryn

12:30 ris med kyckling och kikärtor

14:30 prottedrink med havregryn

16:40 ris med kyklingfile och burgul och köttfärsgratäng

19:15 kycklingfilé med kikärtor

22:10 minikeso med funlight och ett ägg + nån kalkonskiva

Ska upp halv sju imorgon …yes ännu tidigare med andra ord

Blir baksidalår, axlar och vader imorgon. Har rutalt grym och skön träningsvärk i lår och roeven efter gårdagen benpass :emo-thumb

Godnatt gott folk. Bingen skriker efter mig.

Sam jr wrote:
    ahh gott det …vila e bra det e då man växer har jag hört…ta det lugnt med nacken och köp hem nån go salva ..bra att ha liggandes

Har jag också hört ;) Ja nån go salva hade inte varit dumt. Vad brukar du använda, du som har lite erfarenhet på det här med sträckningar i nacken, hehe…

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.