Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 maj, 2006 at 17:26 #998077Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:En typisk tjej fråga (sorry) Men hur tar du hand om dina dreads ? Vad jag har förstått så ska man inte tvätta håret allt för ofta? Har man någon sorts special medel för att håret ska se ”snyggare ut”.
Annars ser jag att du ökar på som vanligt med vikterna
haha ..det e faktist en typisk tjejfråga …
Na tvättar det några ggr i veckan med schampo precis som med vanligt hår, inget balsam dock ..viktigt att det torkar bara emellanåt så att inte fuktskador/mögel uppstår ..
Brukar inte ha in nåt speciellt mer än en spray jag använder för att inte håret ska ”torka ut” och gå av så lätt
4 maj, 2006 at 17:27 #998078Anonym anvandareMemberettan wrote:Jag har fått en ny favorit övning för baksida axlar :nod tack tack!:pBara glad att jag kan hjälpa till
4 maj, 2006 at 21:11 #998079Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Tycker din utbildning låter riktigt kul faktiskt!Jag är så fånig som alltid skall ta ”prestige” utbildningar… gillar mest jobba med händerna endå. Pluto-krati sucks…
Jo ..har inte gått mer än ett par dagar nu men än så länge e den kanon..
Håller på med lite lämplighetstester och sånt nu.Här är en riktigt bild på bocken jag byggde igår ..har börjat på en ny bock idag som e lite mer komplicerad ..Vinklar och avstånd e svårare att få till än vad man tror hahaha
Ps har aldrig snickrat eller nåt liknande inna så allt jag lär mig e nytt för mig vilket e väldigt stimulerande.
4 maj, 2006 at 21:17 #998080Anonym anvandareMemberjahopp …ännu en vilodag till ända. Har vart jävligt slö i eftermiddags…så jag ska nog lägga mig tidigt idag.
Cyklade till skolan 10 minuter. Och sen hem vilket tog drygt 20 minuter, uppför hela vägen. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag.
Imorgon blir det bröst och kanske nån tricepsövning på gymmet.
Dagens mat har vart denna:
07:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
09:30 prottedrink med en banan
12:15 makaroner med kycklinggryta
micronap
15:00 prottedrink med havregryn
17:40 makaroner med kycklinggryta och extra kycklingfiléer + ett ägg
20:15 100g västan ost + lite hamburgerkött
22:00 minikeso med funlight och ett ägg
Det var allt för idag …
5 maj, 2006 at 20:01 #998081Anonym anvandareMemberYeah …Underbart pass idag. Började ladda redan igår och fortsätta att ladda idag…hade sjuk puls innan jag skulle lägga mig på bänken och testa gymmets tyngsta hantlar i hantelpressen.. Har aldrig fått upp dem tidigare.
Spänningen var olidlig….
Körde Bröst idag och nån tricepsövning mest för genomblödning.
Blev ett kort pass.5/5
Hantelpress på plan bänk
55*6 YEah PB deluxe (jag hade kunnat gått hem efter detta setet och vara nöjd med passet)Incline bänkpress i smith
100*9
110*3Lutandeflyes
26*8 (kännigar i bröst/bicepfästet Så jag skippade denIncline hantelpress
36*8Sen körde jag lite tricepsövningar …inget seriöst mest genomblödning.
Grymt nöjd med passet
Warrior: jag fick upp dem
5 maj, 2006 at 20:49 #998082Anonym anvandareMemberWarrior wrote:GREAT MAN!Hahaha… jag kan nästan svära på att du sa till mig bara för någon vecka sedan. ”Det lär nog dröja ett tag… ett låångt tag!”
Måste kännas gött nu alltså!
Hare gött Sam i helgen också!
/Warrior
Jao ..glädjen e total faktist haha ..lite löjlig man e 😮
Detsamma detsammaÄt inte för mycket choklad nu.
5 maj, 2006 at 20:59 #998083Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Jao ..glädjen e total faktist haha ..lite löjlig man e 😮
Detsamma detsammaÄt inte för mycket choklad nu.
go sam go sam…nästa mål 50 rep på de där hantlarna…alltid nya mål!
5 maj, 2006 at 21:07 #998084Anonym anvandareMembertompa wrote:go sam go sam…nästa mål 50 rep på de där hantlarna…alltid nya mål!hahah japp …fasst nästa blir vät att göra lika många reps på incline kanske ..haha
5 maj, 2006 at 21:08 #998085Anonym anvandareMember[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=9335&stc=1&d=1146769894]Snel-trae-hest?
5 maj, 2006 at 21:12 #998086Anonym anvandareMemberAlm wrote:[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=9335&stc=1&d=1146769894]Snel-trae-hest?Nyare och snelare trae hest
[http://Samir.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTQ2ODgwOTQmdD0xMTQ2NzgwMDAxJmN1cnJpbWc9MA==]5 maj, 2006 at 23:05 #998087Anonym anvandareMemberUndrar vad milabona är?
malto? vad är detta är nyfiken kanske är samma sak
milabona är de kvarg? å i så fall hur blandar du de för de ska gå att äta de va bara de jag undra tack..5 maj, 2006 at 23:59 #998088Anonym anvandareMemberDr No wrote:Undrar vad milabona är?
malto? vad är detta är nyfiken kanske är samma sak
milabona är de kvarg? å i så fall hur blandar du de för de ska gå att äta de va bara de jag undra tack..Japp milbona är kvarg.
Använder milbona i gröten bara att slänga ner önskad mängd (jag använder 250g,vilket ger ca 30g protein). Sen brukar jag alltid ha i funlight för att ta bort den syrliga smaken.Ibland så äter jag det för sig ca 250-300g blandat med funlight. Bara slänga ner det i en skål, på med funlight och röra om. Är svårblandat men det ger sig.
Malto är maltodextrin, snabba kolhydrater som jag använder direkt efter träning för att fylla på glykogenförråden.
hoppas att du fick svar på dina frågor :emo-thumb
6 maj, 2006 at 00:09 #998089Anonym anvandareMembersicken jädra fest
har ni kvar lägenheten?6 maj, 2006 at 00:14 #998090Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:sicken jädra fest
har ni kvar lägenheten?Japp lägenheten står där den står och polarn som bor där, hans farsa äger huset, så risk att bli vräkt finns inte : )
6 maj, 2006 at 00:21 #998091Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Japp lägenheten står där den står och polarn som bor där, hans farsa äger huset, så risk att bli vräkt finns inte : )bra, sånt där får man planera …helst ska det alltid vara hos nån annan givetvis så man slipper hela katastrofen dan efter.
sitt inte uppe hela natten nu;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.