Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2006 at 17:31 #998107Anonym anvandareMember
internet la ner när jag skulle redovisa gårdagen så jag får ta det idag istället.
Gjorde inte så mycket igår. var i skolan och snickrade och vilade i största allmänhet när jag var hemma.
Maten som åts igår var denna;
07:00 havregrynsgröt med milbona, funlight, kanel, äpple, russin, och honung
09:45 prottedrink
12:10 ris med räkor och crabfishgryta
14:30 prottedrink
16:30 ris med räkor och crabfishgryta, hamburgerkött, ett ägg och minikeso
sov nån timma
19:40 en skål med köttfärs, ett ägg och lite gurka.
22:00 minikeso med fun light och västan ost.
Idag blir det lite bröst, triceps och framsida lår på gymmet..tänkte jag skulle testa att se hur många dips jag orkar dra av.
9 maj, 2006 at 20:55 #998108Anonym anvandareMemberShuu u u uuu ..
Sitter här och mår som en överkörd grävling, bord eegentligen trycka i mig lite mat men det skulle nog bara komma upp igen….men det e lugnt har ju dratt i mig ca 800kcal under och efter passet..
MEN DET E JU SÅ^DET SKA KÄNNAS EFTER ETT BRA PASS
Ett kort men bra pass…kunde verkligen inte fortsätta köra och det behövdes inte heller
Körde lite bröst, triceps och framsida lår
Körde ett högrepspass med riktigt djupa knäböj..hamsen i vaderna och så testa jag att maxa dipsen också(förra passets vikter inom parentes)
9/5
Dips
Kv*51 PB yeah inte dunder strikta ..har det på film så jag slänger väl upp den när jag fixat denTricepspress
50*9 (50*11) som första övning sist gång utan pb i dips innan.Scullcrushers
20*10 (20*9)Knäböj (djupa fina och lugna)
130*16 (måste var nåt slags Pb haha)Enbenspress
120*18 (130*9)Enbensspark
3*12 (3*9)Riktigt bra pass …inte många set men jag kände att de få seten räckte och gav mig det jag behövde. Bortsett från lite känningar i knät så var det inget mer …kanske får sänka vikterna lite till på benen och köra högreppare enbart för dem. Kan vara kul att testa hur dem reagerar på det.
Kul med PB
Nu börjar illa måendet gå över så jag ska nog försöka få i mig nåt : )
9 maj, 2006 at 21:00 #998109Anonym anvandareMembergrymt fint pass mannen! 50+ reps i dips är stabilt :emo-thumb
9 maj, 2006 at 21:01 #998110Anonym anvandareMemberhåller med warrior :up:
visst är det ”äckligt” skönt med tuffa intensiva pass ibland!
9 maj, 2006 at 21:24 #998111Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Nu börjar illa måendet gå över så jag ska nog försöka få i mig nåt : )Haha, du är skön du!
Så ska det låta! Mer mjölksyra åt folket!:emo-thumbMmmm… den där hemmagjorda glassen lät inte alls tokig.
Tror nog att den är värd att prova i veckan!Kör hårt!!!
9 maj, 2006 at 22:02 #998112Anonym anvandareMemberWarrior har lite problems med filmen men den kommer upp imorgon
Micke Tackar.. dock e dem inte direkt strikta hahah, men endå ett pb och precis så jag kört hela tiden..
Jojje japp ..absolut Synd bara att man i princip mår skit efter varje benpass haha
9 maj, 2006 at 22:04 #998113Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, du är skön du!
Så ska det låta! Mer mjölksyra åt folket!:emo-thumbMmmm… den där hemmagjorda glassen lät inte alls tokig.
Tror nog att den är värd att prova i veckan!Kör hårt!!!
Yes ..Ditt första inlägg här : )
Jao prova på …smakar väl inte glass egentligen men det e gott att äta nåt riktigt kallt som e proteinrikt ibland haha
Btw ..tror du inte illamåendet kom till baka efter jag käkade då. Endå blev det youghurt och nu ska man ju trycka i sig ännu mera mat
9 maj, 2006 at 22:11 #998114Anonym anvandareMemberjao …ska gå och lägga mig snart …men först ska maten skrivas in som vanligt.
detta åt jag idag
07:00 allbran med milbona, funlight, banan, och mjölk
micronap
09:30 prottedrink
12:10 ris med köttfärsgryta och grönsaker
14:45 prottedrink
vilade lite..somna dock aldrig
17:00 ris med köttfärsgryta
18:20 30g prottedrink innan träning
18:40-19:40 30gprotte & 50 g malto under träning
19:50 30g protte & 60g malto efter träning21:00 vitalinea
22:15 minikeso med funlight och nötter
imorgon ..total vila och mycket sömn på dagen : )
9 maj, 2006 at 22:14 #998115Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Yes ..Ditt första inlägg här : )Jao prova på …smakar väl inte glass egentligen men det e gott att äta nåt riktigt kallt som e proteinrikt ibland haha
Btw ..tror du inte illamåendet kom till baka efter jag käkade då. Endå blev det youghurt och nu ska man ju trycka i sig ännu mera mat
Yes, första gången jag lämnar spår efter mig i din journal, istället
för att bara smygtitta!Riktigt kallt, proteinrikt och gott… Det låter som en vinnande kombination
i mina öron i alla fall! Yep, det låter riktigt bra!Nåååååå, din stackare! Inte alltid överdrivet skoj att tvinga i
sig en jäkla massa käk… I know how you feel… Högträningsperioderna
kan bli förjävliga ibland, haha! Men kämpa på, äta bör man annars
dör man! Så… Doktor Katti ordinerar en eeeextra stor portion mat
ikväll så att du blir lika stor och stark som jag! :drinks:9 maj, 2006 at 23:13 #998116Anonym anvandareMemberjag blir alltid lika hungrig när jag läser din mat här, alla goa grytor…
gryta……..
ska nog fasen göra en gryta imorgon….med ris……grattis till pb
10 maj, 2006 at 09:45 #998117Anonym anvandareMemberäta bör man annars
dör man!Äter gör man ändå dör man
10 maj, 2006 at 11:49 #998118Anonym anvandareMemberHur går det i plugget?
Ser att du fortsätter med dina PB keep em coming10 maj, 2006 at 21:36 #998119Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Hej Sam JrNu har jag hittat till din journal och ska fortsätta besöka den, du e flitig ju
Bra kämpat! :dance:Haha ..den obligatoriska svarposten.
Tackar
10 maj, 2006 at 21:36 #998120Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:jag blir alltid lika hungrig när jag läser din mat här, alla goa grytor…gryta……..
ska nog fasen göra en gryta imorgon….med ris……grattis till pb
haha shit ..du får hoppa över dagens matinlägg då : )
jao grytor e gott …Idag blev det dock ingen10 maj, 2006 at 21:38 #998121Anonym anvandareMember’[bb wrote:Fan detta illamående blir bara värre och värre nu när värmen kommer också…:yikes:
Hur blev det för dig med nogp? planeras bufé på mongoliska här i stan men vill kolla runt lite intresset först…Jag skall upp…
Mat är jag nog alltid på, beror dock lite på olika faktorer eftersom jag inte ska bo på hotel utan hemma hos en och e lite bunden till den personen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.