Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 maj, 2006 at 22:51 #998137Anonym anvandareMemberKatti wrote:Ajaj, inte roligt att göra illa tummen…
Kan skicka ett lass snö med posten så du får kyla ner den lite…Hoppas du känner dig riktigt pigg nu efter gårdagens vila!
Tog själv också vilodag igår… man blir lite sliten ibland…
Sååååå…. när kommer nästa PB? Väntar otåligt! :emo-thumbKör hårt och ät mycket mat!
jao …vart skitpigg idag ..riktigt gött faktist.
Jo det böhövs vilodagar.Själv kör jag faktist 3-4 dagars total vila i veckan : ) bara att jag tjötat i telefon till sent dem senaste dagarna nu och inte riktigt fått ihop mina sömntimmar
11 maj, 2006 at 22:52 #998138Anonym anvandareMemberXavier wrote:Sam, var köper du din bulgur? Brukar storhandla på willys men har försökt leta efter det en gång men jag har aldrig hittat. Inte heller på den lokala ica-affären har jag hittat bulgur.morsan sa att hon köper den på maxi..
annars borde det väl finnas nån lokal arabaffär som har ..ligger ju sånna lite här och var.11 maj, 2006 at 22:53 #998139Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kommer du räknas då som en full utbildad snickare eller hur funkar det?Mitt företag är i byggbranchen o jag lovar bra snickare behövs alltid. Jag tycker att det är grymt vilka grejer de kan skapa. Min altan blev grymt bra :p
Hoppas du trivs då .
see ya
Na jag e la färdig att ge mig ut på marknaden som lärling …men än så länge vet jag inte ens om det e snickare jag ska bli …kanske blir, betongare elelr nåt annat coolt.
11 maj, 2006 at 23:42 #998140Anonym anvandareMemberfan vart man ju inte sugen på en rejäl tacos kväll men tur det är grillning på schemat i helgen iaf
kämpa på snickarn
12 maj, 2006 at 12:08 #998141Anonym anvandareMemberXavier wrote:Sam, var köper du din bulgur? Brukar storhandla på willys men har försökt leta efter det en gång men jag har aldrig hittat. Inte heller på den lokala ica-affären har jag hittat bulgur.Är du säker på att du har letat? Finns ju till och med på min sketna kvarters ICA:D
Sam köper du aldrig mat själv, låter du din mamma släppa hem alla ton mat som går åt? Hon måste vara den starkaste i din familj:bb:
12 maj, 2006 at 15:04 #998142Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Riktigt bra pass….bra ökningar och grym kontakt …sjuk pump i vaderna efter 100 repparn… Nu ska jag snart sova : )Lite intressant vadträning du kör mannen! Kan du ens gå efter ett sånt set och växer dom något?
Kör hårt och hoppas att jag kommer ner till Nogp så att jag klämma lite på dina biccar!
13 maj, 2006 at 01:50 #998143Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Lite intressant vadträning du kör mannen! Kan du ens gå efter ett sånt set och växer dom något?Kör hårt och hoppas att jag kommer ner till Nogp så att jag klämma lite på dina biccar!
haha vem behöver gå …bara man blir stor : )
jodå det går allt att gå även om det ser lite lustigt ut.Mina vader verkar svara ganska bra eller rättare sagt så verkar högreps va det enda dem svarar på. ska testa att fortsätta köra detta ett tag och se om dem kan bli större än armarna : )
13 maj, 2006 at 01:57 #998144Anonym anvandareMemberShuu…
Har vart total vila idag.
vart i väg på spelning i grannstan, en polare bla som körde och max peezay. och mackan från fattaru vad med.
Bra som fan och riktigt kul.Käkade thaibuffé på lunchen idag med. Gott som fan och jag e riktigt stolt över mig själv som lyckades sluta äta innan jag blev sprängklar. Första gången på buffé.
Maten idag har vart denna:
07:00 allbra med prottepulver, äpple, banan, och mjölk
09:45 prottedrink
13:00 thai buffe
16:30 minikeso med funlight.
19:00 prottebar
21:00 prottedrink
23:00 prottedrink
01:00 minikeso med funlight
02:30 kyckling
Imorgon blir det bröst och kanske nån tricepsövning också.
13 maj, 2006 at 02:08 #998145Anonym anvandareMemberÄr det ngt jag missat här? Börjat dieta el. ngt?
Din dag såg lite kolhydratfattig ut
13 maj, 2006 at 08:35 #998146Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Mina vader verkar svara ganska bra eller rättare sagt så verkar högreps va det enda dem svarar på. ska testa att fortsätta köra detta ett tag och se om dem kan bli större än armarna : )Intressant! Kunde kanske vara något att testa, har själv riktiga sparris vader som jag inte vill något hellre än att de ska växa!!
Hur länge har du kört detta upplägget och kör du enbens eller med båda samtidigt?
13 maj, 2006 at 08:50 #998147Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Är det ngt jag missat här? Börjat dieta el. ngt?Din dag såg lite kolhydratfattig ut
Jag ställer mig också lite frågande faktiskt . Nog för att du vill hålla en bra form hela tiden nu sam, men du vill ju bygga, så ta det inte för långt ^^. Men du vet själv bäst vad som funkar för dig, sabba inte din egen bygg-potential bara . Du ökar ju dock i vikter…
All im saying is DONT PHEAR THE CARBZ.Jag tycker mig kunna urskilja att du käkar mestadelen av dagens kolhydrater tidigt på dagen, korrekt? Lite åt samma håll som jag börjat göra då.
13 maj, 2006 at 08:59 #998148Anonym anvandareMemberHär ökas det på som vanligt ser jag..
Damn sam.. inge havregrynsgröt idag alltså!
Jag som körde me din variant idag. Grymt gott.Hehe, kan köra samir special nu när jag har tillgång till gym och
sån där kabel..Aja, det ser bra ut här som vanligt! Kört hårt!
13 maj, 2006 at 11:16 #998149Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Intressant! Kunde kanske vara något att testa, har själv riktiga sparris vader som jag inte vill något hellre än att de ska växa!!Hur länge har du kört detta upplägget och kör du enbens eller med båda samtidigt?
Jag har kört detta sen 15/4 vilket snart är en månad
Gjorde då 50reps på 25kg så fan dubblat repsantalet på en månad e helt okej : )Nu e det dock dags att öka vikten lite och börja köra mot 100 igen.
Jag kör båda vaderna samtidigt. brukar endå kunna kontrollera lite vilken vad man vill ska jobba extra13 maj, 2006 at 11:18 #998150Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Här ökas det på som vanligt ser jag..
Damn sam.. inge havregrynsgröt idag alltså!
Jag som körde me din variant idag. Grymt gott.Hehe, kan köra samir special nu när jag har tillgång till gym och
sån där kabel..Aja, det ser bra ut här som vanligt! Kört hårt!
na fick hoppa gröten igår …hade riktigt brottomoch hann inte fixa.
jo visst e denNice nice …såg i din journal att du hade börjat på ett gym nu …snygga bilder också
13 maj, 2006 at 11:24 #998151Anonym anvandareMemberGoddagens!
I egenskap av att vara den snubben med bäst tränade ben jag känner till måste jag fråga dig en ”ben fråga”.
Mina lår har uppenbarligen växt aningen olika den senaste tiden, vilket har fått mitt vänster lår att bli 1,5 cm grövre än mitt höger lår…. inte jätte bra. Har du eller har du haft liknande problem och isåfall hur löser du dem ??? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.