Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 878 total)
  • Author

09:45 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, och russin

12:15 drink på jordgubbar, mango, mjölk, vatten och prottepulver.

sov en stund

15:15
    linssoppa, burgul- och köttfärsgratäng, en kycklingfilé, tomat och ett ägg.

18:00
    linssoppa, burgul- och köttfärsgratäng, en kycklingfilé, tomat och majs

20:15 milbona med funlight, kanel, russin pinjenötter och cashewnötter.

22:45
    kalkonkött och ett ägg

00.30 prottedrink

imorgon blir det rygg och biceps …yeah ryggen har också fått lida en hel del under thailandsvistelsen så där har jag tappat en del styrka …men vi får se hur det går

Samir> Du ska inte med och träna thaiboxning på MMA på onsdag kl 17? Det är nybörjarträning fram till 18.15 och därefter sparring för de som känner för det. Jag kör väl mellan 17-19 eller så. Vore skoj om du hände på. Mvh Emil fr tjejens konto.

johanna wrote:
    Samir> Du ska inte med och träna thaiboxning på MMA på onsdag kl 17? Det är nybörjarträning fram till 18.15 och därefter sparring för de som känner för det. Jag kör väl mellan 17-19 eller så. Vore skoj om du hände på. Mvh Emil fr tjejens konto.

jofan …det skall jag väl allt kunna hänga med på…

nu ska jag sova men jag tar det på msn senare …ha det gött.

Sam jr wrote:
    hahah det där e ingenting …jag e jämt hungrig vilket inte e det bästa för formen… försöker att äta så nyttigt (läs kcal snålt) som möjligt så att jag kan bli mätt också.

mixern e grymt bra …sitter i skrivande stund och dricker på en shake på jordgubbar, mango, prottepulver mjölk och vatten :emo-thumb

ehh vikten ligger på 75-76kg just nu

Heh nä jag bara undrade eftersom du skrev att du låg runt 78kg när du var i Thailand.

Mantus wrote:
    Heh nä jag bara undrade eftersom du skrev att du låg runt 78kg när du var i Thailand.

ahh okej …vägde som mest 80kg i thailand …men sen fick ag nog och drog en minidiet och gick ner till 74-75 nånting innan jag åkte hem

Sam jr wrote:
    na idag körde jag lite på känn bara …kutade och gick om vartannat när jag kände för det bara

men jag får nog lägga upp nån form av program tills nästa gång .

Få visa hur programmet kommer se ut då. :emo-thumb

En fråga, hur gjorde du med kosten då du var i thailand?

Sam jr wrote:
    noep just nu e jag arbetslös …kom pecis hem från en långsemester och sa upp mig innan dess.

Kommer nog dock börja jobba snart igen om jag hittar nåt schysst

men vad e det jag inte skulle hinna med om jag jobbade ??

tränar juh knappt nåt nu ..högst 5 pass i veckan

Okej.

Jag menar inte nuet utan alltid, när man äter så lite/mycket tränar, deffar osv blir det inte jobbigt?

oowl wrote:
    En fråga, hur gjorde du med kosten då du var i thailand?

jadu …jag åt den :D

nä men seriöst …i början så slarvade jag väl en del, med kosten och drack en hel del alkohol, och det resulterade i en ganska snabb viktuppgång också.

Men den senaste tiden (1½ månad) så åt jag ganska bra mat, kyckling och ris två -tre första målen och bara tonfisk och nötter resten..

Columbu wrote:
    Okej.

Jag menar inte nuet utan alltid, när man äter så lite/mycket tränar, deffar osv blir det inte jobbigt?

Ja du det e nog som att fråga vilken idrottsman som helst om han tycker det han sysslar med är jobbigt.

Självklart så har det sina up´s and down´s men det blir en del av livet så man tänker inte på det så mycket …just nu tränar jag inte speciellt mycket som sagt och maten den måste jag ju ha för att överleva och växa..

Jag kommer ihåg i början när jag började äta rätt och jag tyckte det var jobbigt att äta var tredje timma…men efter ett tag så blir det en vane sak och nu går det oftast inte mer än 2-2.5h mellan måltiderna ..tid finns det alltid det handlar bara om lite planering, vilket oftare är lättare än vad man tror.

Sen så har jag ju en underbar morsa ;) också som köper och lagar all min mat

Quote:
    Sen så har jag ju en underbar morsa också som köper och lagar all min mat

Morsor är då allt underbara;).

Tränade du inte alls i Thailand? inte testat något thailändskt gym?

keep up the good work Sam//Stolleman

Shu ..idag var det rygg biceps och trapz på schemat.
    Skippade dock trapzen för jag tyckte att det räckte med marklyften där.

körde ganska lätt på marklyften eftersom jag inte har kört den övningen på ett tag så jag får börja försiktigt …måste öva lite mer på tekniken också eftersom en del folk på body tyckte den var skum …kände idag att jag faktist hade bättre teknik än innan.

Passet såg i varjefall ut så här

Latsdrag
    10*13
    11*7

Marklyft
    140*6
    140*6

Hantelrodd
    42*6
    42*6

Isländsk hammer curl
    15*13
    17*5

Sittande Inchline hammercurl
    12*13
    14*7

helt okej pass ..inget märkvärdigt och motivationen va inte på topp …

Imorgon skall jag hänga på Emil och träna nån rolig kampsport :D hoppas axeln inte skrotar ur totalt bara :(

Stolleman wrote:
    Morsor är då allt underbara;).

Tränade du inte alls i Thailand? inte testat något thailändskt gym?

keep up the good work Sam//Stolleman

hahah skojjar du med mig eller …jag skulle inte kunna hålla mig borta från träning om jag så fick betalt …klart att jag tränade..fasst dock inte så seriöst, motivationen var la sådär och det blev mest överkropp..lyckades tom förbättra brösten där nere :emo-thumb

tränade nog på 7 olika gym med varierande standard har tröjjor och linnen från tre av dem..dem andra hade inga

haha ..spinkiga är vi allihopa : ) va tror du att du kommer hamna på när dieten e klar.

har ingen direkt vikt att gå efter utan jag kör på tills nästa diet helt enkelt..och så fort jag inte ser fyra magrutor när jag spänner så kör jag en minidiet så jag inte blir för fet.

letade efter den artikeln om vadfascian men jag hittade den inte tror att bartol skrev nåt om det i en artikel om DC på exhale för nåt år sen. kan dock ha fel där.

Warrior wrote:
    Ser fint ut det där Sam. Jag har också en morsa som handlar och lagar mat, helt underbart. Blir bara jobbigt när man skall deffa, hahaha fick nyligen höra att jag såg för spinkig ut och måste äta mera! 95kg?? Spinkig? Men så är det.

Hur mycket tänkte du bulka upp dig Sam, såg att du skrev att du ville göra det nu innan nästa tävling.

Vart läste du det där med vaderna och att dom måste stretchas för att växa förresten?

Warrior wrote:
    Tror jag hamnar på 88kg, fast jag vet inte faktiskt. Ligger nu på 95kg. Har en seriös deff bakom mig då jag tävla i fri-idrott då jag hamna på kanske 5% BF och om jag skall dömma själv så är jag idag nog just 6-7kg ifrån den formen.

Smart det där med att alltid deffa när man börjar bli lite små fet… skall nog själv göra så. Tyckte du var i riktigt bra form på Lucia faktiskt! Hur mycket behövde du skala bort från off-season?

Ingen fara Samir ang artikeln, läste också något i den stilen någon gång för länge länge sedan. Man läser så mycket, men kommer aldrig kommer ihåg vart eller när. ;)

ahh okej …ganska bra vikt (läs mycket) för din läng endå.

tackar tackar : )

jadu jag gick ner från 80-81 till 66 kg så 15 kg typ.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.