Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 878 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    hahah du har inte så mycket pengar : )

Kulstöterska? :P

melancoolio wrote:
    Kulstöterska? :P

Na tänkte mer på antalet avverkade :)

Sam jr wrote:
    Na tänkte mer på antalet avverkade :)

Du behöver bara skicka dom snygga och tighta…då blir det inte så många kvar :p

melancoolio wrote:
    Du behöver bara skicka dom snygga och tighta…då blir det inte så många kvar :p

:D :|

Så har man hälsat på dig också på NOGP. Även fast jag inte presenterade mig som Jay. 8)

Stod och hängde med melancoolio när du kom förbi. :)

Jay wrote:
    Så har man hälsat på dig också på NOGP. Även fast jag inte presenterade mig som Jay. 8)

Stod och hängde med melancoolio när du kom förbi. :)

ah ok …

Nice nice

va tyckte du om tillställningen då

Sam jr wrote:
    va tyckte du om tillställningen då

Väldigt inspirerande och jäkligt kul med alla utländska byggare som kom dit.

Vad tyckte du?

Barsen var goda också. Mmmm Probar Hazelnut. :D

Det verkar som om de flesta från forumet kom till Västerås på söndagen på lördagen var det visst bara hardcorebyggare med armmått på över 50 cm och midjemått på otroligt mycket mer samt dig och ett par till från forumet jag såg. Vilken dag var roligast lördagen eller söndagen?

Blir det några bilder på dagsformen snart dÅ?

Lindmark wrote:
    Blir det några bilder på dagsformen snart dÅ?

vet inte ..det har inte hänt så himla mycket den senaste månaden + att jag e hårig som fan och inte orkar raka mig hahaha

Men kanske…

Mantus wrote:
    Det verkar som om de flesta från forumet kom till Västerås på söndagen på lördagen var det visst bara hardcorebyggare med armmått på över 50 cm och midjemått på otroligt mycket mer samt dig och ett par till från forumet jag såg. Vilken dag var roligast lördagen eller söndagen?

Tyckte att båda dagarna var lika bra …dock tyckte jag att expot sög som fan hele helgen.

Fan känns som om jag borde ha kännt igen dig …alla ser så olika ut på riktigt ..vi hälsade aldrig eller ?

Jay wrote:
    Väldigt inspirerande och jäkligt kul med alla utländska byggare som kom dit.

Vad tyckte du?

Barsen var goda också. Mmmm Probar Hazelnut. :D

Jo alltså jag tyckte att det var bra klass på dem flesta som var där. Dock var det ju ganska få i varjeklass vilket inte var så himla roligt ..

Men en hel del imponerande byggen :emo-thumb

Och isländskan sen …fan va snygg hon var

Sam jr wrote:
    Och isländskan sen …fan va snygg hon var

Jag pratade med henne… Fast jag gjorde nog inget vidare intryck då jag dragit några drinkar på hotellrummet innan när vi sprang på henne i hissen. Sluddra? Who me? :D

Sam jr wrote:
    Tyckte att båda dagarna var lika bra …dock tyckte jag att expot sög som fan hele helgen.

Fan känns som om jag borde ha kännt igen dig …alla ser så olika ut på riktigt ..vi hälsade aldrig eller ?

Expot var inte riktigt det jag förväntat mig heller:) HAde velat haft fler märken representerade, var inte alls mycket nu.

Nej, jag försökte hälsa men du gick förbi utan att se mig… två gånger. Snacka om att känna sig osynlig:D

Mantus wrote:
    Expot var inte riktigt det jag förväntat mig heller:) HAde velat haft fler märken representerade, var inte alls mycket nu.

Nej, jag försökte hälsa men du gick förbi utan att se mig… två gånger. Snacka om att känna sig osynlig:D

hahah ok ..sorry ..du får ta tag i mig nästa gång

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.