Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2006 at 08:56 #998212Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah du har inte så mycket pengar : )
Kulstöterska?
24 maj, 2006 at 09:36 #998213Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Kulstöterska?Na tänkte mer på antalet avverkade
24 maj, 2006 at 09:42 #998214Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Na tänkte mer på antalet avverkadeDu behöver bara skicka dom snygga och tighta…då blir det inte så många kvar :p
24 maj, 2006 at 13:13 #998215Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Du behöver bara skicka dom snygga och tighta…då blir det inte så många kvar :p24 maj, 2006 at 13:35 #998216Anonym anvandareMemberSå har man hälsat på dig också på NOGP. Även fast jag inte presenterade mig som Jay.
Stod och hängde med melancoolio när du kom förbi.
24 maj, 2006 at 14:08 #998217Anonym anvandareMemberJay wrote:Så har man hälsat på dig också på NOGP. Även fast jag inte presenterade mig som Jay.Stod och hängde med melancoolio när du kom förbi.
ah ok …
Nice nice
va tyckte du om tillställningen då
24 maj, 2006 at 14:11 #998218Anonym anvandareMemberSam jr wrote:va tyckte du om tillställningen dåVäldigt inspirerande och jäkligt kul med alla utländska byggare som kom dit.
Vad tyckte du?
Barsen var goda också. Mmmm Probar Hazelnut.
24 maj, 2006 at 16:30 #998219Anonym anvandareMemberDet verkar som om de flesta från forumet kom till Västerås på söndagen på lördagen var det visst bara hardcorebyggare med armmått på över 50 cm och midjemått på otroligt mycket mer samt dig och ett par till från forumet jag såg. Vilken dag var roligast lördagen eller söndagen?
24 maj, 2006 at 18:23 #998220Anonym anvandareMemberBlir det några bilder på dagsformen snart dÅ?
24 maj, 2006 at 18:25 #998221Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Blir det några bilder på dagsformen snart dÅ?vet inte ..det har inte hänt så himla mycket den senaste månaden + att jag e hårig som fan och inte orkar raka mig hahaha
Men kanske…
24 maj, 2006 at 18:26 #998222Anonym anvandareMemberMantus wrote:Det verkar som om de flesta från forumet kom till Västerås på söndagen på lördagen var det visst bara hardcorebyggare med armmått på över 50 cm och midjemått på otroligt mycket mer samt dig och ett par till från forumet jag såg. Vilken dag var roligast lördagen eller söndagen?Tyckte att båda dagarna var lika bra …dock tyckte jag att expot sög som fan hele helgen.
Fan känns som om jag borde ha kännt igen dig …alla ser så olika ut på riktigt ..vi hälsade aldrig eller ?
24 maj, 2006 at 18:27 #998223Anonym anvandareMemberJay wrote:Väldigt inspirerande och jäkligt kul med alla utländska byggare som kom dit.Vad tyckte du?
Barsen var goda också. Mmmm Probar Hazelnut.
Jo alltså jag tyckte att det var bra klass på dem flesta som var där. Dock var det ju ganska få i varjeklass vilket inte var så himla roligt ..
Men en hel del imponerande byggen :emo-thumb
Och isländskan sen …fan va snygg hon var
24 maj, 2006 at 18:38 #998224Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Och isländskan sen …fan va snygg hon varJag pratade med henne… Fast jag gjorde nog inget vidare intryck då jag dragit några drinkar på hotellrummet innan när vi sprang på henne i hissen. Sluddra? Who me?
24 maj, 2006 at 23:30 #998225Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Tyckte att båda dagarna var lika bra …dock tyckte jag att expot sög som fan hele helgen.Fan känns som om jag borde ha kännt igen dig …alla ser så olika ut på riktigt ..vi hälsade aldrig eller ?
Expot var inte riktigt det jag förväntat mig heller:) HAde velat haft fler märken representerade, var inte alls mycket nu.
Nej, jag försökte hälsa men du gick förbi utan att se mig… två gånger. Snacka om att känna sig osynlig:D
24 maj, 2006 at 23:31 #998226Anonym anvandareMemberMantus wrote:Expot var inte riktigt det jag förväntat mig heller:) HAde velat haft fler märken representerade, var inte alls mycket nu.Nej, jag försökte hälsa men du gick förbi utan att se mig… två gånger. Snacka om att känna sig osynlig:D
hahah ok ..sorry ..du får ta tag i mig nästa gång
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.