Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 878 total)
  • Author

Lita på det, kanske ses på SM, jag kommer iaf att köpa biljetter så snart de släpps8)

shu ..fan kom på att jag hade glömt skriva in gårdagens pass

Körde baksidalår, axlar och vader
    (förra passets vikter inom parentes)

23/5

Ham raise i bellyback
    kv+10*8 (kv*9)
    kv+10*3 (kv*11)

Liggande lårcurl
    12*4
    7*14

ett ben liggande lårcurl
    5*5

Sittande lårcurl ett ben
    4*19 (4*17)

Sittande hantellyft åt sidan
    13*18 (12*16)
    15*9 (13*13)

drag till hakan i cc
    9*14 (7*14)
    11*11 (9*9)

Vader i hacklift
    30*83 (25*101)
    30*52

okej pass…var bättre än det kändes. bra ökningar i hantellyften

Imorgon blir det rygg och biceps om dem känns okej ..var nog en månad sen jag körde biceps nu

Jay wrote:
    Jag pratade med henne… Fast jag gjorde nog inget vidare intryck då jag dragit några drinkar på hotellrummet innan när vi sprang på henne i hissen. Sluddra? Who me? :D

hahah ok…körde du på isländska, svenska eller enegelska

Hiiiman wrote:
    Det vart inte mycket för axlar… Har de inte blivit bra än ? och kör du axlar flera gånger i veckan ? eller är de alla setten ?
    Hur ser träningen ut nu för tilfället överlag ? :up:

Hoppas allt är bra med dig och att du itne glömmer att ta levern ut på segeltur :ph34r:

bättre har dem blitt men inte bra …
    Kör bara 4 set för axlar just nu i veckan + de andra övningarna som involverar. tex bänkpress och div rygg övningar.

tror att låg-set fungerar bra på mig..

ökningarna kommer ju i varjefall

Mantus wrote:
    Lita på det, kanske ses på SM, jag kommer iaf att köpa biljetter så snart de släpps8)

Jao …bara hojta

Ska också köpa biljetter tidigt så att jag får bra platser ..nu fick jag skitplatser på nogp

Dagens träning..

La mig runt 04:00 igår så jag var lite småtrött idag ..blev två powernaps innan jag var fit for fight.

Blev ett rygg och bicepspass idag …körde ganska lugnt på biceps eftersom jag inte kört dem på en månad om inte mer.

Dem kändes dock helt ok idag..ingen smärta. Men jag kommer köra dem sparsamt. Kommer nog bli varannan vecka.

Dagens pass i varjafall.

25/5

Rodd
    16*11 (15*11)
    17*7 (16*6)

Chins med viktassistans (försöker att använda armarna så lite som möjligt)
    kv-35*14 (kv-35*12)
    kv-30*8

Bellyback hantelrodd
    30*12 (30*10)

Enarms friviktsrodd
    30*19

Shrugs med hantel
    42*30
    48*25

hantelcurls
    15*22

Scottcurls
    10*19

Repcurl i cc
    13*7

Bra pass …bra kontakt och bra ökningar förutom i biccarna då som inte körts på ett tag.

Kommer att köra högreps på biccarna ett tag för att se om dem växer nåt. Verkar ju som vaderna har svarat på det och bicepsen har inte direkt växt nånting nästan det senaste året.

Imorgon blir det triceps och kanske lite vader också …har fortfarande ganska mycket träningsvärk i dem ..men det får la bli sittande i morgon då.

Det är en månad sen nu jag la in bilder..så jag tänkte bjuda på dem obligatoriska igen.

All kritik e välkommen …

Tog fotona idag efter rygg och bicepspasset, så jag har nog lite pump i rygg och biceps då.

Måtten slänger jag in imorgon, vikten också.

Formstatus den 25/5

forts

ser ju sjukt bra ut! inte mkt att klaga på alls!
    :up:

Ser nice ut som vanligt, grymma påkar!!

Hade velat se lite mer pecs och axlar om nåt, superdiscodisco mao.:D

Sen på vissa bilder så ser det ut som att du har rotorblad fastsatta på huvudet och kan flyga iväg närsomhelst, är det så?:|

Crux: tackar 😮

Micke: då tycker vi samma då : ) brösten e prio och dem har faktist växt och blitt starkare det senaste även om det kanske inte syns så mycket.
    Axlarna (eller högern) e pajj så det blir inte så mycket mer än sidolyft och baksida för dem…

Men jag jobbar på det ..

Angende rotorbladen så var jag tvungen att skaffa några nu eftersom farsan har sålt privatjeten

Warrior wrote:
    Tycker dina ben börjar bli bra groovisch nu! Ryggen är också bra, helt klart.

Bakre-Axlar lite större bara… men det kan vara också att de träder fram mera sedan i och med deffen.

Pattar och Vader… störst på scen, remember? :)

Kör på nu!

/Warrior

Thanx …

jo som sagt så e det väl bröst, vader och axlar som alltid har släpat ..
    vaderna och brösten e på g.. men axlarna får nog hållas ett tag :(

Den som väntar på nåt gott …Jag SKA ha störst vader och pattar nästa gång på scen

INget som direkt hänger efter och oförskämt bra off form.

Vad mäter armarna nu? Ser ut som du lagt på en del massa där.

Trots trivselformen(van att se dig hård…) så ser man din oerhörda potential. Tror dock att du bör gå och släpa runt på ett sexpack oftare så att du får upp trapsen… :)

mvh Boven

ser jävligt jämt ut överlag men jag personligen är mest imponerad av dina ben! av dina böjar samt hacklift att döma är det ju inte så konstigt heller fortsätt så!

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.