Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 878 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Tack Samir! :)

66, du har med andra ord råd med ett par kilo muskler till att slänga på dig endå och stanna kvar i -70!!! Kommer bli kanon skall du se! :emo-thumb Eller tänkte du kanske gå upp ett par vikt-klasser? Tycker inte du skall…

hahah att gå upp ett par viktklasser e nog lättare sagt än gjort …jag blir glad den dagen jag väger in på 69.9 :D och det dröjjer nog sina år

11:15 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, och russin

13:15 drink på jordgubbar, mjölk, vatten och prottepulver.

15:45 burgul- och köttfärsgratäng med keso och en tomat.

17:15-18:30
    30g protte innan träning
    30g protte & 50g malto under träning
    30g protte & 60g malto efter träning

19.10 burgul- och köttfärs gratäng med sjömansbiff , champinjoner, keso och tomat + en macka med kalkon

21:25 milbona med minikeso, funlight och kanel.

23:30
    milbona med minikeso, funlight, kanel och cashew nötter.

Dagens mat såg ju inte lite god, hur gör du din milbona, funlight och kanel?

kör hårt//Stolleman

Stolleman wrote:
    Dagens mat såg ju inte lite god, hur gör du din milbona, funlight och kanel?

kör hårt//Stolleman

Det e lite olika beror på vad jag har hemma ..men använder jag bara milbona så brukar det bli 250g milbona, typ ½dl funlight och lite kanel ..kan vara ganska svårblandat det kan skvätta lite om man inte är försiktig. Tycker man att det blir för tjockt kan man ha i lite vatten så blir den lösare :emo-thumb
    brukar blanda ner lite nötter också och ibland russin.

Ibland så kör jag 50-50 med milbona och minikeso, mycket godare än bara milbona.

Warrior wrote:
    Ser fint ut det där Sam. Jag har också en morsa som handlar och lagar mat, helt underbart. Blir bara jobbigt när man skall deffa, hahaha fick nyligen höra att jag såg för spinkig ut och måste äta mera! 95kg?? Spinkig? Men så är det.

Hur mycket tänkte du bulka upp dig Sam, såg att du skrev att du ville göra det nu innan nästa tävling.

Vart läste du det där med vaderna och att dom måste stretchas för att växa förresten?

Vissa har det bra:evil: ,men det är ändå kul att steka kyckling två gånger om dan:emo-thumb Så får man den som man vill

Shu ..idag testade jag på MMA för första gången och det var riktigt kul …roligt att bara mata sparkar och bli riktigt slut …

Att träningen avslutades med 100!!!! knäböj (utan extra vikt) var dock inte det roligaste ..kändes efteråt kan jag säga.

kommer nog dock fortsätta med mma och kanske börja träna lite brasilian ju jutsu också ..

1½ timma mma blev det i varjefall idag.

maten idag har vart förljande:

10:30
    2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, och russin + en macka med kalkon

13:15
    ris och sjömansbiff, med lök och champinjonsås

15:45 ris och sjömansbiff, med lök och champinjonsås + lite majs

(17:00-18:30 träning MMA)

18:30 prottedrink

19:15 linssoppa

21:30 milbona. minikeso, funlight, kanel och mandel.

23:45 prottedrink (var på krogen)

02.00 milbona, minikeso, funlight, kanel och mandel.

imorgon blir det bröst, framsida lår och tibialis eller vader beroende på humör.

..hallu igen.

Idag har jag påbörjat den andra träningsveckan sen jag kom hem så nu börjar jag även skriva in förra veckans vikter inom parentes (om jag körde samma övning vill säga)

Idag blev det Bröst (med focus på övre delen) Framsida lår och vader.

30/3

Incline bänkpress i smith
    110*6 (90*11) RP (90*2)
    115*3

incline hantelpress
    34*14 (30*13) RP (30*2)
    36*8

Hacklift
    160*20 (150*10)
    200*11 (160*7)

Benpress med ett ben
    100*8
    100*10

vader i benpressen
    100*8 med 15sek strech i botten läget mellan varje rep
    100*21

och sen strech
    100kg*40 sek

Bra pass …bra ökningar i allt och grymma ökningar på benfronten trots träningsvärk från gårdagens mma träning …vilket känns jävligt gött :D

Imorgon blir det nog lite konditionsträning som aktiv vila …om jag kan röra mig.

Kul med ökningar! Det vill vi se mer av! :emo-thumb

Yo kul att se att du är back on track :emo-thumb

Du är uppe sent va? Är du arbetslös just nu?

mariia wrote:
    Kul med ökningar! Det vill vi se mer av! :emo-thumb

kul kul…synd bara att fett% ökar i samma takt hahaha …

det hoppas jag att vi får : )

Vanessa Frykman wrote:
    Yo kul att se att du är back on track :emo-thumb

Du är uppe sent va? Är du arbetslös just nu?

jao …känns jävligt skönt att vara tillbaka på hemmaplan och träna seriöst igen …

japp e arbetslös just nu. A-kassa e farligt man kan bli bekväm …haha nä men jag har bara vart hemma en vecka så jag har inte hunnit fixa jobb än men det kommer.

Sam jr wrote:
    jao …känns jävligt skönt att vara tillbaka på hemmaplan och träna seriöst igen …

japp e arbetslös just nu. A-kassa e farligt man kan bli bekväm …haha nä men jag har bara vart hemma en vecka så jag har inte hunnit fixa jobb än men det kommer.

Ahh A-kassa det kan vara skönt att kunna bara njuta ett tag på Akassa man har ändå betalat mkt pengar till kassan.

Blir det tävling nästa år för din del?

Jag måste erkänna att jag blev riktig rörd när jag såg Videon på Lucia pokalen när du vann och du blev så rörd själv. Min dotter soms att med mig sade ” mamma man blir glad själv för killen” snäll dotter jag har va ;)

Vad är Milbona?

Vanessa Frykman wrote:
    Ahh A-kassa det kan vara skönt att kunna bara njuta ett tag på Akassa man har ändå betalat mkt pengar till kassan.

Blir det tävling nästa år för din del?

Jag måste erkänna att jag blev riktig rörd när jag såg Videon på Lucia pokalen när du vann och du blev så rörd själv. Min dotter soms att med mig sade ” mamma man blir glad själv för killen” snäll dotter jag har va ;)

Vad är Milbona?

Jag vet faktist inte när det blir tävling nästa gång …kör helt enkelt på tills jag blir sugen igen, måste dock lägga på mig mer massa just nu.

Haha ..nästan pinsamt det där 😮 Det var bara det att det var så mycket som släppte på en gång och inte själva vinsten i sig som generera i tårar :|

Japp …snäll dotter där : )

Milbona är Lidls variant av lättkesella (kvarg)
    500g kostar 7 spänn istället för arlas 10-13kr för 250g

11:00 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, och russin

13:20 drink på banan, mjölk, vatten och prottepulver.

15:30 ris med kycklingfilé, tomat, keso och majs

17:00-18:15

30g protte innan träning
    30g protte & 50g malto under träning
    30g protte och 60g malto efter träning

19:00 linsoppa, ris med kycklingfilé och majs och keso

21:15 Milbona med funlight, kanel och mandel

23:40 prottedrink

01.40 prottedrink

Lägg upp bilder på späcket då!? :D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.