Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 878 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    :(

Jävla bögfjolleri från min sida egentligen..
    Helvete jag hatar att man e så jävla kroppsfixerad..fitta fat handgranat.

Kanske skärper till maten lite och ser om det händer nåt. Tänker fan avbryta direkt jag blir svagare. Vägrar fan gå miste om ökningar jag skulle kunnat göra. Men jag känner att antingen en minidiet (hård som fan) eller en långvarig på ett ytterst lite kcalunderskott börjar bli nödvändigt.

Äh, don’t beat yourself up man!

You know the drill, huvudet spelar oss ett spratt ibland!
    Ibland är man själv inte den bästa att avgöra hur formen
    egentligen är… Sov på saken! :emo-thumb

Vad du än bestämmer dig för att göra, så blir det
    säkert skitbra, som vanligt! :up:

Kör hårt! :yahoo:

tunnisar e svaga, tjockisar e starka!

[http://www.youtube.com/watch?v=WS0GGC_LD2U&search=rezazadeh]

Sam jr wrote:
    :(

Jävla bögfjolleri från min sida egentligen..
    Helvete jag hatar att man e så jävla kroppsfixerad..fitta fat handgranat.

Kanske skärper till maten lite och ser om det händer nåt. Tänker fan avbryta direkt jag blir svagare. Vägrar fan gå miste om ökningar jag skulle kunnat göra. Men jag känner att antingen en minidiet (hård som fan) eller en långvarig på ett ytterst lite kcalunderskott börjar bli nödvändigt.

Ska jag säga vad jag tycker så anser jag inte att du behöver deffa alls, men jag har upplevt ifrån andra att känslan av att vara ”lite för slät” infinner sig jämt och ständigt som kroppsbyggare på väg mot rampljuset.
    – I synnerhet om man är van vid att vara stenhård för jämnan..
    Men sure, känner du att det skulle vara bekvämare med några % mindre hud mellan musklerna så skadar det väl inte ändå.

Du vet i runda slängan 121212gg mer om kost och träning än jag, men
    det kan vara bra att höra det ifrån någon annan ändå;
    se bara till att tillföra rek. mängd EAA (ca 6g) före och timmarna efter träning tillsammans med malto så tror jag inte du förlorar några jätte ökningar ändå.

Som jag själv såg att du rådgav en frågande här på forumet nyligen:
    Kolhydraterna runt träning och mer cardio, – så slipper du skära ned på den goda maten alltför mycket.

Ta det easy samir, step by step så blir ingenting fel – det är ju du som gör det ;)

:up:

Hejjar alltid på dig!

Ps. Du skrev någon gång att du gärna ville betyda, inspirera och hjälpa kidsen genom dina framgångar och så gott du kunde. Du har redan lyckats väldigt bra med det enligt mig. Utan din ödmjukhet, vänlighet och din visade omtanke hade jag t.ex. varken våga skriva det här inlägget eller varit i den situationen jag befinner mig i just nu, – med de framgångar jag lyckats med hitintills.

Srednq wrote:
    tunnisar e svaga, tjockisar e starka!

[http://www.youtube.com/watch?v=WS0GGC_LD2U&search=rezazadeh]

haha :D Nja, asiaterna i filmen bevisade motsatsen tyckte jag!

Vad tycker du om scull crushers med hantlar i jämförelse med skivstång?
    Körde själv med hantlar förra gången. Helt klart att föredra, verkar inte heller slita på varken armbågar el. fästen lika mkt som skivstångs varianten.

Lindmark wrote:
    Vad tycker du om scull crushers med hantlar i jämförelse med skivstång?
    Körde själv med hantlar förra gången. Helt klart att föredra, verkar inte heller slita på varken armbågar el. fästen lika mkt som skivstångs varianten.

Har inte kört med stång på säkert två år .. kommer ihåg att jag fick ont i armbågarna och la ner den ganska snabbt. Sen så gillar jag att köra enarms övningar så att jag kan utveckla jämn styrka och symetri. Blir lätt att den starka sidan assisterar för mycket annars.

Kanske dock borde testa den ..gillar ju att köra den med stång i cc men då blir ju banan lite annorlunda.

Sam jr wrote:
    Hahah yes …fan då var man inte grann …inte en muskel på kroppen och rund som en badboll i nyllet hahaha

hahaha jo du såg ett par storlekar mindre ut…:P

hajkken wrote:
    Ska jag säga vad jag tycker så anser jag inte att du behöver deffa alls, men jag har upplevt ifrån andra att känslan av att vara ”lite för slät” infinner sig jämt och ständigt som kroppsbyggare på väg mot rampljuset.
    – I synnerhet om man är van vid att vara stenhård för jämnan..
    Men sure, känner du att det skulle vara bekvämare med några % mindre hud mellan musklerna så skadar det väl inte ändå.

Du vet i runda slängan 121212gg mer om kost och träning än jag, men
    det kan vara bra att höra det ifrån någon annan ändå;
    se bara till att tillföra rek. mängd EAA (ca 6g) före och timmarna efter träning tillsammans med malto så tror jag inte du förlorar några jätte ökningar ändå.

Som jag själv såg att du rådgav en frågande här på forumet nyligen:
    Kolhydraterna runt träning och mer cardio, – så slipper du skära ned på den goda maten alltför mycket.

Ta det easy samir, step by step så blir ingenting fel – det är ju du som gör det ;)

:up:

Hejjar alltid på dig!

Ps. Du skrev någon gång att du gärna ville betyda, inspirera och hjälpa kidsen genom dina framgångar och så gott du kunde. Du har redan lyckats väldigt bra med det enligt mig. Utan din ödmjukhet, vänlighet och din visade omtanke hade jag t.ex. varken våga skriva det här inlägget eller varit i den situationen jag befinner mig i just nu, – med de framgångar jag lyckats med hitintills.

Tack Fricken för dina ord. Dem värmer och betyder sjukt mycket.
    Na hade nog kanske bara en liten svacka igår. Men jag har endå bestämt att jag skall skärpa till maten lite i varjefall. Har blitt lite slappande på den fronten.

Det e mycket som du säger. Har man en gång vart i tävlingsform så vill man inget annat än att behålla den formen. Vet ju dock att det e ganska omöjligt och framförallt ohälsosamt och sjukt försvårande när det kommer till muskelökningar.

Kommer from nu i varjefall satsa på att INTE bli fetare. Får se om formen behålls eller förbättras. Det kan kvitta. Blir jag svargare så börjar jag svulla på igen hahah

Men jag utlovar nya PB:n …redan i dagens pass

Sam jr wrote:
    Har blitt lite slappande på den fronten.

You are not alone :P

Sam jr wrote:
    Blir jag svargare så börjar jag svulla på igen hahah

Men jag utlovar nya PB:n …redan i dagens pass

Frick liiiike

Ska inte va sämre sj då..

Shuuu..

Så då var dagens pass utfört …var inte supermotiverad under uppvärmningen, men har man lovat hajkken att man ska sätta pb så får man fan ta och göra det med

Blev bröst och framsida lår
    (förra passets vikter inom parentes)

29/5

Hantelpress
    55*8 :D :P PB (55*6)

Incline bänkpress
    110*8 (110*8)
    100*6 (115*2)

Incline hantelpress
    34*10 (42*5)
    34*10 (32*8)

Benpress (inte kört två ben på evigheter så svårt att avgöra vikt)
    260*20 sen la brorsan på 40kg under setet
    300*6 sen la han på ytterligare 20kg
    320*1 Så egentligen ett set med 27 reps

Ett ben
    150*4 med högern och en 1:med vänstern haha ingen styrka kvar.

Bra pass Gött med ett PB trots att en 1: i bänken på 110 under uppvärmningen kändes tungt.

nu vet jag även vilken vikt jag kan köra på i benpressen också.

Imorgon blir det baksidalår, axlar och vader ..

GRATTIS till PB!!:) det är bra att hålla löften!
    (imorgon blir det ben, det lär inte bli några pb, har inte tränat ben på ett halvår tror jag :))

shit vilka vikter i hantel pressen för din vikt sam :worship: tror man får lägga i ännu en högre växel nu så man inte blir omkörd av dig Sam :ike:

Bra jobbat i hantelpressen :up:

paulina73 wrote:
    GRATTIS till PB!!:) det är bra att hålla löften!
    (imorgon blir det ben, det lär inte bli några pb, har inte tränat ben på ett halvår tror jag :))

Tackar..
    Ehh fan det e bara ditt spyke som sätter gränserna :emo-thumb

Martin.P wrote:
    shit vilka vikter i hantel pressen för din vikt sam :worship: tror man får lägga i ännu en högre växel nu så man inte blir omkörd av dig Sam :ike:

Haha tackar ..tror nog dock inte att det e någon risk att jag kommer ikapp dig

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.