Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 878 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Jätte bra… tycker jag! :)

Mm, Mr.Sam börjar bli stark nu alltså. :)

Grattis! Måste va skönt för dig.

Ha de gött Sami!

/Warrior

Tackar …klart fan det e skönt ..tom helt underbart :D

Lindmark wrote:
    Bra jobbat i hantelpressen :up:

:D

(ska du analysera detta inlägget och kommentera det med att jag har blivit för lat av allt för mycket forumhängande)

Sam jr wrote:
    :D

(ska du analysera detta inlägget och kommentera det med att jag har blivit för lat av allt för mycket forumhängande)

Jag är för hjärntvättad av plugget egentligen för att lägga märke till det, men nu när du säger det så :p

Hej!Du är en riktigt stor inspirationskälla till min träning! Har tränat i 1.5år nu, rätt seriöst, med kost osv. Tänkte köpa lite proteinpulver kanske kreatin och sånt. Frågan lyder: vad rekommenderar du att man behöver för att bygga massa? vad använder du och varför?

Mvh Erik

Fan…jag har dratt på mig en förkylning.

Kände redan i tisdags efter passet att nåt var på g och på onsdagen var förkylningen ett faktum. Känner mig inte direkt sjuk och har bara pyttelite ont i halsen… Men jag väntar hellre ut den än förvärrar.

Så nu har jag inte tränat sen i tisdags ..lite tråkigt men men.
    Hoppas att jag blir helt frisk tills nästa vecka i varjefall..det går ju så bra nu :(

Skriver in tisdagens pass när jag känner mig lite bättre

Sam jr wrote:
    Fan…jag har dratt på mig en förkylning.

Kände redan i tisdags efter passet att nåt var på g och på onsdagen var förkylningen ett faktum. Känner mig inte direkt sjuk och har bara pyttelite ont i halsen… Men jag väntar hellre ut den än förvärrar.

Hoppas att jag blir helt frisk tills nästa vecka i varjefall..det går ju så bra nu :(

Skriver in tisdagens pass när jag känner mig lite bättre

Krya på dig!! Sen kliver du in större och starkare!!

Ursprungligen postat av Sam jr

Jag tycker ofta att det kan vara så att man drar på sig en förkylning eller dyligt när man är inne i ett j”vla stimm i träningen. Kan det bero på att man kört för hårt eller vad tror du.

MVH Frankie

Frankie wrote:
    Ursprungligen postat av Sam jr

Jag tycker ofta att det kan vara så att man drar på sig en förkylning eller dyligt när man är inne i ett j”vla stimm i träningen. Kan det bero på att man kört för hårt eller vad tror du.

MVH Frankie

Na jag tror inte det ..hade en hel vilovecka för inte så länge sen så jag hade bara kört hårt en vecka innan jag blev sjuk..vilket innebär att jag hann med 6 pass på 9 dagar och de e inte mycket. Dock har jag sovit jävligt dåligt det senaste och inte skött kosten till 100% men det känns inte som om det spelar in heller. Jag har dock slarvat med vitaminer och sånt men det har jag köpt in nu ..så jag hoppas att jag blir frisk (eller blir av med förkylningen ).

men självklart e det nog lätt att bli sjuk om man e övertränad också

Krya på dig sam och ha en bra helg

Tips, Kan Jang. Believe the hype. Funkade grymt bra på mig.

light_weight wrote:
    Hej!Du är en riktigt stor inspirationskälla till min träning! Har tränat i 1.5år nu, rätt seriöst, med kost osv. Tänkte köpa lite proteinpulver kanske kreatin och sånt. Frågan lyder: vad rekommenderar du att man behöver för att bygga massa? vad använder du och varför?

Mvh Erik

Oj ..tack 😮 Det värmer verkligen och gör mig än mer motiverad att köra på hårt.

Jadu ..det första jag kan rekommendera dig är att införskaffa så mycket information som möjligt om kost och träning genom att läsa allt du kommer över. Sen s¨är det väl främst proteinpulver och maltodextrin (snabba kolhydrater) som kan vara bra att ha. pga att det underlättar intaget av protein och kolhydrater som du behöver ganska snabbt efter träning.
    Kreatin kan vara värt att prova också ..inte alla det funkar på men om det funkar på dig så e det klart en bra produkt, den gör så att du kan lagra mer energi i musklerna och blir lite syratåligare och klarar fler repetitioner.

Multivitamnintabletter är också ganska bra så att man verkligen ser till att man tillgodogör sig sitt behov av alla vitaminer.

Tack alla som har skrivit att jag ska krya på mig…

Känner mig bättre nu och har inte ont ihalsen i skrivande stund i varjefall …e sjukt jävla sugen på ett brutalt ryggpass imorgon med PB i marklyften.

Får se …vaknar jag utan att känna nåt alls imorgon så blir det träning.

Är ny på forumet och vill bara säga att du är verkligen en inspirationskälla! Keep up the good work! :worship:

Sam jr wrote:
    Tack alla som har skrivit att jag ska krya på mig…

Känner mig bättre nu och har inte ont ihalsen i skrivande stund i varjefall …e sjukt jävla sugen på ett brutalt ryggpass imorgon med PB i marklyften.

Får se …vaknar jag utan att känna nåt alls imorgon så blir det träning.

Heey man.. inte hänga läpp. snart släpper det ;)

håll ett öga på ”Figurteckning på Body”-tråden i allmänt de närmsta dagarna.. lovar inget dock :emo-thumb

hörs

Mad Alfons wrote:
    Är ny på forumet och vill bara säga att du är verkligen en inspirationskälla! Keep up the good work! :worship:

😮 Tack som fan

Ska se om jag kan komma iväg på ett pass imorgon också ..annars blir det fan inte mycket till inspiration om jag inte tränar

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.