Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juni, 2006 at 16:34 #998332Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Heey man.. inte hänga läpp. snart släpper det
håll ett öga på ”Figurteckning på Body”-tråden i allmänt de närmsta dagarna.. lovar inget dock :emo-thumb
hörs
ehh fan hänger läpp gör jag inte …inte min stil.
Ahh ska hålla koll…sjukt snygga bilder som du har lagt in :emo-thumb
4 juni, 2006 at 16:38 #998333Anonym anvandareMemberHalsen e skum …det gör inte ont eller kanske var 50:e svälj känns pyttelite så jag skippar träningen idag och äter på bra med mat istället …kanske blir en kebabtallrik sen …var ett tag sen och jag tror att min kropp saknar det lite..
Sen ska jag nog ta tag lite i maten också, ska ju på uppsala reggaefestival i augusti och tänkte att jag skulle kunna gå runt i bar överkropp utan att skämmas allt för mycket i varjefall. Inget räknande dock utan kommer bara gå lite på känn och höjjer som sagt intaget igen när jag inte sätter fler pb:n.
Nu ska jag dock se till att bli helt frisk så att jag kan börja träna igen först och främst.
Tänkte nämligen jag skulle ge mig på ett försök till Pb i marken i morgon
Nu ska jag käka
4 juni, 2006 at 23:08 #998334Anonym anvandareMemberSå …Nu tror jag att jag skall kunna dra igång träningen igen imorgon
Har kört ett nytt schema i ca 2veckor nu men har märkt att det inte funkar pga träningsvärk i vissa muskler som stör träningen av andra. Därför ändrar jag om ordningen lite bara.
Det nya schemat ser ut så här:
Måndag: Rygg, traps (och biceps varannan vecka)
Tisdag: Framsida lår och bröst
Onsdag: vila
Torsdag: Baksidalår och axlar
Fredag: Triceps
Lördag: vila
Söndag: vilaKommer att köra vader så ofta som möjligt, blir väl en 2-3ggr i veckan.
Får se hur det funkar…kan hända att jag slänger om lite i framtiden också.
Nu ska jag i varjefall se till att inte bli sjuk igen och köra på med full gas i 8 veckor innan nästa vilovecka.5 juni, 2006 at 07:46 #998335Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Har kört ett nytt schema i ca 2veckor nu men har märkt att det inte funkar pga träningsvärk i vissa muskler som stör träningen av andra. Därför ändrar jag om ordningen lite bara.Träningsvärk är lurigt! Svårast är att lösa det så att inte benträningsvärken sätter käppar i hjulet för konditionsträningen. Om man kör kondition vill säga…
Vad kör du för vad-övningar föresten och kommer du variera dem från pass till pass? Ständigt i behov av större vader!
5 juni, 2006 at 09:43 #998336Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Träningsvärk är lurigt! Svårast är att lösa det så att inte benträningsvärken sätter käppar i hjulet för konditionsträningen. Om man kör kondition vill säga…Vad kör du för vad-övningar föresten och kommer du variera dem från pass till pass? Ständigt i behov av större vader!
Jo …haha fasst jag kör ingen konditionsträning, i varjefall inte i syfte att förbättra konkditionen utan när den körs e den mest i syfte att bränna fett och då kan det kvitta om jag inte kan använda full benkapacitet. Sen så släpper ju smärtan när man har fått upp värmen i kroppen lite också. Det jag tycker e mest störande är när jag tex ska köra marklyft och inte får upp vikten i första repet bara för att träningsvärken i benen (både fram och baksida) e för brutal och orken i dem inte finns.
Jadu ..jag brukar inte köra så mycket olika vadövningar just nu utan kör vartannat pass ståendes i hackliften och vartannat sittande vadpress men jag har börjat köra högreps istället, allt mellan 50 och 100reps och när jag nåt 100reps höjjer jag vikten. Mina vader verkar ha svarat ganska bra på detta för dem har växt ca 1 cm på en månad vilket e bättre än ingenting.
Men det finns ju oändligt med övningar. Såg att det fanns en bra film med med flex lewis här nånstans där han visar en hel del vadträning som han tydligen har lyckats ganska bra med.
Ska se om jag hittar den.
5 juni, 2006 at 09:55 #998337Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Mina vader verkar ha svarat ganska bra på detta för dem har växt ca 1 cm på en månad vilket e bättre än ingenting.Man kanske skulle testa att köra vader som dig. 1cm på en månad måste väl ändå anses som väldigt bra. Får köra pingvindansen efter passet bara!
5 juni, 2006 at 09:59 #998338Anonym anvandareMemberHallå Sam,
hoppas allt´e bra..Frisk nu så du kan köra igång igen?
5 juni, 2006 at 13:35 #998339Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Man kanske skulle testa att köra vader som dig. 1cm på en månad måste väl ändå anses som väldigt bra. Får köra pingvindansen efter passet bara!Jo det e det absolut, kan hända att ökningen bara var tillfällig och pga av att jag bytte träningssätt men jag kommer att fortsätta mde det ett tag till i varjefal.
hahah det e värt att köra pingvindansen om dem växer.
5 juni, 2006 at 13:37 #998340Anonym anvandareMemberLinn wrote:Hallå Sam,
hoppas allt´e bra..Frisk nu så du kan köra igång igen?
Tja..jodå nu känner jag mig frisk igen, så idag blir det ett ryggpass där jag tänkte ge mig på ett pb i marken.
får se om det lyckas
5 juni, 2006 at 16:06 #998341Anonym anvandareMemberyes jag har ett bmi på dryga 29 hahah yippie …målet är väl att nångång innan jag dör ha ett bmi på 30 i tävlingsform haha
Evil som fan
5 juni, 2006 at 19:23 #998342Anonym anvandareMemberShu ..
Första passet på 5 dagar.
Började veckan med ett tungt rygg, trapz och vadpass.. ett bra sådant också
Visste inte riktigt om jag skulle ha tapat nåt under tiden jag var förkyld men jag bestämde mig endå på att gå på pb i marken. Och svagare hade jag då inte blitt i varjefall.(förra passets vikter inom parentes)
5/6
Marklyft
190*6 (180* PB på den vikten
205*1 (200*3) PBChins med viktassistans
kv-30*14 (-35*14)
kv-25*9 (-30*Hantelrodd
42*8 alldeles för länge sen jag körde denna för att referenserna ska vara användbara
42*7Shrugs med stång
130*25 (130*22)
150*19 (150*15) var dock ett tag.Vader i hacklift
30*101 (30*83) Så dags att höjja vikten igen här.
30*60 (30*52)YEah …Bra pass. Det kunde gå hur som helst eftersom jag inte visste hur kroppen hade tatt förkylningen. Jävla gött att dra 205 i marken. Kom aldrig över 200 förra året innan jag startade dieten så psykiskt viktigt.
Annars inte så mycket mer att säga om passet förutom att hag fick sjuk pump i både rygg och biccar också.Har beställt tid för massage med, var ett tag sen nu nästan tre månader sen . har inte direkt haft världens fetaste ekonomi det senaste. Men nu blir det massage varannan vecka eller var tredje i varjefall.
5 juni, 2006 at 19:24 #998343Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Härligt när det släpper sånt där skit som snuva o så. Pb i Marken säger du, vad har du för Pb nu?? Lycka till, o slit som ett djur!:emo-thumbJapp …visst e det.
Ja nu ligger rekordet på 205 kg eller en 6:a på 190kg
5 juni, 2006 at 19:55 #998344Anonym anvandareMemberVarför har du viktassistans i chinsen? Är du klen där?
5 juni, 2006 at 20:21 #998345Anonym anvandareMemberStor Donken wrote:Varför har du viktassistans i chinsen? Är du klen där?na inte direkt ..kan nog dra av en 20 chins utan assistans.. det e bara det att med viktassistans kan jag låta ryggen göra det största jobbet och endå hamna på det repsantalet jag önskar.
5 juni, 2006 at 21:17 #998346Anonym anvandareMemberJaha, då fattar jag :nod
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.