Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 878 total)
  • Author

En till med högt BMI :p mitt låg på 27 när jag räknade sist, men då är jag säkert lite fetare än dig oxå… ;)

ps. Härligt att du kommit igång med träningen igen! :emo-thumb

dinmamma wrote:
    asså det är ju helt otroligt vilka mått du har där i början när du skrev tråden… asså hur gör du?? värsta biffen….. föresten, thailand e grymt.. vart var du?

”alla har vi våra mått”

Jag vet jag vet ..det tog mig hur lång tid som helst att svara på detta inlägget men det har legat och stört ett jävla tag och så har jag glömt av det varjegång jag har loggat in …men nu, nu ska jag svara. 😮

Hahaha tack ..jadu jag tränar och äter. Det kommer man ganska långt på haha.

japp Thailand var grymt som fan. E det ringen på reggaebar ni är uppe i på din profilbild eller? Var själv uppe i den och fick lite spö :D

Var inte runt så mycket utan det blev mest Phi Phi, BKK, Koh tao (där jag spenderade mesta tiden) koh phangan, koh samui (enbart för att träna på world gym) Ao Nang. Tror det var allt…själv då ?

Linn wrote:
    En till med högt BMI :p mitt låg på 27 när jag räknade sist, men då är jag säkert lite fetare än dig oxå… ;)

ps. Härligt att du kommit igång med träningen igen! :emo-thumb

Hahah BMI is the shit..

Btw
    Sjuk träningsvärk i rygg och vader idag, framförallt i ländryggen. Kommer därför skippa böjjen i dagens benpass och köra benpress istället.

Blir Bröst och framsida lår sen.. tänkte satsa på ett Pb i bänken

good luck !

Shuu u ..

YEah..lyckades dra iväg ett kanonpass idag med. Blev bröst och framsida lår.

(förra passets vikter inom parentes)

6-6-6 evil : ) eller 6:e juni 06 om ni hellre vill

Bänkpress

135*2 (130*2) PB fuck yeah

incline bänk i smith

110*5 (110*8)
    110*4 (100*6)

Bröstpressmaskin
    85,5*10
    90*8

incline hantelpress
    34*12 (34*10)

benpress
    300*9
    320*15

Bra pass …gött med Pb i bänken..nog dags att ta det lite lugnt kanske så att man inte drar på sig nån skada..endorfinerna flödar i varjefall.

Hahah brorsan hängde med ner för att assistera på Pb försöket. Sen låste han min bil och tog med sig nycklarna hem så jag fick gå hem …ska gå ner till gymmet snart och hämta den också.

Fan va gott med PB!! Och skönt med kvällspromenad då;) hur långt har du till gymmet?

fan va du ökar mannen.. 5kg i bänkpress!? damn.. hur ofta kör du bröst? 1 gg i veckan ungefär va? känns bättre me förkyldningen o allt?

gött o se att du e back on track igen.. take care

jojje83 wrote:
    Fan va gott med PB!! Och skönt med kvällspromenad då;) hur långt har du till gymmet?

jao det var riktigt gött faktist …var lite osäker på om det skulle gå innan. Man brukar ju alltid komma till en gräns där det tar helt stopp.

Tar en halvtimma att gå till gymmet så det var ganska gött..Var dock lite för mycket nassar p åstan nu för att jag skulle känna frid och fröjd när jag promenerade

Frida-Mari wrote:
    Bra PB där!! Grattis! :up: Jag ska prova dina tekniktips på poseringen framför spegeln innan sängdax…tnx

Tackar : )

Japp gör det ..tyckte nämligen det såg ut som om du drog upp axlarna väldigt mycket.

hajkken wrote:
    fan va du ökar mannen.. 5kg i bänkpress!? damn.. hur ofta kör du bröst? 1 gg i veckan ungefär va? känns bättre me förkyldningen o allt?

gött o se att du e back on track igen.. take care

Haha jo ..får väl se hur länge det håller i sig..ska dock ta det lugnt med lågrepparna nu ett tag och köra lite fler reps. Kan ju inte bara bygga styrka hela tiden.

Kör bröst exakt en gång i veckan nu. Dock kör jag triceps 2-3dagar senare och då kan det hända att bröstet får sig en genomblödare genom smalbänk och dips.

Japp …känner mig helt frisk nu och har börjat använda mina vitamintabletter och vitlökstabletter regelbundet igen.

Sam jr wrote:
    Var dock lite för mycket nassar p åstan nu för att jag skulle känna frid och fröjd när jag promenerade

Jasså, fan va kass!!

Shu …hade inte tid att föra in gårdagens träning igår så jag tar och gör det nu istället

Blev ett gympass med 15 minuter på crosstrainern efteråt och lite senare en timmes promenad.

Körde baksidalår och axlar igår, hade sån träningsvärk i vaderna så jag kunde inte köra dem …får se om det går idag.

(förra passets vikter inom parentes)
    Blev i varjefall så här

8/6

Liggande lårcurl
    12*9

Enbens liggande lårcurl
    6*7 (5*7)

Raka mark i rodden
    85*9

Sittande enbenscurl
    6*12 (5*19)
    4*18

Sittande hantellyft åt sidan
    14*19 (13*18)
    16*8 (15*9)

Samir special version deluxe (sätter trissan längre ner och drar uppåt också)
    5*10
    6*4

Drag åt sidan i cc
    2*17
    3*7

Ett okej pass …var inte direkt supermotiverad och så, gick bättre på axlarna än på hamsen men men …

Idag blir det triceps och vader ..kanske kör lite underarmar också om jag känner för det.

Shu …han med ett pass igår med …

Det blev triceps och vader.
    Körde RP-set på tricepsövningarna (vilket innebär att jag tar 12 djupa andetag innan jag kör nästa set igen)

9/6

Frenshpress i cc
    13*15
    RP*9

Enhands tricepsextension
    10*37
    Rp 15*9

Scullcrushers med hantel
    17*10
    RP*5

Enarms tricepspress
    5*9

Sittande vadpress
    25*224 hahha sistgång gjorde jag 83 reps på samma vikt…
    40*35
    40*21

bra pass bra kontakt i allt och sjuka ökningar i den sittande vadpressen…satsade på 100reps i första setet men var knappt trött i vaderna så det vara bara att fortsätta : )

Sen var jag på smögen hela kvällen så det blev en hel del promenerande.

224 stycken?:P jävlar va det lär bygga massa:P

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.