Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 878 total)
  • Author

fyfan haha… bra jobbat !
    Du verkar inte ha någon snäll uthållighet precis :p

hahah träningsvärk gav det i varjefall …

Mina bröst e fan mongo..dem vägrar växa

Jag e 165 och reppar fan på mer än alla jag känner endå har jag nog minst bröst i världen …kommer att lägga om min bröstträning och köra superlätt med superkontakt och superfokusering på att koppla ur axlarna och fan enbart köra lutande pressar.

Ska ner och köra bröst och framsida lår snart …se ya later

Btw ..skiter i att deffa denna sommarn ..ska fan vara fet och växa istället finns ingen motivation till bättre form haha

Sam jr wrote:
    Mina bröst e fan mongo..dem vägrar växa

Jag e 165 och reppar fan på mer än alla jag känner endå har jag nog minst bröst i världen …kommer att lägga om min bröstträning och köra superlätt med superkontakt och superfokusering på att koppla ur axlarna och fan enbart köra lutande pressar.

Ska ner och köra bröst och framsida lår snart …se ya later

Btw ..skiter i att deffa denna sommarn ..ska fan vara fet och växa istället finns ingen motivation till bättre form haha

Fast om man kollar på de bilder du lagt in innan på din off-form, så kallar man dig nog inte fet…

Du är inte sugen på att testa lite splittad volym träning? Testat det tidigare?
    Visserligen slår du PB här o där hela tiden i princip men kanske skulle fungera med högre volym för tuttarna iaf.

Så länge som jag läst dina journaler, av vad mitt minne iaf säger så har du kört liknande upplägg som du gör nu?

Silvia wrote:
    Fast om man kollar på de bilder du lagt in innan på din off-form, så kallar man dig nog inte fet…

hahah na ..men det e nästan på gränsen till att jag drar mig för att ta av mig tröjjan …

Sen så är det sjukt stor skillnad på hur jag ser ut när jag poserar och hur jag ser ut i avslappnat tillstånd…avslappnad syns det knappt att jag tränar. :D

Lindmark wrote:
    Du är inte sugen på att testa lite splittad volym träning? Testat det tidigare?
    Visserligen slår du PB här o där hela tiden i princip men kanske skulle fungera med högre volym för tuttarna iaf.

Så länge som jag läst dina journaler, av vad mitt minne iaf säger så har du kört liknande upplägg som du gör nu?

Jag trivs verkligen skitbra med det sättet jag tränar på och tror mer att det är att jag har låtit egot gå lite före kontakt..speciellt i bröst (och i vissmån rygg tidigare)

Idag sket jag i vikten och körde mer på kontakt ..blev visserligen inte samma vikter men det kändes sjukt bra i bröstet …får se om detta kan ge nåt ..ska försöka träna bröst var 5:e-6:e dag nu för 7:e-8:e blir för mycket vila och var 3:e så blir dem övertränade…

Händer det inget då ..så kan du få försöka få dem att växa hur du vill:emo-thumb

Shuu …

Har tränat idag med …

Har skrotat schemat där jag körde 4ggr i veckan. Kör nu varannan dag istället. Kände mig sliten hela tiden.

Har även lagt ner tankarna på supertunga vikter och att sätta Personbästa i bröstövningarna …pattarna har växt kasst om man ser till styrkan.
    Mer fokus på kontakt nu istället.

Dagens pass vart bröst och framsida lår.

12/6

Incline bänkpress i smith
    100*8
    105*6

Incline hantelpress
    34*12
    34*7

incline flyes
    20*10
    20*8

Knäböj
    150*11 djupa och fina PB :D

benspark
    6*12

Bra pass bra kontakt och riktigt kul att träna idag faktist..gött med 11 reps på 150 i böjjen.

Ser ut att ha varit ett riktigt härligt pass!!:emo-thumb
    Grattis till PBt!!:P :p

Sam jr wrote:
    Shuu …

Har tränat idag med …

Knäböj
    150*11 djupa och fina PB :D

imponerande för att vara knatte!:emo-thumb
    men hur djupa?
    botten, 90* eller strax under 90*?

Hallå. Noterade dina evighetsreppare på sittande vader…:) En liten stilla undran bara… har du alltid kört högrep på vader? Om inte – har du märkt någon skillnad med att köra som du gör nu? Bortsett dom uppenbara… :) men volymmässigt?

Står kanske något om det redan här i din tråd, men gav upp och försöka leta när jag såg hur många sidor det handlar om…. :)

Minns f.ö någon tråd på gamla exhale för länge sen…klart imponerande framsteg du ådstakommit hittils… kul och se. :up:

Bra och tungt som vanligt. Du rockar. :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    imponerande för att vara knatte!:emo-thumb
    men hur djupa?
    botten, 90* eller strax under 90*?

tackar ..strax under 90 typ ..kan ha vart lite djupare på dem första ..

Fick fan bara träningsvärk i röven ..riktigt skumt.

cosse wrote:
    Hallå. Noterade dina evighetsreppare på sittande vader…:) En liten stilla undran bara… har du alltid kört högrep på vader? Om inte – har du märkt någon skillnad med att köra som du gör nu? Bortsett dom uppenbara… :) men volymmässigt?

Står kanske något om det redan här i din tråd, men gav upp och försöka leta när jag såg hur många sidor det handlar om…. :)

Minns f.ö någon tråd på gamla exhale för länge sen…klart imponerande framsteg du ådstakommit hittils… kul och se. :up:

tackar : )

Na har bara kört högreppare i snart 2 månader tror jag och det jag har märkt är att dem har börjat växa lite faktist …inte mycket men mer än innan i varjefall …

ska nog dock ta mig nån vecka med lite lågreps snart igen.

Aroha wrote:
    Bra och tungt som vanligt. Du rockar. :emo-thumb

:buttrock: tackar …

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.