Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juni, 2006 at 23:21 #998377Anonym anvandareMember
Shu …fan det e ju fotbolls vm nu ju så jag hinner inte skriva nåt här nästan.
Har hittills inte missat en enda match.Dem senaste dagarnas träning har i varjefall vart.
13/6: 45minuter cykling utomhus i bra tempo…verkligen sjukt jobbigt.
14/6 vart det styrketräning och det blev rygg, biceps och vader.
körde rp set på det mesta, vilket innebär att jag tar ca 12 djupa andetag innan jag kör igen.
(förra passets vikter inom parentes)Chins
kv*15 hakan över ..sen blev det nån till halv.
Rp*2hantelrodd
42*11 (42*
Rp*5Rodd
16*4
Rp*2Chins med viktassistans (kopplar bort armarna så mycket det går)
-35*5Sen körde jag ett par bicepsövningar och sen
Vader i hacklift
35*84 (30*101)
35*48 (30*60)okej pass..inget märkvärdigt.
Sen blev det en kort promenad på typ 40 minuter också.
Idag 15/6 så har jag cyklat 45 minuter utomhus..hårt och brutalt.
Imorgon kör jag baksidalår, axlar, traps och kanske vader beroende på hur dem känns..
15 juni, 2006 at 23:26 #998378Anonym anvandareMemberblivit en del cykling nu? jag väntar på min downhillcykel så då blir det till att cykla här också :up:
har du tänkt vässa till formen lite grann eller kör du cykel för skojs skull, eller kanske både och.
Kul som fan med fotbolls VM,, synd att man missar en del matcher bara. är du klar med snickar utb nu?
15 juni, 2006 at 23:29 #998379Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:blivit en del cykling nu? jag väntar på min downhillcykel så då blir det till att cykla här också :up:har du tänkt vässa till formen lite grann eller kör du cykel för skojs skull, eller kanske både och.
Kul som fan med fotbolls VM,, synd att man missar en del matcher bara. är du klar med snickar utb nu?
haha klar?? nej den har knappt börjat. E nog klar runt nyår skulle jag tro.
Cyklingen e mest kul ..bra konditionsträning och det e skönt att vara ute. Äter ganska slarvigt just nu så om formen blir bättre tror jag inte ..men bara jag inte blir fetare så e det lugnt.15 juni, 2006 at 23:43 #998380Anonym anvandareMemberSam jr wrote:haha klar?? nej den har knappt börjat. E nog klar runt nyår skulle jag tro.
Cyklingen e mest kul ..bra konditionsträning och det e skönt att vara ute. Äter ganska slarvigt just nu så om formen blir bättre tror jag inte ..men bara jag inte blir fetare så e det lugnt.okej, hehe! fet är du ju inte! stor och stark
16 juni, 2006 at 12:03 #998381Anonym anvandareMemberser att det går gött för dig samjr och nya pb:n fortsätter du att producera :emo-thumb
fan vad skönt med ett sent mål där efter en sådan skitmatch
17 juni, 2006 at 01:11 #998382Anonym anvandareMembermikael.H wrote:ser att det går gött för dig samjr och nya pb:n fortsätter du att producera :emo-thumbfan vad skönt med ett sent mål där efter en sådan skitmatch
jodå ..så länge det går frammåt så ska man inte klaga
17 juni, 2006 at 01:28 #998383Anonym anvandareMembershuuu…det blev allt ett pass idag med.
Körde baksidalår, axlar, trapz och vader.
(förra passets vikter inom parentes)16/6
Raka marklyft i rodd
85*11 (85*9)
Rp*5Glut hamraise
kv+10*11 (kv+10*
Rp*5Sittande enbenslårcul
6*14 (6*12)Liggande enbenslårcul
3*8Drag åt sidan i cc
1*15 (1*11)
Rp*7Samir special deluxe
5*12 (5*10)
6*5 (6*4)Shrugs med stång
130*25 (130*22)
150*20 (150*15)Sittande vadpress
40*101 (25*224)
45*53 (40*35)bra pass …bra motivation och ökningar. Imorgon blir det bröst och triceps
ciao
17 juni, 2006 at 01:31 #998384Anonym anvandareMemberFinns ju inget stopp på dina PB ökningar :up:
17 juni, 2006 at 11:27 #998385Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Finns ju inget stopp på dina PB ökningar :up:ehh nu börjar det bli lite svårare …nu e jag dock ganska nöjd med styrkan ur ett rent ”egoperspektiv”
Så nu blir det inga maxningar framöver utan mer fokus på kontakt och strikthet.
Jag går ju till gymmet med inställningen att öka antingen i reps eller vikt varje pass och allt annat e ju ett misslyckande från min sida.
17 juni, 2006 at 12:42 #998386Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Jag går ju till gymmet med inställningen att öka antingen i reps eller vikt varje pass och allt annat e ju ett misslyckande från min sida.Hey, här var det hårda bud! :emo-thumb
Grymt skön inställning! Jag skulle behöva lite grann av din attityd!
Imponerande pass, hoppas att allt känns bra och att
du håller skadorna borta! Har förresten lagt in din specialare
för baksida axel regelbundet i min axelträning nu.
Fungerar toppenbra! :up: Fler träningsbilder tack! :pKör hårt!!!
:yahoo:17 juni, 2006 at 13:05 #998387Anonym anvandareMemberKatti wrote:Hey, här var det hårda bud! :emo-thumb
Grymt skön inställning! Jag skulle behöva lite grann av din attityd!
Imponerande pass, hoppas att allt känns bra och att
du håller skadorna borta! Har förresten lagt in din specialare
för baksida axel regelbundet i min axelträning nu.
Fungerar toppenbra! Fler träningsbilder tack! :pKör hårt!!!
:yahoo:haha.. eh det e nog det enda rätta om man skall växa. Detta gäller ju dock inte under deff.
..e den någons attityd på forumet som e grym så e det ju din …alltid sprudlande energi och superork :emo-thumb
Jodå allt känns faktist ganska bra nu ..enda som inte e ok e min höger axel som fortfarande spökar.. är väldigt mycket bättre jämfört med för några månader sen men jag kan fortfarande inte köra axelpressar.
Haha nice ..jo den e allt fin. Har börjat köra en annan variant av den nu där jag sätter trissan längst ner så tar den lite mer på utsida axeln samtidigt också : )
Angående träningsbilder.. så får jag la se när jag får med mig borsan ner igen …har vart dåligt med det nu det sista. Men det kommer väl kanske snart igen.
17 juni, 2006 at 13:30 #998388Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Jag går ju till gymmet med inställningen att öka antingen i reps eller vikt varje pass och allt annat e ju ett misslyckande från min sida.Exakt så jag tänker ^-^
17 juni, 2006 at 16:50 #998389Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Haha nice ..jo den e allt fin. Har börjat köra en annan variant av den nu där jag sätter trissan längst ner så tar den lite mer på utsida axeln samtidigt också : )är det den du kallar samir special deluxe?
17 juni, 2006 at 16:50 #998390Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:är det den du kallar samir special deluxe?hahah japp ..fantasin e flödande haha
Edit: uppmärksamt av dig
17 juni, 2006 at 16:55 #998391Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah japp ..fantasin e flödande hahaEdit: uppmärksamt av dig
Det vet du, haha!!
var det pattar och tricce du skulle köra idag?
Vila för mig idag,, kände lite i halsen när jag svalde imorse så lika bra att vila tänkte jag,, får se hur det blir imorgon.
KÖR HÅRT SEN!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.