Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juli, 2006 at 21:05 #998422Anonym anvandareMember
Belly back hantelrodd ?[/b]
7 juli, 2006 at 09:36 #998423Anonym anvandareMemberKaKKeL wrote:Sammi…va hette det stället ni var på i Thailand, vilket flygbolag åkte ni med och va gick biljett+hotell på
oj jadu …jag flög dit med finn air, och flög hem med turkish air ways.
Biljetten dit gick på 3700kr och biljetten hem gick på 4000krJag landade och åkte hem från Bangkok men jag var runt en hel del. Bla Koh tao, koh pan gang, Phi Phi, Ao nang, Koh samui.
Dem flesta ställena var helt ok, dock inte Koh samui som enbart bestod av en gata som hade fler horbarer och horor än det finns sandkorn i sahara.
Det var ju en sån ”backpacker” resa om man nu kan kalla det för det så det flyttades runht en hel del, men allt som allt så brände jag ca 30000-35000kr på shopping, biljett, boende, fest och mat och då stannande jag i 2månader och 3veckor.
7 juli, 2006 at 09:37 #998424Anonym anvandareMembermaskin wrote:Kollade i en gammal Body från December, ser ut som om du har petat på dig något kg kvalitetsmassa sedan dess. Kör på!Asså ..tyngre har jag blitt i varjefall : ) får la hoppas att lite av det e muskler också.
7 juli, 2006 at 09:39 #998425Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Belly back hantelrodd ?[/b]Du ligger i ryggresningsställningen (bellybacken) med rak kropp och kör sen hantelrodd helt enkelt. :emo-thumb kanonövning
7 juli, 2006 at 10:16 #998426Anonym anvandareMemberSam jr wrote:oj jadu …jag flög dit med finn air, och flög hem med turkish air ways.
Biljetten dit gick på 3700kr och biljetten hem gick på 4000krJag landade och åkte hem från Bangkok men jag var runt en hel del. Bla Koh tao, koh pan gang, Phi Phi, Ao nang, Koh samui.
Dem flesta ställena var helt ok, dock inte Koh samui som enbart bestod av en gata som hade fler horbarer och horor än det finns sandkorn i sahara.
Det var ju en sån ”backpacker” resa om man nu kan kalla det för det så det flyttades runht en hel del, men allt som allt så brände jag ca 30000-35000kr på shopping, biljett, boende, fest och mat och då stannande jag i 2månader och 3veckor.
shiit:| skaplig summa..
ja och en polare ska åka dit nu i vinter i bara två veckor så ja kommer nog inte upp i den summan…men boende är väl inte så dyrt och käket oxå..kan ju bo i en bungalow hela resan:) det som kostar är ju biljetten. checka lite på koh tao och det verkar vara en jävligt mysig ö.
7 juli, 2006 at 10:19 #998427Anonym anvandareMemberkoh tao är en grym ö för dykning och festande, men badet är lite sisådär eftersom koraller täcker mestadelen av havsbottnen. Till slut gick jag ut och badade med badtofflorna på
7 juli, 2006 at 11:19 #998428Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Du ligger i ryggresningsställningen (bellybacken) med rak kropp och kör sen hantelrodd helt enkelt. :emo-thumb kanonövningahaa se där, måste testas :p
9 juli, 2006 at 03:24 #998429Anonym anvandareMemberTjena tjena!!!
Jag såg dig idag!!! I grebbestad.. eller det va igår men på carnivalen i alla fall!
Fick fråga en polare för jag tyckte jag kände igen dig men han sa att det nog va du i alla fall. Du gick där på bryggan å spände dig..Jaja hoppas du hade det trevligt på kvällen… det har då jag haft…
mvh /B9 juli, 2006 at 11:18 #998430Anonym anvandareMemberNej jag har inte varit med i idol!!!! Har du???
9 juli, 2006 at 11:23 #998431Anonym anvandareMemberbullis wrote:Jag gillar också nyskapade skämt.vad tragisk du är , blir bara roligt när du ger fjortiskommentarer ^^
11 juli, 2006 at 12:31 #998432Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Tjena tjena!!!
Jag såg dig idag!!! I grebbestad.. eller det va igår men på carnivalen i alla fall!
Fick fråga en polare för jag tyckte jag kände igen dig men han sa att det nog va du i alla fall. Du gick där på bryggan å spände dig..Jaja hoppas du hade det trevligt på kvällen… det har då jag haft…
mvh /Bjodå ..det var allt nice. Hänger en hel del i grebbestad nu under sommaren och jag måste fan säga att det e grymt mycket trevligare där när det inte är carneval…blir alldelse för mycket folk och bråk. Men helgen var fin.
hahah jag ? spände mig :what:
11 juli, 2006 at 16:26 #998433Anonym anvandareMemberVar ett tag sen som jag skrev in träningspass och sånt här.
Motivationen och tiden har det väl varit sådär med.Men jag tänkte att jag skulle dra igång ordentligt igen.
Har endå tränat som jag ska även om jag inte fört in passen.
Satte tex Pb i knäböjjen i förrgår, gjorde en 12:a på 155kg vilket jag e nöjd med.Kommer fortsätta att fokusera på kontakt och därför försöka att inte vara så viktkåt, detta innebär dock att jag inte kommer att skriva upp förra passets vikter inom parentes längre för jag känner att jag bara kommer att sträva efter att öka vikt eller repsantalet på bekostnad av utförande, visserligen så kommer det fortfarande vara målet med varje pass att öka vikt, reps eller förbättra kontakten. Målet är endå att bli större och jag e nöjd med min styrka just nu så inga mer egotrippar på den fronten.
Styrke statsen för tillfället i dem tre stora är:
Bänk 2*135kg
Böj 12*155kg (med knälindor)
Mark 7*185kg eller 1*205 sist jag maxaSå där ja. Kommer att dra ner till gymmet och köra ett rygg/biceps/traps pass om en stund. Skriver in vikterna senare när det e klart.
Ha det gött så länge :ike:
11 juli, 2006 at 19:31 #998434Anonym anvandareMemberBra att du är tebax, Samir!!! Kämpa på nurå.. :aggresiv: så vi får se dig på scenen snart igen!!!
12 juli, 2006 at 01:59 #998435Anonym anvandareMemberGött mannen!! Har saknat din journal när du inte skrivit så mycket det senaste..
12 juli, 2006 at 02:02 #998436Anonym anvandareMemberSam jr wrote:jodå ..det var allt nice. Hänger en hel del i grebbestad nu under sommaren och jag måste fan säga att det e grymt mycket trevligare där när det inte är carneval…blir alldelse för mycket folk och bråk. Men helgen var fin.hahah jag ? spände mig :what:
Mmm det e najs där. Men kul när det e mycket folk me. Det hör ju enna till!
Själv såg jag inte så mycket bråk faktiskt….
Hehe nej spände dig kanske du inte gjorde men hehe
Jaja ha en härlig sommar! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.