Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 878 total)
  • Author
    dedsi wrote:
    Kul o se dig igen mr Sam. Ser ut att vara en rätt behaglig form ändå, skönt tryck på gymmet, du känner dig säkert stor och stark. Blir det nån beach -06 deff eller skiter du i det? :D

Hadet gött!

jo jag känner mig allt hyffsat stark endå haha..

Vet inte riktigt …man går ju runt och tycker att man är lite småfet redan nu. Problemet för mig är att jag lägger på mig fett så jävla lätt så jag måste verkligen sköta kosten superextremt bara för att inte bli fet så jag får se om jag orkar köra en minideff. Det e ju så underbart att inte gå¨omkring hungrig jämt.

men om jag känner mig rätt så blir det nog en minidiet fram över. Fasst klarar jag att hålla den formen jag är i nu så kanske jag skiter idet.

Ambivalent is my middle name

Sam jr wrote:
    jo jag känner mig allt hyffsat stark endå haha..

Vet inte riktigt …man går ju runt och tycker att man är lite småfet redan nu. Problemet för mig är att jag lägger på mig fett så jävla lätt så jag måste verkligen sköta kosten superextremt bara för att inte bli fet så jag får se om jag orkar köra en minideff. Det e ju så underbart att inte gå¨omkring hungrig jämt.

men om jag känner mig rätt så blir det nog en minidiet fram över. Fasst klarar jag att hålla den formen jag är i nu så kanske jag skiter idet.

Ambivalent is my middle name

Haha, ambivalent med optimal fettinlagringskapacitet. Då är vi två.

När du väl känner dig ”mogen” (haha) för att finslipa lite och komma ut ur späck-dräkten då ere väl bara att köra, det går ju i perioder sånt där. Kör på och ha kul.

// mr deep

Ser bra ut:emo-thumb Vad ligger måtten på nu?

Tjena samir!
    skulla va kul o veta hur lång du är, själv e jag 167,5 o väger runt 80 i kass form…respect:emo-thumb

Jones wrote:
    Ser bra ut:emo-thumb Vad ligger måtten på nu?

tackar …var bara knappt två veckor sen jag mätte så jag väntar ett tag till tills jag mäter. dem e nog ganska oförändrade

Måtten står på första sidan.

rille wrote:
    Tjena samir!
    skulla va kul o veta hur lång du är, själv e jag 167,5 o väger runt 80 i kass form…respect:emo-thumb

165 tror jag närmare bestämt att jag är. Det står 166 i passet men det e fel :D

Sam jr wrote:
    Tänkte att jag skulle bju på dagsformen.

Lite offseason

Off-season. :nono:

Det där går inte under rubriken off-season, du är ju nästan rippad jämfört med en riktig (min egen) off-season-form. :D

Hur känns axlarna efter MMA:n? Akta dig för kimuran. ;)

Jay wrote:
    Off-season. :nono:

Det där går inte under rubriken off-season, du är ju nästan rippad jämfört med en riktig (min egen) off-season-form. :D

Hur känns axlarna efter MMA:n? Akta dig för kimuran. ;)

hahah det skiljer endå 11kg från tävlingsform

Axlarna tog ingen skada direkt av mma:n
    Ska testa brazilian Jiu Jitsu på tisdag så jag får se om axeln håller för det med.

Shu …

Körde morgondagens pass idag istället eftersom jag inte har tid imorgon då det blir mma istället.

Gick dock bra endå.

Blev Bröst, triceps och vader
    (förra veckans vikter inom parentes)

2/4

Bänkpress
    105*11 (120*5)

Decline hantelpress
    42*10 (42*8)
    48*1 (42*7) var tvungen att testa dem 😮
    36*11

Smalbänkpress i smith
    70*11
    80*6

Repdrag över huvudet för triceps
    6*15 (6*7) Här gjorde lillebrorsan 24 reps :( Trots att vi hade kört samma övningar innan (han hade dock inte gått till failure i alla set)
    9*5

Enarms tricepspress
    5*5

Dips
    kv*25
    kv*14

Sittande vadpress
    55*22
    65*11
    65*9

Har inte kunnat köra sittande vadpress så bra innan pga av kramp i vaden, men idag körde jag ett par minuter på crosstrainern innan och stod långt bak och jobbade med vaderna och då funka det fint.

Sen extrem strech i sittande vadpress
    30kg i 1 minut

Bra pass med bra ökningar och nästan inga känningar alls i axeln vid pressövningarna :emo-thumb

Nu blir det vila från styrketräningen i två dagar då jag kommer köra mma och testa brazilian Jiu Jitsu istället

12:50 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung, russin

15:40 ris med grönsaker och västan 5% ost, kalkon och keso

17:00-18:15
    30g protte innan träning
    30g protte & 50g kolisar under träning
    30g protte & 60g kolisar efter träning

18:50 vitalinea med prottepulver

21:00 milbona med funlight, kanel och mandel

23:10 prottedrink

01:30 milbona, funlight, kanel och mandel.

idag har jag kört mma igen för andra gången jävligt kul och ganska jobbigt. kommer troligvis att fortsätta med det.

1½ timma sparkande och sånt blev det …gjorde litekullerbyttor och sånt också ..

även en form av donkeyraises där man stod omt en vägg och en person satt p åryggen på en så bara man körde : )

Finns en kille (även en gammal vän till mig) på mma:n som troligvis har större vader än någon aktiv byggare i hela världen och jag skojjar inte ska fan fota dem.

Har även solat lite idag bara för att protesterar mot det dåliga vädret

Imorgon blir det brazilian jiujutsi som aktiv vila

Här kör du på bra .

brazilian jiujutsi whats the difference from other types of jiujutsi ?

Vanessa Frykman wrote:
    Här kör du på bra .

brazilian jiujutsi whats the difference from other types of jiujutsi ?

haha jadu vem vet …har varken kört det ena eller det andra innan

Sam jr wrote:
    haha jadu vem vet …har varken kört det ena eller det andra innan

ah ok first timer then , oh well i’ll wait for your comments then tommo:p

mannen det e jävligt imponerande vilken fysik du fått på den tiden du tränat. har följt dig lite här. :)…tränar du med träningspartner eller ensam ?..peacee

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.