Samir tränar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Samir tränar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 878 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    haha jadu vem vet …har varken kört det ena eller det andra innan

mannen det e jävligt imponerande tycker jag vilken fysik du fått under den tiden du har tränat. har följt dig lite här …:) tränar du med träningspartner eller ensam? peace

Soft wrote:
    mannen det e jävligt imponerande vilken fysik du fått på den tiden du tränat. har följt dig lite här. :)…tränar du med träningspartner eller ensam ?..peacee

Tackar tackar … Det värmer att höra.

Jag tränar med min lillebrorsa och har gjort det det senaste året (bortsett från när jag var i thailand och tränade själv)

Ibland måste jag dock träna ensam.

Brorsan e skitbra att träna med eftersom jag har lärt upp honom och visat precis hur jag vill bli peppad och passad :emo-thumb

Sam jr wrote:
    Tackar tackar … Det värmer att höra.

Jag tränar med min lillebrorsa och har gjort det det senaste året (bortsett från när jag var i thailand och tränade själv)

Ibland måste jag dock träna ensam.

Brorsan e skitbra att träna med eftersom jag har lärt upp honom och visat precis hur jag vill bli peppad och passad :emo-thumb

att bli peppad e helt klart ett måste! :)…vart var det du bodde?….hur länge var det du hade tränat? lite över 2 år elle?..

Soft wrote:
    att bli peppad e helt klart ett måste! :)…vart var det du bodde?….hur länge var det du hade tränat? lite över 2 år elle?..

japp peppningen betyder mycket. försöker även att träna då det e mycket folk på gymmet eftersom jag blir peppad av alla andra. Uddevalla e platsen och 2 år 7 månader e det nu

Warrior wrote:
    Ser riktigt bra ut Sam! Ökningar kommer varje vecka! 55kg kilo-hantlarna känns endå inte så långt ifrån verkar det som. ;)

Nää fortsätt nu, det är riktigt se att det går bra för dig!

Skoj med lite kampsport… alltid bra kunna!

Sköt om dig!

hahah jag hade dig i tankarna när jag gav mig på 48kg hantlarna …klarade bara en men det var juh endå 3:e setet och jag hade gått till failure i båda seten innan ..kanske ska testa dem första setet nästa gång : )

Warrior wrote:
    Tja du lär säkert klara det om du kör rakt på dom innan du tröttat ut dig! Nu kör du ju även sned hantelpress!

i och för sig så var det decline vilket vikterna blir lättare (tror jag i varjefall)

Warrior wrote:
    Aha… nu fattar jag. Mm det blir lättare, men du kan ju öva in dig på 55kg på decline så att du spränger mentala-hindren. Sedan efter ett par veckor ger du dig på rak hantelpress. ;)

hahah låter som en bra ide …dock får det ta den tiden det tar : )

10:30 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin

13:00 drink på protte, banan, mjölk och vatten

15:45 potatis och köttfärsgratäng med keso och macka med västan 5% ost och kalkon

17:00-18:30 mma träning

18:30 prottedrink/maltodrink

19:30 milbona, minikeso, funlight och kanel + en macka med västan och kalkon

22:10 milbona med minikeso funlight och kanel.

00:30 milbona med minikeso funlight och kanel

01:45 prottedrink

blev lite lite ”mat” idag och ganska mycket drinkar..men men

Sam jr wrote:
    10:30 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin

13:00 drink på protte, banan, mjölk och vatten

15:45 potatis och köttfärsgratäng med keso och macka med västan 5% ost och kalkon

17:00-18:30 mma träning

18:30 prottedrink/maltodrink

19:30 milbona, minikeso, funlight och kanel + en macka med västan och kalkon

22:10 milbona med minikeso funlight och kanel.

00:30 milbona med minikeso funlight och kanel

01:45 prottedrink

blev lite lite ”mat” idag och ganska mycket drinkar..men men

Helvete vad du vräker i dig kvargen, for 10 mil jag i lördags bara för att fara på lidl och köpa kvarg…Köpte 4 kartonger, för 440 spänn..Lätt att få upp proteinet med kvargen…Ligger själv på 400 gram + nu i vanliga fall runt 300…Med en kroppsvikt på 95..Tycker man bli lite kass i magen av mkt kvarg

oowl wrote:
    Helvete vad du vräker i dig kvargen, for 10 mil jag i lördags bara för att fara på lidl och köpa kvarg…Köpte 4 kartonger, för 440 spänn..Lätt att få upp proteinet med kvargen…Ligger själv på 400 gram + nu i vanliga fall runt 300…Med en kroppsvikt på 95..Tycker man bli lite kass i magen av mkt kvarg

hahah jo det går åt en hel del kvarg : )

go norrländska förresten :p

har inte märkt nåt i magen faktist verkar som min mage pallar det mesta.

ligger på runt 300g dem dagarna jag tränar annars ligger jag strax under men då väger jag 77kg också

mer kvarg åt folket :emo-thumb

Yo Sam

Jag väntar på att du ska skriva hur brazilian jiujutsi var.:|

Vanessa Frykman wrote:
    Yo Sam

Jag väntar på att du ska skriva hur brazilian jiujutsi var.:|

tja …na jag sket idag ..kände att jag behövde en vilodag idag istället..

skulle endå inte haft tid att fortsätta köra det, utan det får bli styrka 3-4ggr i veckan och mma 2ggr i veckan framöver.

imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.

Sam jr wrote:
    tja …na jag sket idag ..kände att jag behövde en vilodag idag istället..

skulle endå inte haft tid att fortsätta köra det, utan det får bli styrka 3-4ggr i veckan och mma 2ggr i veckan framöver.

imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.

Ahh I see , ja vila ska man oxå göra. Bra att du lyssnar på kroppen oxå.

Lycka till med ryggpasset!

ja, mer kvarg to the people! aldrig märkt av någon dålig kista heller, men å andra sidan kan jag äta vad som helst utan att den klagar ;)

mm bra med vila, ska man aldrig glömma, kul att du ska fortsätta med mma:n iaf, tycker som sagt att kampsporter är ett skitbra komplement till styrketräningen, bra cardio och kul och bra att bli lite smidig och explosiv vilket aldrig är fel :)

mikael.H wrote:
    ja, mer kvarg to the people! aldrig märkt av någon dålig kista heller, men å andra sidan kan jag äta vad som helst utan att den klagar ;)

mm bra med vila, ska man aldrig glömma, kul att du ska fortsätta med mma:n iaf, tycker som sagt att kampsporter är ett skitbra komplement till styrketräningen, bra cardio och kul och bra att bli lite smidig och explosiv vilket aldrig är fel :)

precis ..alltid kul att köra nåt annat också än samma grejj på gymmet

haha smidigheten ja ..jo den kan väl bli bättre

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.