Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Samir tränar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 april, 2006 at 23:55 #997687Anonym anvandareMemberSam jr wrote:haha jadu vem vet …har varken kört det ena eller det andra innan
mannen det e jävligt imponerande tycker jag vilken fysik du fått under den tiden du har tränat. har följt dig lite här … tränar du med träningspartner eller ensam? peace
3 april, 2006 at 23:56 #997688Anonym anvandareMemberSoft wrote:mannen det e jävligt imponerande vilken fysik du fått på den tiden du tränat. har följt dig lite här. …tränar du med träningspartner eller ensam ?..peaceeTackar tackar … Det värmer att höra.
Jag tränar med min lillebrorsa och har gjort det det senaste året (bortsett från när jag var i thailand och tränade själv)
Ibland måste jag dock träna ensam.
Brorsan e skitbra att träna med eftersom jag har lärt upp honom och visat precis hur jag vill bli peppad och passad :emo-thumb
3 april, 2006 at 23:59 #997689Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Tackar tackar … Det värmer att höra.Jag tränar med min lillebrorsa och har gjort det det senaste året (bortsett från när jag var i thailand och tränade själv)
Ibland måste jag dock träna ensam.
Brorsan e skitbra att träna med eftersom jag har lärt upp honom och visat precis hur jag vill bli peppad och passad :emo-thumb
att bli peppad e helt klart ett måste! …vart var det du bodde?….hur länge var det du hade tränat? lite över 2 år elle?..
4 april, 2006 at 00:01 #997690Anonym anvandareMemberSoft wrote:att bli peppad e helt klart ett måste! …vart var det du bodde?….hur länge var det du hade tränat? lite över 2 år elle?..japp peppningen betyder mycket. försöker även att träna då det e mycket folk på gymmet eftersom jag blir peppad av alla andra. Uddevalla e platsen och 2 år 7 månader e det nu
4 april, 2006 at 00:02 #997691Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Ser riktigt bra ut Sam! Ökningar kommer varje vecka! 55kg kilo-hantlarna känns endå inte så långt ifrån verkar det som.Nää fortsätt nu, det är riktigt se att det går bra för dig!
Skoj med lite kampsport… alltid bra kunna!
Sköt om dig!
hahah jag hade dig i tankarna när jag gav mig på 48kg hantlarna …klarade bara en men det var juh endå 3:e setet och jag hade gått till failure i båda seten innan ..kanske ska testa dem första setet nästa gång : )
4 april, 2006 at 00:07 #997692Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Tja du lär säkert klara det om du kör rakt på dom innan du tröttat ut dig! Nu kör du ju även sned hantelpress!i och för sig så var det decline vilket vikterna blir lättare (tror jag i varjefall)
4 april, 2006 at 00:11 #997693Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Aha… nu fattar jag. Mm det blir lättare, men du kan ju öva in dig på 55kg på decline så att du spränger mentala-hindren. Sedan efter ett par veckor ger du dig på rak hantelpress.hahah låter som en bra ide …dock får det ta den tiden det tar : )
4 april, 2006 at 01:33 #997694Anonym anvandareMember10:30 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin
13:00 drink på protte, banan, mjölk och vatten
15:45 potatis och köttfärsgratäng med keso och macka med västan 5% ost och kalkon
17:00-18:30 mma träning
18:30 prottedrink/maltodrink
19:30 milbona, minikeso, funlight och kanel + en macka med västan och kalkon
22:10 milbona med minikeso funlight och kanel.
00:30 milbona med minikeso funlight och kanel
01:45 prottedrink
blev lite lite ”mat” idag och ganska mycket drinkar..men men
4 april, 2006 at 20:40 #997695Anonym anvandareMemberSam jr wrote:10:30 2 dl havregrynsgröt med milbona, funlight, äpple, kanel, honung och russin13:00 drink på protte, banan, mjölk och vatten
15:45 potatis och köttfärsgratäng med keso och macka med västan 5% ost och kalkon
17:00-18:30 mma träning
18:30 prottedrink/maltodrink
19:30 milbona, minikeso, funlight och kanel + en macka med västan och kalkon
22:10 milbona med minikeso funlight och kanel.
00:30 milbona med minikeso funlight och kanel
01:45 prottedrink
blev lite lite ”mat” idag och ganska mycket drinkar..men men
Helvete vad du vräker i dig kvargen, for 10 mil jag i lördags bara för att fara på lidl och köpa kvarg…Köpte 4 kartonger, för 440 spänn..Lätt att få upp proteinet med kvargen…Ligger själv på 400 gram + nu i vanliga fall runt 300…Med en kroppsvikt på 95..Tycker man bli lite kass i magen av mkt kvarg
4 april, 2006 at 20:47 #997696Anonym anvandareMemberoowl wrote:Helvete vad du vräker i dig kvargen, for 10 mil jag i lördags bara för att fara på lidl och köpa kvarg…Köpte 4 kartonger, för 440 spänn..Lätt att få upp proteinet med kvargen…Ligger själv på 400 gram + nu i vanliga fall runt 300…Med en kroppsvikt på 95..Tycker man bli lite kass i magen av mkt kvarghahah jo det går åt en hel del kvarg : )
go norrländska förresten :p
har inte märkt nåt i magen faktist verkar som min mage pallar det mesta.
ligger på runt 300g dem dagarna jag tränar annars ligger jag strax under men då väger jag 77kg också
mer kvarg åt folket :emo-thumb
4 april, 2006 at 21:22 #997697Anonym anvandareMemberYo Sam
Jag väntar på att du ska skriva hur brazilian jiujutsi var.
4 april, 2006 at 21:28 #997698Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Yo SamJag väntar på att du ska skriva hur brazilian jiujutsi var.
tja …na jag sket idag ..kände att jag behövde en vilodag idag istället..
skulle endå inte haft tid att fortsätta köra det, utan det får bli styrka 3-4ggr i veckan och mma 2ggr i veckan framöver.
imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.
4 april, 2006 at 21:40 #997699Anonym anvandareMemberSam jr wrote:tja …na jag sket idag ..kände att jag behövde en vilodag idag istället..skulle endå inte haft tid att fortsätta köra det, utan det får bli styrka 3-4ggr i veckan och mma 2ggr i veckan framöver.
imorgon blir det dock ett hårt ryggpass och jag ska testa en ny övning som jag läste om i en gammal b&k från 88.. den verkar riktigt lovande faktist.
Ahh I see , ja vila ska man oxå göra. Bra att du lyssnar på kroppen oxå.
Lycka till med ryggpasset!
4 april, 2006 at 21:56 #997700Anonym anvandareMemberja, mer kvarg to the people! aldrig märkt av någon dålig kista heller, men å andra sidan kan jag äta vad som helst utan att den klagar
mm bra med vila, ska man aldrig glömma, kul att du ska fortsätta med mma:n iaf, tycker som sagt att kampsporter är ett skitbra komplement till styrketräningen, bra cardio och kul och bra att bli lite smidig och explosiv vilket aldrig är fel
4 april, 2006 at 22:02 #997701Anonym anvandareMembermikael.H wrote:ja, mer kvarg to the people! aldrig märkt av någon dålig kista heller, men å andra sidan kan jag äta vad som helst utan att den klagarmm bra med vila, ska man aldrig glömma, kul att du ska fortsätta med mma:n iaf, tycker som sagt att kampsporter är ett skitbra komplement till styrketräningen, bra cardio och kul och bra att bli lite smidig och explosiv vilket aldrig är fel
precis ..alltid kul att köra nåt annat också än samma grejj på gymmet
haha smidigheten ja ..jo den kan väl bli bättre
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.