Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sam´s way to rockhard
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 december, 2005 at 22:38 #1056292Anonym anvandareMembertrasan wrote:Var du i bättre/sämre form denna gång? BIlder/ va tycker du själv?
Gratts d0000000000000000000000000000000de
va tror du …mär än ett kilo lättare på en vecka : )
10 december, 2005 at 22:47 #1056293Anonym anvandareMemberGrattis!!!!
10 december, 2005 at 22:51 #1056294Anonym anvandareMemberPrecis…. OJ
Plötsligt är allt över.
Ni som ser på filmen sen kommer fatta hur jag kände 😮
Finns så mycket tankar men så lite ord….
Jag började träna för lite drygt två år sen för att komma i lite bättre form.
Köpte en B&K för att jävlas med min dåvarande tjej och fastna för skiten osv…Nu två år senare så har jag gjort min debut och vunnit de tre tävlingar jag ställt upp i på två veckor
(fick dock spö av Mats Blomster i overallen i lund.)Mats du e grymt trevlig och jag ser fram emot att få träffa dig igen nångång :emo-thumb
Jag startade denna träningsdagbok ”sam´s way to rockhard” (tycker att jag blev ganska hård endå) som ett led i min diet..och nu är den över. Därför är det också dags att avsluta tråden
Hoppas att folk har inspirerats av det jag har gjort och hur mycket det
än sticker folk i ögonen så kommer jag säga det (gener hit och gener dit.. visst, visst) så går det att ställa sig på en bodybuilding scen ren efter endast ett par års träning om man är målmedveten, men det har varit jävligt hårt och det fattade jag nog inte förräns det var över :whistle:vet inte vad jag ska skriva mer …
JO tack ALLA som har visat sitt stöd och hjälpt mig genom det knappa året som jag hängt på exhale(vet att många flyttat hit)
Det året ar gett mig så mycketNu ska jag börja bygga igen men först ska jag ta mig en vilovecka och ladda depåerna
vill ni så kan ni fortsätta skriva här och ställa frågor fram tills jag startar min uppbyggnads tråd
ha det gött och, ha kul för fan
Elvis has left the building
10 december, 2005 at 23:22 #1056295Anonym anvandareMembersaknar ord:worship:
10 december, 2005 at 23:44 #1056296Anonym anvandareMemberHehe, kändes väldigt känsloladdat, säkert att inte en endaste liten tår föll från kinden där sam?!
Fett bra jobbat!
Ses kanske på scen nån gång.
Peace out10 december, 2005 at 23:45 #1056297Anonym anvandareMemberTony wrote:Hehe, kändes väldigt känsloladdat, säkert att inte en endaste liten tår föll från kinden där sam?!
Fett bra jobbat!
Ses kanske på scen nån gång.
Peace outDet var nog fler än en
10 december, 2005 at 23:50 #1056298Anonym anvandareMembergrattis sam var kul o träffa dig. hann inte se din final pga huvudvärken sen såg man dig lipa så trodde du kom tvåa men så var ju inte fallet grattis och håll skägget borta nu
10 december, 2005 at 23:53 #1056299Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:grattis sam var kul o träffa dig. hann inte se din final pga huvudvärken sen såg man dig lipa så trodde du kom tvåa men så var ju inte fallet grattis och håll skägget borta nuhahah du får det att låta så manligt : )
tackar ..grattis själv :emo-thumb
ehh skägget kommer tillbaka i samma takt som dubbelhakan
11 december, 2005 at 00:41 #1056300Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Haha No shit Gun-Britt?
Den här gången fanns det mer än än motståndare också!
Största respekt och en halwa pistage (minst en!) :worship:ehe jo..men jag spöa faktist tre pers i lund 👿
11 december, 2005 at 00:41 #1056301Anonym anvandareMemberför fan Samir du är helt otrolig! Du har nog ingen aning hur många du inspirerar och hur mycket! Undrar hur du kommer se ut om 2år till? Tänker du satsa helt och hållet på byggning? Hur känner du nu?
Grattis btw:up:
11 december, 2005 at 01:00 #1056302Anonym anvandareMemberaXon wrote:för fan Samir du är helt otrolig! Du har nog ingen aning hur många du inspirerar och hur mycket! Undrar hur du kommer se ut om 2år till? Tänker du satsa helt och hållet på byggning? Hur känner du nu?Grattis btw:up:
just känns det som om magen skall explodera av allt gott och att jag somnar närsom helst hari princip vart uppe sen 01.00 kanske sovit två timmar
nä men seriöst
tack för dem orden…
just nu ska jag nog borde jag väl ta mig en vilovecka egentlige men vi får se hur jag känner mig ..ska på massage på måndag och det behövs verkligen
alltså jag älskar juh att styrketräna …och effekten av styrketräning är juh att man blir större vilket e bra : )
men nu ska jag dra utomlandsett tag om ett par veckor och försöka koppla av litemen jag kommer troligtvis att fortsätta köra på hårt som vanligt tills den dagen då jag får en snilleblixt och har glömt av hur jobbigt det är att dieta och tävla
när det blir vet jag inte …men senast SM 2008 det har jag lovat mig själv
11 december, 2005 at 10:45 #1056303Anonym anvandareMemberstort grattis sam..
11 december, 2005 at 21:54 #1056304Anonym anvandareMemberGrattis!!
11 december, 2005 at 22:05 #1056305Anonym anvandareMemberGRATTIS!, du är bäst!! :up:
11 december, 2005 at 22:10 #1056306Anonym anvandareMemberTack för trevlig uppenbarelse på scen i lördags.
Var roligt att prata med dig under mässan. Ha det så bra och rocka fett!Z. säger hej också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.