Sam´s way to rockhard

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sam´s way to rockhard

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 409 total)
  • Author

Inte illa, Sam! Jag blev faktiskt riktigt förvånad!

Men nu när du snart skall tävla så har du väl ett par posebrallor att fotas i. De där ”stringen” var ju för sorgliga. :( Känns som att jag har klagat på dem förr, men denna gången såg det extra illa ut. ;)

Nina Lätt wrote:
    Inte illa, Sam! Jag blev faktiskt riktigt förvånad!

Men nu när du snart skall tävla så har du väl ett par posebrallor att fotas i. De där ”stringen” var ju för sorgliga. :( Känns som att jag har klagat på dem förr, men denna gången såg det extra illa ut. ;)

tackar ..det glädjer mig att du blev förvånad : )

hahah posebrallorna har inte kommit än ..så än så länge är det boxerkallingar uppdragna i röven som gäller : )

fasst vem fan bryr sig om kalsongerna ser ut ..det e juh min fysik du ska kolla på :)

gårdagens cardio:

35minuter på crosstrainern
    25 minuter cykling

sen efter jopbbet bev det 55 minuter cykling

idag blir det biceps och lite cardio bara …

Sam jr wrote:
    får väl fortsätta min journal här då : )

Plan: Att tävla på dc och lucia i december
    Viktklass: -70

Mål: först och främst att skaffa erfarenhet om hur det är att tävla
    mindre viktigt: hur jag placerar mig
    mer viktigt: att försöka ha kul och lära mig så mycket som möjligt både om dietandet, min kropp och tävlandet

Framtida mål: Vinna sm -70 om tre år :whistle:

Tränat: 2 år och 2 månader
    ålder: 21 år (kommer vara 22 när jag tävlar)

Har du bara tränat 2år!
    Inget dåligt resultat på den tiden får jag säga.

Lycka till på DC. Är jag inte själv på scen så sitter jag i publiken.

Hur lång är du sam?

juste hamstring

Micke A wrote:
    Har du bara tränat 2år!
    Inget dåligt resultat på den tiden får jag säga.

Lycka till på DC. Är jag inte själv på scen så sitter jag i publiken.

tackar.. jo fan jag sadla om helt från alkis till träningsnarkoman : )
    det värsta är att jag i princip har gått på diet hela tiden så jag har inte direkt kunnat lägga på mig så mycket som jag egentligen velat ..men det tar jag efter tävling nu …

Olivia wrote:
    juste hamstring

tackar : )

Lisan wrote:
    shit;) , jäklar va bra !!!

:D

fan klockan är halv 6 på morgonen och i vanliga fall brukar jag lägga mig om nån timma eller två … har dock sovit två timmar inatt, inte det lättaste att försöka sova på natten när man vanligtvis jobbar då .. men vad gör man inte för att kolla på sm ….får se hur trött man kommer at vara i slutet av dagen idag ..

ska dock bli jävligt kul att se alla tävlande ..speciellt dem man har följt lite extra på diverse forum, synd bara att man går på diet och inte kan avnjuta alla goda bars, det blir till att inhandla och spara till ätardagen : )

Vi syns i gbg om ett par timmar : )

Varf

Contender wrote:
    Varför satsa på fitness?
    Du har ju bra byggar stuktur.

Contender

haha går du på diet eller e du bara nyvaken …:whistle:

klagar du på sömnen sam hehe…själv vaknar 12 på förmiddagen och är vaken enda till 6 på morgonen.Äter konstant under den tiden bara för att inte tappa
    muskler nu under ramadan

laham wrote:
    klagar du på sömnen sam hehe…själv vaknar 12 på förmiddagen och är vaken enda till 6 på morgonen.Äter konstant under den tiden bara för att inte tappa
    muskler nu under ramadan

det e starkt av dig att fasta trots att du brinner för byggning ..själv skulle jag inte klara det

igår blev det total vila ..dock lite mat …var på sm och kollade ..jävligt roligt att se dem man har följt under dieten : )

ett stort grattis till alla som stod på scen …skönt med lite inspiration också …

morgonvikten idag var den lägsta nånsin så det får bli en höjjardag idag ..skulle kört den i morgon om vikten inte var bra idag men det var den 68.0kg hahah fan va liten man känner sig…påfyllning idag sen kör jag hårt som fan fram tills lördag då jag får se om det blir höjjar eller ätardag a´la samsam stile

idag blir det även framsida lår och triceps på gymmet : )

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 409 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.