sarbaz försöker trena lite.

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only sarbaz försöker trena lite.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 105 total)
  • Author
    sarbaz wrote:
    Why thank you young lady. Jag beundrar också mig själv jättemycket. Kul att vi är fler likasinnade. :bb2:

absolutely :D

Ok, då ska jag förklara för er grabbar och Eknab och Tess hur jag har skött mig igår och ”idag” (i själva verket består idag av de tio minuter jag har varit vaken). Igår gick jag alltså ut. Väl ute drack jag en massa sprit och blev skitfull. Sen gjorde jag annat jag inte kommer ihåg eller vill komma ihåg. Men jag var väldigt Seriös i min träning och såg till att ändock få i mig en ansenlig mängd protein så att jag inte blev ännu mer katabol än vad teh drugz (tyst, alkohol är en drog) gjorde mig. Jag åt massa skräpmat men såg i varje fall till att mängden protein överskred 30g vid varje enskilt mål. Egentligen är det för lite, men jag var ju ute och man måste få leva också. Jag ska ut igen ikväll, förresten. HAHA. Nå – vad händer idag då? Jag ska nog gå till gymmet. Inte träna. Bara gå dit och chilla. Typ som en fritidsgård fast med dopade fritidsgårdsbesökare. Varför? Because I love it.

sarbaz wrote:
    Ok, då ska jag förklara för er grabbar och Eknab och Tess hur jag har skött mig igår och ”idag” (i själva verket består idag av de tio minuter jag har varit vaken). Igår gick jag alltså ut. Väl ute drack jag en massa sprit och blev skitfull. Sen gjorde jag annat jag inte kommer ihåg eller vill komma ihåg. Men jag var väldigt Seriös i min träning och såg till att ändock få i mig en ansenlig mängd protein så att jag inte blev ännu mer katabol än vad teh drugz (tyst, alkohol är en drog) gjorde mig. Jag åt massa skräpmat men såg i varje fall till att mängden protein överskred 30g vid varje enskilt mål. Egentligen är det för lite, men jag var ju ute och man måste få leva också. Jag ska ut igen ikväll, förresten. HAHA. Nå – vad händer idag då? Jag ska nog gå till gymmet. Inte träna. Bara gå dit och chilla. Typ som en fritidsgård fast med dopade fritidsgårdsbesökare. Varför? Because I love it.

then just DO IT

Vilket leder mig till nästa sak. Jag undrar alltid kring en sak. Varför skriver folk att de blir mer motiverade till att träna när någon lägger fram bilder på en snygg fysik eller ett coolt pass? Jag blir sugen på att träna för att det är så jävla fscking (yo nerdz, you will understand thiz) kul och skönt att träna vilket gör att jag alltid är sugen på att träna oberoende av om jag har bilder på Bruce Ali (i mitt hemland heter han Bruce Ali och inte Bruce Lee) vid en vikt av 110 stenhårda kilon när han kör knäböj på 400kg. Det spelar ju ingen roll. Det är inte resultaten som driver mig till att träna. Det är träningen i sig.

Nedan citerar jag en snubbe med världens genom tiderna största filosofiska penis. Han skrev följande för typ hundrafemtio år sedan:

Gud wrote:
    What if, someday or night, a daemon stole into your loneliest loneliness, and said to you; ”This life, which you’ve lived up to now, you must live once again and countless times, and nothing new will come of it. Every pain and every joy and every thought and sigh, and everything inexpressibly small and great in your life must return to you, all in the same order and series. The eternal hourglass of time will be turned over again and again, and you with it, pebble of sand.” Would you not cast yourself down, with gnashing of teeth, and curse the daemon who spoke thus? Or have you ever experienced one tremendous moment, which would cause you to answer him; ”You are a god, and never have I heard a commandment so holy!” If such a thought were to gain power over you, it would transform you, maybe even crush you. The question put to everyone; ”Do you want this again, and countless times?” would become the heaviest weight upon your actions! For how good would you have to become to yourself and your life to long after nothing more than this final confirmation and seal?

Fortsätt din journal i samma stil så har du en given läsare här :nerd-tb:

Jesus. Vill du ha en kram? :/

*Return of the Pitbull*

Nu vill jag se exempel på OL-träning här! :)
    Har haft ett mål att frivända och stöta 100kg ett tag men frivändningarna har bazat min underarmar tjock och får nog ligga på hyllan ett tag.
    Iaf med frivändning…

KRAMPUS wrote:

*Return of the Pitbull*

Nu vill jag se exempel på OL-träning här! :)
    Har haft ett mål att frivända och stöta 100kg ett tag men frivändningarna har bazat min underarmar tjock och får nog ligga på hyllan ett tag.
    Iaf med frivändning…

OL-trening ska det bli nästa pass tänkte jag. Alltså OL är ju stöt och ryck. Men jag kör t.ex. väldigt mycket frontböj istället för bara vanliga knäböj. Och då kör jag verkligen så att jag nuddar vid marken med rumpan (du ska se hur fin min rumpa är KRAMPUS, den är verkligen jättefin). Frivändningar kör jag lite ibland, typ vart tredje pass, men jag tänkte börja köra det nästan varje pass.

Det viktigaste i min träning är att absolut inte följa något schema. Jag tror inte sådär hemskt mycket på variation, det handlar inte om det. Ökar man bra av en övning behöver man inte byta ut den. Min princip är att jag hela tiden ska gå på känsla. Jag skriver aldrig ner vikter heller av den anledningen. Sånt ska man komma ihåg!

100kg? Light ass weight, son. :bb2: Nä, men det klarar du lett som en plett. Skit i underarmarna, det är tammefan meningen att man ska ha ont i underarmarna ifall man tränar seriöst. :)

För övrigt vill jag bara säga att jag ska ut igen ikväll. Tycker du jag ska dricka? Jag tycker kanske det, men det är svårt att bestämma sig. :/

Jag älskar dig KRAMPUS. Du är väldigt vacker för en person av icke-kurdisk påbrå.

sarbaz wrote:
    OL-trening ska det bli nästa pass tänkte jag. Alltså OL är ju stöt och ryck. Men jag kör t.ex. väldigt mycket frontböj istället för bara vanliga knäböj. Och då kör jag verkligen så att jag nuddar vid marken med rumpan (du ska se hur fin min rumpa är KRAMPUS, den är verkligen jättefin). Frivändningar kör jag lite ibland, typ vart tredje pass, men jag tänkte börja köra det nästan varje pass.

Det viktigaste i min träning är att absolut inte följa något schema. Jag tror inte sådär hemskt mycket på variation, det handlar inte om det. Ökar man bra av en övning behöver man inte byta ut den. Min princip är att jag hela tiden ska gå på känsla. Jag skriver aldrig ner vikter heller av den anledningen. Sånt ska man komma ihåg!

100kg? Light ass weight, son. :bb2: Nä, men det klarar du lett som en plett. Skit i underarmarna, det är tammefan meningen att man ska ha ont i underarmarna ifall man tränar seriöst. :)

För övrigt vill jag bara säga att jag ska ut igen ikväll. Tycker du jag ska dricka? Jag tycker kanske det, men det är svårt att bestämma sig. :/

Jag älskar dig KRAMPUS. Du är väldigt vacker för en person av icke-kurdisk påbrå.

Som din mentor, älskare och förebild i allt föreordar jag härmed att du reducerar drickandet till 1 (en) gång per månad, gärna i samband med dans och/eller i kombinerat intag med baklawa.

Ok. :/

Fan. Jag t

Eknab wrote:
    …har jag äntligen hittat ngn som jag kan mäta mig intellektuellt med(och segra)…

Lycka till. Verkligen.

Kommer hålla ögonen på denna journal så kanske även mina muskler och min penis växer.

mini wrote:
    Kommer hålla ögonen på denna journal så kanske även mina muskler och min penis växer.

I så fall rekommenderar jag: LifeWaves revolutionerande nanoteknologiska plåster!

KRAMPUS wrote:
    I så fall rekommenderar jag: LifeWaves revolutionerande nanoteknologiska plåster!

Ah, är det DET sarbaz använder? Dåså.
    Eller så tränar man med de starka snälla vackra glada.

mini wrote:
    … min penis v

Hej Jay, jag tycker om dej. Kommer du ih

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 105 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.