Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sarisens träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2007 at 00:31 #87201Anonym anvandareMember19 januari, 2007 at 00:31 #919378Anonym anvandareMember
Hej alla glada…
Är en 22 årig tjej som har planer på att tävla i bodyfitness nu i december -07.
Har börjat föra dagbok på min blogg, ska även föra över alla träningsresultat här på body så att ni kan hålla koll på mig så att jag sköter mig!
Jag är glad över alla frågor och tips som jag bara kan få, allt som kan få mig att reflektera över hur jag tränar så att jag kan få så bra resultat som möjligt.Kolla gärna in det jag har skrivit på bloggen hittils och kommentera gärna.
Nu finns det ingen återvändo
Hädanefter kommer jag att uppdatera alla inlägg hör på body oxå.
MVH Sara
Blogg:[http://sarabroms.blogspot.com http://sarabroms.blogspot.com]
19 januari, 2007 at 12:32 #919379Anonym anvandareMemberSpännande
Ännu en journal att följa.
Lycka till tjejen..
19 januari, 2007 at 12:38 #919380Anonym anvandareMemberJa instämmer, spännande. tävlingsjournaler är alltid speciella att följa
Lycka till!!19 januari, 2007 at 14:32 #919381Anonym anvandareMemberATBexter & storcc: Tack för att ni håller koll på mig, jag ska inte göra er besvikna
Är i skrivande stund mer eller mindre påväg till gymmet.. Blir Axlar och Triceps ett av mina favoritpass! Resultat får ni direkt efter…
//Sara
19 januari, 2007 at 14:36 #919382Anonym anvandareMemberDu får hälsa Kicko att det är bäst för hans del att bli grov nu :nod Dags han kör på nu igen .
Bra avatar du har en bra kille sara.
19 januari, 2007 at 19:13 #919383Anonym anvandareMemberVanessa: Jaa Kimmo är min älskling, han stöttar mig i vått och torrt! Jag ska se till att han sköter sig och växer till sig lite, det kan han behöva
Dagens pass gick kanon.
Axelpress: 10kg x 8, 12kg x 6, 12kg x 6
Axelpress i maskin: 5pl x 8, 5pl x 8, 5pl x 8
Dips: 6, 6, 6 Klarar ca 4 själv sedan så behöver jag lite hjälp.
Press med hantel bakom huvudet: 10kg x 15, 12kg x 12, 12kg x 12
Press med rep bakom huvudet: 10pl x 8, 10pl x 8, 10pl x 7
Avslutade med 2 övningar för rotatorcuffen.. Är mycket nöjd med dagens pass! Har aldrigt klarat av att göra dips själv *jippieee*
Vill inte vila, vill träna imorrn igen men får väl vänta tills på månag hihi ska försöka passa på och simma lite i helgen och gå mysiga promenader.
//Sara
20 januari, 2007 at 15:15 #919384Anonym anvandareMemberKul Sara med ännu en journal att följa!
Fina bloggar ni fixat. Såg att man kunde greja en egen – vore kul – ska kolla upp det jag med :emo-thumbRoligt att läsa din mammas inlägg i gästboken. Tänk att alla mammor är likadana. Hihi! Min mamma skulle ha skrivit exakt likadant! och precis som din påpekat det man inte är bra på – tydligen tålamod i ditt fall
”det blir nog bra det du håller på med till slut,men man måste vila och äta lite gott ibland också”
Hoppas att du inte låter henne påverka dig för mycket. Hämta kraft från alla trevliga träningsmänniskor här istället :bb2:
/fridaS -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.