Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 482 total)
  • Author

Jaha…
    Då blev man klen då, det var ju ett år sedan sist…:fever:

Tyckte att något inte stod rätt till med mina luftrör, var o fick Amimox i helgen som jag började knapra på. Nu gick jag hem från jobbet, kände mig inte helt kurant.:evil:

Väl hemma hostade jag till lite o spottade….blod…
    Tyckte det smakat järn tidigare under dagen då jag hostat till. :

Så nu är det vila o vila o mat o vila som gäller.
    Lär nog kunna bli en o annan timme här framöver, om man inte kurkar ihop totalt.

Tips på icke ansträngande tidsfördriv mottages tacksamt!:friends:

Lalla wrote:

Kolla på film kan man ju göra, om man har någon bra vill säga… :emo-thumb
    Eller läsa en bok om du gillar det! :D

Lalla wrote:
    Jaha…

Tyckte att något inte stod rätt till med mina luftrör, var o fick Amimox i helgen som jag började knapra på. Nu gick jag hem från jobbet, kände mig inte helt kurant.:evil:

Lär nog kunna bli en o annan timme här framöver, om man inte kurkar ihop totalt.

filmer brukar funka för mig

Lalla wrote:
    Jaha…

Usch, d lät inte skoj! Krya på dig! :friends:

Tips: tävla på en massa olika internetsidor! Då kanske du tjänar på din sjukdom!
    O experimentera m nya recept! För mat behöver du, så blir du frisk snabbare! :)

mariia o Vanessa Jo, filmer blir det några av idag tror jag. Lånat ihop ett gäng, så jag bör klara mig.
    Synd bara att inte OS var denna veckan.

geo Prövat ansiktsmask? finns en hel del här: [http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/ak_secs.cgi?funk=steg_tva&limit=000&extra=000&btg=0&varumarke=000&Sort=A.Beskr&artgrp=095&avd=4]

Latsdragaren Tack. Jadu, det var en riktigt bra idé. Får googla runt lite o lämna in till alla tävlingar man hittar, kanske vinner man nått.
    Ja, mat behövs. Men jag brukar sällan tappa aptiten, inte ens när jag é som sjukast. Lyckas alltid kravla mig upp o laga mat o käka ordentligt.

Usch, idag känns det värre.

Undrar om luftrören krympt i tvätten eller nått…;) Trots bricanyl o serevent så känns det som om jag ligger på en puls av 80% o samtidigt försöker äta….om nu ngn prövat. ;) Lite svårt o få luft….:whistle:

Näe, nu blir det o inta ryggläge! :fever:

Under dagen måste jag nog ut o brottas med snöflingor *usch*, måste på apoteket o ICA…

Kikade lite på Tour of Qatar häromdagen, oj vad jag längtar till sol, värme, cykelsäsong o en grill efteråt!!! :yahoo:
    Bild från ifjol, är det inte Marcus Ljungqvist i Liquigas-Bianchi….? Omringad av FEM!?! nya stallkamrater, heja team CSC!

Lalla wrote:
    Usch, idag känns det värre.

Undrar om luftrören krympt i tvätten eller nått…;) Trots bricanyl o serevent så känns det som om jag ligger på en puls av 80% o samtidigt försöker äta….om nu ngn prövat. ;) Lite svårt o få luft….:whistle:

Ahh har du också astma eller? De har jag men min bricanyl är slut…:(
    Men den har gått över betydligt sen jag började träna!! :up:
    Ett till tips på en sak man kan göra om man har tråkigt, förutsatt att du gillar alfapet då vill säga, på [www.betapet.com] kan man bli medlem (gratis) och spela mot andra människor. Jag gillar inte alfapet i vanliga fall men där fastnar man… hehe!
    Ha det så bra och krya på dig!!

Oj det låter inte bra lalla, brycanil hjälpte min son när han hade astma. Nu har han inte det längre(tack o lov)

Jag har hört kommer inte ihåg ifrån vem men att B-vitaminer brukar hjälpa för att vidga lufrören. Du kanske har en bra hälsokost du kan ringa till och fråga.

Vilka filmer ska du kolla på då:)

Halloo!!

Hade missat den här journalen totalt… Shame on me…

Men, nu har jag kikat runt lite, och är ruggigt imponerad!! Vilken skillnad på bilderna :worship:

Kul med en till som håller på med spinning oxå :)

Usch, det där lät inte kul alls :fever:
    Ta det nu lugnt och krya på dig!

//Lina

Tack för all omtanke! :friends: Tror bestämt jag redan känner mig bättre..

En film var utlovad, i sann FEVER-anda! Inte samma inlevelse kanske, men här kommer den! :p
    Lite taskig kvalité men den är filmad med min mobil….
    [http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=10HVG5VE80PX42Q2HB4NC5L8OH] 6,2Mb

mariia Ja, anstränings astma. Känner bara av det då jag tränar eller är sjuk. Min astma är också mycket, mycket bättre pga. min träning.
    Ajajaj, inte bra att Bricanylen tar slut. Nog för att du bor i gbg, men synd du inte bodde närmare ändå, jag har 6-8 st oöppnade. Min läkare skriver alltid ut för mycket av den… :p
    Är inte heller någon alfapet människa, men detdär lät roligt. Kanske man ska ta o pröva.

Vanessa B-Vitamin, kanske vore något.
    Hmmm, har inte bestämt film än….
    Cry Wolf ([http://www.imdb.com/title/tt0384286/])
    The Marksman (har fått kass kritik men jag gillar Snipes, [http://www.imdb.com/title/tt0457090/])
    The Woodsman ([http://www.imdb.com/title/tt0361127/])
    Lutar åt Cry Wolf o en Wienersemla…:whistle:

Sara Skäms på dig som missat mig, men du är förlåten. Du hittade ju hit tillslut! :D
    Tack…ska snart deffa lite så man ser om det blivit annat än barlast.
    Älskar cykling o spinning, alltid sånt härligt go på passen!!!

Lina Tack, hoppas jag överlever…
    Kör hårt ikväll, för mig också, på ditt andra !?! cardiopass idag…:up:

Lalla wrote:
    Tack för all omtanke! :friends: Tror bestämt jag redan känner mig bättre..

En film var utlovad, i sann FEVER-anda! Inte samma inlevelse kanske, men här kommer den! :p
    Lite taskig kvalité men den är filmad med min mobil….
    [http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=10HVG5VE80PX42Q2HB4NC5L8OH] 6,2Mb

heh mer detta var kul ju :p häftigt med din kalle anka samling

Lalla wrote:
    mariia Ja, anstränings astma. Känner bara av det då jag tränar eller är sjuk. Min astma är också mycket, mycket bättre pga. min träning.
    Ajajaj, inte bra att Bricanylen tar slut. Nog för att du bor i gbg, men synd du inte bodde närmare ändå, jag har 6-8 st oöppnade. Min läkare skriver alltid ut för mycket av den… :p
    Är inte heller någon alfapet människa, men detdär lät roligt. Kanske man ska ta o pröva.

Jo samma sorts astma här, de känns nu kan jag lova… :( Hehe ja jag har nog inte vart till doktorn på flera år… av ren lathet skulle jag tro… :whistle:
    Har du sett wedding kraschers då? Den är bra om man gillar sjukt roliga filmer iallafall!! :D

Ha de bra!!

Boråsbo och medlem på Energikällan säger min intuition mig..

Felar den som vanligt, eller har den för en gångs skull lyckats pricka rätt? :)

Vanessa De där Kallisarna var bara från år2000, resten finns hos mina föräldrar….
    Skulle aldrig sluta prenumerera, varje torsdag är en höjdare. Som barn på julafton. :whistle: Jag vet, borde kanske växa upp, klippa mig o skaffa ett jobb…:D

mariia Slarvmaja, man ska ta vara på sin astma! :nono:
    Wedding Craschers har jag inte sett, men däremot var the Marksman kass… 👿

annamazing Hello, kul att du hittat hit. :friends: Njaaee, din kvinnliga (rätt?!) intution var nog felkalibrerad…. :whistle: Men Borås var rätt gissat, inte så svårt kanske…
    Onyx däremot, varit där sedan 2000 tror jag.
    Men nu blir jag ju nyfiken, vem é du o fantastiska kvinna? ;)

Geo Håller med dig om Kalle. Lägenheten är på 58kvadrat.
    När jag köpte liggstolen var det 1/2a priset och försäljaren orkade inte packa upp den i butiken. Jag tycket den var lite tung, när jag kom hem visade det sig att jag fått två…har fortfarande kvar bägge. :emo-thumb

Du fick ner hela, fick besök som inte ville vara med på bild…

Musiktips![/b]
    Måste rekomendera DJ Rankin, hur bra träningsmusik som helst. Framförallt på morronpromenaderna om ni vill ha lite action! :yahoo:
    Bra tempo o roliga remixer.
    Gratis nerladdning av MP3:
    [http://www.djrankin.co.uk/index.php]

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.