Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 482 total)
  • Author

Oooooh! Defftime ser jag!! Själv har jag bestämt mig för at strikta till maten lite! Inte någon superdeff, utan bara så att jag ska slippa gömma mig under en sopsäck hela sommaren! :D Looking good man!! :emo-thumb

Waaaaaahoooo!!!!![/b]:dance:

ÄNTLIGEN!
    Idag jobbade jag och ska nu ner på gymmet för ett ”socialpass”, blir inte så fruktansvärt hårt men ska iaf. känna på vikter igen. :yahoo:
    Otroligt skönt att vara så pass pigg efter mina luftrörsbesvär…
    Lovar, ska INTE köra för hårt. Jag ska inte ens skriva upp vikterna….
    Men jag måste röra på mig, håller på o få fram de gamla tapeterna av allt väggklättrande!
    Jag o spiiiideeerman!!!8)

Blir kanon med lätt träning, solarie o en massa skitsnack.
    O imorron blir det SpinningFEST!!!

Vilken bra start jag kommer få på min deff till veckan!:bb:

FEVER Ja, det var ett bra tips. Jag har en riktig hushållsassistent så då kan man köpa rökt skinka på Willys o mala själv…
    Tror bestämt att skinkan där ligger på 2-3%.
    Tack, :worship:

mariia Jag é helt frälst av radiokanalen, så ofantligt bra! Lämnade till och med RixmorronZoo imorse. ;)

snusan Japp, men jag har inga förväntningar vad gäller fett% mått eller sånt. Det är ju min första riktiga deff så jag saknar ju referenser, men jag ska vara så strikt jag kan och se vilken form man är i efteråt.
    Hahaha, tror knappast du behöver gömma dig alls! Kanske för mig då…:P

Lalla wrote:
    Waaaaaahoooo!!!!![/b]:dance:

ÄNTLIGEN!
    Idag jobbade jag och ska nu ner på gymmet för ett ”socialpass”, blir inte så fruktansvärt hårt men ska iaf. känna på vikter igen. :yahoo:
    Otroligt skönt att vara så pass pigg efter mina luftrörsbesvär…
    Lovar, ska INTE köra för hårt. Jag ska inte ens skriva upp vikterna….
    Men jag måste röra på mig, håller på o få fram de gamla tapeterna av allt väggklättrande!
    Jag o spiiiideeerman!!!8)

Blir kanon med lätt träning, solarie o en massa skitsnack.

Vilken bra start jag kommer få på min deff till veckan!:bb:

mariia Jag é helt frälst av radiokanalen, så ofantligt bra! Lämnade till och med RixmorronZoo imorse. ;)

Jaha vilken tur att du gillade radiokanalerna då!! :emo-thumb Jag fick massa nya låtar av en kompis idag jag så nu har jag lite att lyssna på ett tag igen! :D
    Lova att ta det lugnt på gymmet idag nu då så förkyldningen inte tar om! Eller för att inte göra mig fööör avundsjuk…jag vill oxå träna!!

Tor 9/2 -06[/b]

Otroligt vad skönt det var att vara tillbaka, sällan har jag njuuuutigt så av ett styrkepass. :yahoo:

Fokuserade enbart på kontakt och att inte köra skiten ur mig, då det var första passet.
    Var jag full av energi innan passet, så är det inget mot nu. Sprängfylld tror jag é rätta ordet! :bb:
    Kan man bli speedad på kasein? *dansar på databordet* Tror jag måste dra ner lite…:whistle:

Börjat med kreatin igen med tanke på deffen, orkar lyfta liiite tyngre.
    Hoppas inte jag får en negativ reaktion på passet imorron….

Styrkan idag, 3set o 20s vila. Inga viktangivelser då det inte var intressant.
    Marklyft
    Lutande Flies
    T-stångsrodd
    Sittande bencurl (hamstring)
    Bicepscurl cable
    Chins
    Cable-X sittande
    Enarms hantelrodd

Tid: 19:30
    Motivation var banne mig en 5a[/b], energin var däremot en 3a…:dance:

Kommentar:Väldans motiverad, bra kontakt. Kanonpass med tanke på omständigheterna, höll igen det lilla extra.

Full fart mot helgen![/b] :fun: :kicking:

Lalla wrote:

He he… En sån ska jag på imorrn… Brukar gå vilt till :whistle:

Härligt med passet igår :up: De där endorfinkickarna är oslagbara ;)

Sara Hoppas du har lika roligt på festen som jag hade! :dance: Saknar bara en klubb i Borås som spelar trance, men man kan ju inte få allt.
    Ja, var riktigt skönt med passet!

Visste inte att 4öl kunde få en o känna sig så gammal, trodde jag var 67 imorse…:p
    Var iof. i säng strax efter tre, dessutom träningsvärk efter styrkan…

Henkzz Tackar, jo jag mår väldigt mycket bättre både fysiskt o mentalt. Är väl ingen som mår riktigt bra av att ligga så lågt med BF% i längden…:whistle:

Näe, nu blir det havregrynsgröt med vassle o min andra dubbla espresso på morronkvisten… :|

tittar in lite…hoppas allt går bra :emo-thumb

Lalla wrote:
    Sara Hoppas du har lika roligt på festen som jag hade! :dance: Saknar bara en klubb i Borås som spelar trance, men man kan ju inte få allt.
    Ja, var riktigt skönt med passet!

Visste inte att 4öl kunde få en o känna sig så gammal, trodde jag var 67 imorse…:p
    Var iof. i säng strax efter tre, dessutom träningsvärk efter styrkan…

He he… 67 idag alltså…. Vad ska då JAG känna mig som imorrn, som redan är så gammal menar jag… :whistle:

Tur att du hade skoj iaf, då brukar det lixom vara värt att må lite si och så dan efter… ;)

Spinningfest ;) Låter definitivt inte som nåt för mig :D

Tack för mailet förresten – kollade hotmail-boxen först nu typ… Inte lätt att hålla sig up-to-date med alla konton då man har så många :nerd:

Tess Japp, det flyter på. :bb: Varit lite förkyld under veckan men nu är det mycket bättre.
    Hoppas bara att du é på rätt väg också, hörde rykten om en inflyttningsfest…:whistle: Då är väl lägenheten klar, bilder, bilder….

Sara :drinks: :dance: :emo-thumb

Linda G Vaffördåför… Är hur kul som helst! Helt klart värt o prövas. :D
    Hahaha, många konton bara för o hålla hemliga beundrare på avstånd…. :whistle:
    Hoppas du kunde ta emot bägge filerna, så de inte var för stora…

Jaha så var det lööördag igen.
    Skönt o inte behöva jobba idag, har jobbat för mycket de senaste helgerna.
    Dagen har verkligen gått i fikandets tecken….:p

Idag blev det ett lugnt uppvaknande, åkte ner till stan o fikade som vanligt på lördagar. En kompis fyllde 27år så vi hade köpt tårta på fiket o delade på, alltså vi var 11st med henne…. inte en tårta på två…:|

Efter det bar det iväg på gymmet o satt där med en kaffe, gjorde inget vettigt mer än o slappa o snackade lite skit. Blev där någon timme…
    Därifrån bar det vidare till en kompis jag spelat hockey med och hans sambo, hon hade nybakta kanelbullar o kaffe som väntade. Alltid lika gott.
    Skjutsade ner dem till stan och nu sitter man hemma en stund innan det bär av till stan igen för o gå på en pub. Måste ju fira 27åringen lite till…:D
    Däremot ska vi alla träna imorron, så det blir lugnt. Jag tar nog bilen, då kommer man hem i tid o får sova inför sedvanlig intervallträning på cykeln imorron. Då kommer en kille ur sveriges bästa landsvägslag (Team MA) att hålla i träningen. Ska bli roligt, jag ska få pröva min trainer ordentligt för första gången också.

Ha en trevlig lördag allesammans!

Lalla wrote:
    Tess Japp, det flyter på. :bb: Varit lite förkyld under veckan men nu är det mycket bättre.
    Hoppas bara att du é på rätt väg också, hörde rykten om en inflyttningsfest…:whistle: Då är väl lägenheten klar, bilder, bilder….

Sara :drinks: :dance: :emo-thumb

Linda G Vaffördåför… Är hur kul som helst! Helt klart värt o prövas. :D
    Hahaha, många konton bara för o hålla hemliga beundrare på avstånd…. :whistle:
    Hoppas du kunde ta emot bägge filerna, så de inte var för stora…

ja klart det blir inflyttninsgfest…..kommer du om du blir bjuden då? :drinks:

geo Jodå, det är kanon! Hårt packade snövägar, bara o ösa på. Fast kanske inte med en landsvägscykel…:D
    *längtar till våren….*

Tess Tänkte mest på bilder… ;) Men det beror på när du tänkt ha den :dance:
    Det vore skoj! :yahoo:

I fredags skulle jag bara ta det lite lugnt på spinningen, bara för att sitta med o röra på benen. Ville inte att mina luftrör skulle få en chock…
    Det skulle inebära runt 60-65% i snittpuls.
    Förde över träningsdatan till datorn nu, såg att jag låg på 78%:evil:.
    Så kan det gå när man inte kollar på pulsklockan utan kör på känsla…
    Fast det gick bra ändå.

Aaaah, laddad med en stooor port havregrynsgröt, vatten o espresso. Dax o lasta cykeln o sticka till träningen.
    Sen blir det födelsedagsfest…igen ;) Åt tårta på jobbet i fredags, två gånger igår o idag.
    Igår blev det dessutom kakor, godis o en massa annat skräp imellan tårtorna. Blir så när man firar födelsedagar på olika ställen…. Gäller o passa på, för på måndag är det slut på godsakerna för 7v framöver. :p

Sön 12/2 -06[/b]

Idag blev det ett roligt pass, lite annorlunda då vi cyklade med en av Team MAs sportchefer som instruktör.
    Mattias Carlsson heter han och är rankad trea på Sverigerankingen bland landsvägscyklister. Han har tillsammans med en kopis utformat en cykel DVD tänk att använda som träningsdvd. Visar banprofil under passet och vilken pulszon man bör använda osv.
    [http://www.maspeedwear.se/ Team MA Borås]

Tog det lite lugnt, ville inte belasta mina stackars luftrör lika tufft som i fredags.
    Passet blev på 2*45min, lite blandade intervaller. Energiförbrukningen blev lite väl lite, framförallt med tanke på all tårta i helgen. :p Nåja…
    Förbrukning: 616kcal, snittpuls på 61% ;)

Jaha, så verkar det som om min diet ”skiter sig” första dagen.
    Måste iväg o äta ”affärslunch” imorron, vore inte så smart o tacka nej. Men, men, man har ju kunskaper så nog överlever man en måltid som inte är vägd…:D
    Sådant blodigt allvar är det inte…det är ju bara en hobby i slutändan.

Nu ska jag rensa upp lite här hemma, varit hemma 12h sedan i fredags morse. Sömnen, eller vad man ska kalla det, inräknad… ;)

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.