Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 482 total)
  • Author

Ina Blir oxå fasansfullt trött om jag sovit lite, eller om jag kör runt 70% av maxpuls. Men håller jag mig runt 60% så blir jag bara piggare! :D
    Kolla mailen….:p

Vanessa Jotack, känns kanon faktiskt! Roligt att du gillar min journal, party party:yahoo: Men lite rädd att jag inte dietar tillräckligt fort….:
    Blir ju inte så lång tid o har ganska mycket o skala….:o

Milia :kicking: :dance: :friends:

Halu! :D
    Tänkte bara fråga varför du har satt just 7 veckor på din diet (för det var 7 v va?), är det nåt speciellt då? ;) För om du inte är nöjd med ditt resultat då så är det väl bara att fortsätta tills du blir nöjd?

Ons 15/2-06[/b]

Jag tror jag skall skärpa upp dieten något till nästa vecka. Ligga kvar matmässigt, men köra cardio varje vardag minst 1h innan frukost. Då kör jag styrkan på kvällstid oavsett om jag jobbar tidigt eller sent.
    Om två veckor kanske jag stryper maten lite till oxå, men det får jag se då.

Ikväll blir det en film, ska bara slappa. Är riktigt seg o trött på grund av för lite sömn…:lazy: o lite mycket på jobbet. Man vill vara överallt o hinna med allt, men det är ju så roligt också. :yahoo:
    Inte bra o vara uppe till tre-fyra o kliva upp åtta på helgen o lägga sig tolv, upp sex på vardagarna…Nåja, skyll mig själv!
    Imorronbitti blir det upp o köra cardio 1,5h innan frukost. Börjar inte förrens vid 10.

Dagens styrka:
    Incline Pull (brett grepp) 60kg 10-8-5 static
    Bänkpress 65kg 9-4-2 static
    Pulldown 100kg 10-5-2 static
    Sittande Hamstringscurl 75kg 10-7-4 static
    Scottcurls maskin 35kg 10-7-4 static
    T-stångsrodd 50kg 10-6-4 static
    Pec Dec 55kg 10-6-4 static
    En armsrodd 36kg 8-4-4 static

Tid: 08:30
    Kommentar: Börjar kännas att man börjat med dieten. Samtidigt som jag sovit för lite, ca 5-6h/snitt senaste veckan. Tog tvärslut efter t-stångsrodden….*pffff*

Tills nästa gång, :dance:en sväng till lite trance så blir morroncardion bättre!

mariia wrote:
    Halu! :D
    Tänkte bara fråga varför du har satt just 7 veckor på din diet (för det var 7 v va?), är det nåt speciellt då? ;) För om du inte är nöjd med ditt resultat då så är det väl bara att fortsätta tills du blir nöjd?

Ska vara med i en fototävling (likt [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=147 Body Open]), bilderna skall vara inlämnade den 9-april, vill åtminstone ha liiiite linjer o visa upp. 😮 Blir nog Body Open också i år (om den kommer arrangeras)
    Kanske fortsätter en stund till, men jag tror jag borde bygga istället. Är ju inte stor direkt…

Det är inte lätt att dieta, du gör det bra:emo-thumb
    att sova när man dietar är inte lätt, du tänker väl på att vila ibland också…? :unsure:
    förlåt! menar inte att agera morsa: , men blir bara orolig att du driver dig för hårt mannen:wazzup:

:friends: :friends:

Lalla wrote:
    Ska vara med i en fototävling (likt [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=147 Body Open]), bilderna skall vara inlämnade den 9-april, vill åtminstone ha liiiite linjer o visa upp. 😮 Blir nog Body Open också i år (om den kommer arrangeras)
    Kanske fortsätter en stund till, men jag tror jag borde bygga istället. Är ju inte stor direkt…

Jahaaa men vad roligt!!! Du måste berätta sen då vilken tävling så man kan kika på den! :p
    Ja BODY open är nog ett bra sätt att ta reda på om man är redo för att tävla (iallafall för min del som vill tävla i BF eller BB). Har du några tävlingsplaner då? Alltså ”stå på scenen” tävla… ;)

Kul med tävlingsplaner – det hade jag ingen aning om. Men det förklarar varför du kör på så här pass hårt redan från början… själv tar jag det det lilla lugna – än så länge :D

Kämpa på!

Kör hårt mr L! ;)

Milia Tack, Milia! Tycker det bara är roligt att du bryr dig om mig!:friends: Men anledningen till att jag sovit lite är främst för att jag varit übersocial på slutet. :D Har inte vett att gå hem o sova när jag borde….börjar kännas nu….
    Morsa…? Näe, vi tar hand om varandra helt enkelt!

mariia Joooo, det är ju det jag har. I så fall i BF, så därför vill jag vara med på några ”light”-tävlingar först. Utan en massa publik, scener o sånt…:p
    Bara för o känna mig för o få ett omdöme, då kanske jag märker om det är något för mig överhuvudtaget.

Linda G Thanx…:friends:

MarQues Right back at ya’ :bb:

16/2-06[/b]

Imorse blev det 1,5h på cykeln innan frukost. Snittpuls på 66% och med en energiförbrukning på 702kcal. :yahoo:
    Lita på att frukosten smakade bra efteråt

Sitter o funderar på om jag ska ner till gymmet o köra ett pass, endera idag eller på söndag.
    Imorron blir det cardio+styrka, lördag blev det jobb så då hinns det inte med någon träning tyvärr. Däremot blir det o laga till alla matlådor på lördag, sön blir det 2h cardio+styrka (om inte ikväll).

Känt mig riktigt less ända sedan 13-tiden idag….*suck* Ville bara hem o dra något gammalt över mig. :D
    Men, men. Tror nog det blir en tur ner på gymmet om inte annat bara för att umgås lite… Känner mig helt schitsofren….vill träna, vill inte träna, vill sova, vill inte sova…:whistle:

Oj, oj, oj..
    Va TRIST att Tre Kronor torskade idag mot Ryssland! 👿

Hade!

Lalla wrote:
    Känt mig riktigt less ända sedan 13-tiden idag….*suck* Ville bara hem o dra något gammalt över mig. :D
    Men, men. Tror nog det blir en tur ner på gymmet om inte annat bara för att umgås lite… Känner mig helt schitsofren….vill träna, vill inte träna, vill sova, vill inte sova…

Då är det ju tur att du har såna som oss, som kan pusha på dig, hehe!
    Det här kommer gå bra ska du se!
    Känns det tungt så är det bara att ropa… Jag kommer genast och jagar
    dig med mina skidstavar med väääldigt vassa spetsar! Hehe… det borde
    väl motivera till att hålla farten uppe… :D
    Ok, nu ska jag sluta vara en sån sadist… Det känns tungt för alla ibland.
    Men tänk på målet, snygga linjer vettu! :emo-thumb
    Se bara till att du håller dig frisk och kry…
    *står och hejjar på med pom-poms och stora plakat*
    :p

geo Hmm, värt ett försök…. *letar en yxa* :whistle:

Katti Whaaaaaaeeeee!!!! Katti på krigsstigen!!! *letar min cykel i 180-tempo* Hjääälp!!! *hittat den, trampar iväg* Haha!!! Nu kan ingen stygg Katti komma o spetsa mig…. :p :D

Är alltid härligt med en fanclub! :worship: Kör du inga tävlingar söderöver, i så fall ska du hälsa på :rtfm: Så får jag stå med Pom-Poms 😮

Fre 17/2-06[/b]

Freeedag igen! Hjälp vad veckorna går fort. ;)
    Tycker jag kört på bra med ideten, följt den utan snedsteg förrutom lunchen i måndags…
    Ska nog strikta upp något lite till fom. måndag, då blir det mellan runt 2100kcal o 1h cardio VARJE morron. all styrka sker på kvällstid oavsett när jag börjar jobbet.
    Drar ned liiiite till på kolisar. Känner mig grymt laddad, gått bra ända till idag egentligen. Känt mig lite trött, men är nog min sömn oxå. Måste isäng på kvällarna!!! Sover som en däckad oxe när jag lagt mig, trodde jag skulle sova illa pga. dieten. Men det kanske kommer, är ju lite över sex veckor kvar.

Känns dock som att byxorna sitter lösare redan, är nog en del vatten skulle jag tro. Men ändå äter jag kreatin, nåja mätning på måndag morron.

Dagens träning då?
    Morroncardio imorse 05:45-06:45 cykling 61% i snitt o 416kcal. :emo-thumb

Styrka ikväll:
    Militärpress 44,5kg 10-7-4 static
    Ab-Wheel 22-10-10
    Benpress 260kg 10-6-4 static
    Liggande vadpress 260kg 10-6-3 static PB
    Axellyft utåt cable 10kg 10-7-4 static
    Crunch 50kg 10-7-5
    Benspark 80kg 10-6-4 static
    Tricepspress EZ 34kg 10-7-4 static

Tid: 18:20
    Motivation/Energi: 3,5
    Kommentar: Förvånansvärt bra pass med tanke på diettime! Till o med PB i vadpressen.

*usch* På något sätt så blev det jobb imorron, 7-12…. sedan sedvanligt fika.
    Hastigt o lustigt så blev det ett 2-3h cykelpass extra imorron vid 14, frågan är bara hur mina stackars ben mår. Är ju 2h intervallcykling på söndag oxå….:|

Hmmm, borde sooooova….
    God natt o sov gott mina träningskamrater! :lazy:

Hej där,[/b]

Roligt att motivationen har kommit tillbaka :emo-thumb Kör hårt [/b]:bb:

Här har det börjat tränas igen efter en riktig dunder förkylning och min motivation är på topp. Har varit riktigt låg nu i flera veckor. Har ju ingen från Body som stöttar mig längre. Kanske är dax att starta en ny tråd? Jag saknar Er alla[/b] ;)

Kanske vi kan köra ett pass ihop nån dag :bb: Det vore kul :friends:

Må väl och sov så gott [/b]/Linda

[img=http://img247.imageshack.us/img247/8113/hlso17dl.jpg]

Lalla wrote:
    Katti Whaaaaaaeeeee!!!! Katti på krigsstigen!!! *letar min cykel i 180-tempo* Hjääälp!!! *hittat den, trampar iväg* Haha!!! Nu kan ingen stygg Katti komma o spetsa mig…. :D

Är alltid härligt med en fanclub! :worship: Kör du inga tävlingar söderöver, i så fall ska du hälsa på Så får jag stå med Pom-Poms 😮

Haha, yes, så fort det känns segt så kommer jag med stavarna!:P
    Tror stenhårt på att det kommer gå bra för dig, no worries!

Jajamänsan, blir det tävlingar söderöver så förväntar jag mig en hel
    cheerleading outfit, pom-poms och allt! Haha! Och ladda röstreserverna!
    Kör hårt, och kom ihåg: riiiiktigt vassa stavar!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.