Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 482 total)
  • Author

Ge allt du har nu:emo-thumb !

Hoppas dieten kommer gå bra för dig….

Lycka till i helgen med allt cyklande!

Vad kul att det går så bra för dig med dieten:yahoo: hoppas det håller i sig:emo-thumb

Lycka till med dieten killen!!

håller koll på dig 8)

Oj, här var det livat minst sagt! Vad härligt!
    Inte kikat förbi min egen journal sedan i fredags…

Men tack alla för peppningen, det stödet värmer!

LiMi Ajaj, men vad skönt att du é tillbaka! Men har man mycket annars också, så är det inte så lätt att klämma in så många pass man skulle vilja.
    Du har iaf. en fanclub även om du inte har en journal! :friends:
    Klart vi ska, det vore jätteroligt. Men undrar om vi måste skjuta på det till 2009…? Kommer se ut som en räka i jämförelse med dig, men då har man iof. något o sikta emot. :bb:

Katti Hrrrm, brukar du tävla runt göteborg ibland…?:o
    Nåja, får väl leta reda på en outfit och en kamera, det bjuder jag på! *skratt*
    Tänkte på dina stavar när vi satt o trampade framför stafetten imorse… Var en tung dag för mina stackars ben.
    Men vad synd att inte Fredriksson lyckades knäcka Angerer på slutet….

Sandra, Milia o Tess Det blir ju vad man gör det till, gäller ju även dieten!
    Ska bli krisphård….:D Ok, kanske inte på sex veckor men så bra som mögligt!

geo Hmmm, ingen aning faktiskt vad gäller ordet ”efter”. Däremot hoppar vi ofta över vissa ord som anses underförstådda.
    Så det kanske stämmer…
    Men jag pratar inte Jamtska, kan inte det överhuvudtaget tyvärr. Förrutom någon mening som man lärt sig.

Sön 19/2 -06[/b]

Först en lite flashback!
    Fre: Efter träningen kom jag hem o hjälpte min granne lite, hennes föräldrar kom o hon behövde lite assistans. Men jag gick ändå o lade mig vid 21…!?! o somnade som en stock!

Lör:
    Vaknade vid 5,30 för att fixa min morrongröt som denna morron kändes HELT onödig då jag fortfarande var i total koma! När jag kom hem igen såg jag att jag hade ställt in Vassletillbringaren i kylen o fjärrkontrollen till radion låg i skafferiet…:whistle:
    Var på jobbet vid 6,30 o två kollegor kom in vid sju tiden och undrade om jag kommit direkt från efterfesten…:o Så illa var det…
    Åkte till fikat direkt från jobbet vid 12, väl där så började operation övertalning om o få med mig ut på ett tvåtimmars cykelpass. Det var vääääldigt nära att de lyckades, men mina ben o mitt huvud skrek åt mig att inte lyssna…
    Mina dubbdäck är utmärkta prydnadssaker i mitt förråd! *skratt*
    Sedan blev det extremt lungt med lite hockey o gott sällskap o god mat, i alla fall såg deras mat god ut. Själv hade jag min låda med mig, tur man har förstående vänner. *ler*
    Kom i säng vid 22…

Efter en välbehövlig vilodag så var man tillbaka.
    Imorse ringde väckaren vid 8 och man var inte fullt så utslagen som i lördags… *ler*
    Tog sin cykel på taket o stack till Onyx, många blickar blir det när man kommer med en landsvägscykel på taket en vintersöndag genom stan.

Väl framme ställde vi upp oss framför projektorduken och körde under hela stafetten, blev en fin men jobbig intervalltur på 1,50.
    Energiförbrukningen blev 640kcal.

Så på det hela taget en bra helg, följt min dietplan perfekt sånär som på en halv blåbärsbakelse på fikat i lördags och tre extra potatisar igår kväll till proteindrinken.

Väl mött! :dance:

:D

Lalla wrote:
    Lör:
    Vaknade vid 5,30 för att fixa min morrongröt som denna morron kändes HELT onödig då jag fortfarande var i total koma! När jag kom hem igen såg jag att jag hade ställt in Vassletillbringaren i kylen o fjärrkontrollen till radion låg i skafferiet…:whistle:

:D :buttrock:

Hahah! Jo då det där känns igen, själv satte jag in mitt anteckningsblock i ugnen idag!

P.S (jo, ugnen var PÅ)D.S

Mån 20/2 -06[/b]

Hej o hå luden….tax…
    Så var det dax för ännu ett pass.
    *oj, det rimmade nästan…*

Morroncardio 1h på cykeln, nu börjar det kännas som en vana att köra på morronen. Känner mig faktiskt lite piggare än då jag skippat det. Kommer igång bättre.
    Förbrukningen blev 451kcal. Snittpuls på 64%.

LiMi! Förbered dig på passet….:p
    Pass 2, ikväll:
    Marklyft 90kg 10-6-4
    Lutande Flies 24kg 10-6-4 static
    T-stångsrodd 50kg 10-6-4
    Sittande Hamstring 70kg 10-7-4 static
    Cable bicepscurl 20kg 10-7-4 static
    Chins 8-5-3 static
    Cable-X 20kg 10-7-4 static
    Enarms hantelrodd 34kg 10-6-3 static

Tid: 19:30
    Motivation/Energi: 3
    Kommentar: Nu börjar det kännas att energin tömms då det är två-tre övningar kvar av passet. Den sista kicken finns inte, blir lite bättre om jag sippar på drinken lite under de sista övningarna.
    Men det hör väl till dieten antar jag!
    Bara o ÖSA! :yahoo:

Undrar om det var ok att göra texten fet och sätta en jublande smilie? Kanske blir bannad för att man visar känslor…

Milia *ringer doktor i vit rock* Sätt dig o lek med kameran så vi får se lite bilder istället för o elda anteckningsblock. :D

geo Känns trygt o veta att man inte är ensam :whistle:

Lalla wrote:
    Mån 20/2 -06[/b]

Hej o hå luden….tax…
    Så var det dax för ännu ett pass.
    *oj, det rimmade nästan…*
    Bara o ÖSA! :yahoo:

Oh vad glad jag blev! Grym du är som kör på på morgonen!!
    Hoppas man får fortsätta läsa om glada, sprudlande Lalla :|
    Kör på :emo-thumb

// Ina

:D Hahahah!
    Jo kameran har kommit idag, men eftersom jag varit/är så jäklans trött och seg så har jag inte orkat hämta ut den från posten…så jag hämtar den på hemvägen från lektionen imorgon istället.

Jag har inga planer på att lägga ut bilder på mig själv för jag anser att det inte är någonting att se, och man får ju bara lägga ut träningsrelaterade bilder så då lär det inte blir några bilder alls från mig….
    Hoppas verkligen de hittar någon lösning med allt tjafs med journalerna snart! Någon kompromiss måste ju finnas…

Aja, det verkar ju gå finfint för dig iaf! När var det tävlingen var?

ReNeGaDe Men fyyy….jordgubb…:drunk: Tacka vet jag choklad! *mmmmm*

Ina :worship: Hahahaaa…Måste förbränna lite, därav morronpassen. ”Bara” 33st kvar… :p

Milia PM! Bilderna skulle vara inlämnade 9-april…

Ang nya jornalreglerna.
    Mina åsikter går att läsa under tråden ”Nya regler och riktlinjer för träningsjournaler!”…

Jag kommer köra på som jag gjort, har inte fått något argt PM ännu….

Tis 21/2-06[/b]

Jag var såååå när att skita i styrkan ikväll, för trött helt enkelt.
    Men så kom jag o tänka på Fever, ”Det ska inte vara lätt o deffa”. Lina hade också en synpunkt i sin journal, hon tyckte inte att det var roligt o köra två pass/dag heller. Då kände jag mig i alla fall inte ensam, så det var bara o pallra sig iväg.

Imorse blev det 1h på cykeln, 415kcal o 61% i snittpuls.
    Jag har känt mig grymt sliten i korsryggen hela dagen idag, mycket på grund av marklyften igår som visste var de tog.

Ikväll blev det i alla fall ett styrkepass efter klippningen, så nu är man både stark, snygg o rik…:P *skratt*
    Nåja, dagens pass…

Shrugs 38kg 10-6-5 static
    Torso-rotary 65kg 10-8-7
    Benböj 85kg 10-10-10 static
    Sittande vadpress 50kg 10-7-4 static PB
    Crunch 50kg 10-7-4
    Benspark 82,5kg 10-7-4 static
    Triceps-puschdown rep 22,5kg 10-7-3 static

Tid: 19:20
    Motivation/Energi: 4
    Kommentar: Deffar jag verkligen, satte ändå ett PB. Dessutom var jag nära o hoppa passet…

Nu laddar man med 200g naturell lättyoughurt+30g kasein+10g rapsolja till förbränningspasset på 1,5h imorronbitti. :yahoo:

Lalla wrote:
    Ang nya jornalreglerna.
    Mina åsikter går att läsa under tråden ”Nya regler och riktlinjer för träningsjournaler!”…

Jag kommer köra på som jag gjort, har inte fått något argt PM ännu….

Ja varför hetsa upp sig redan nu. Det kommer ju bli lite jobbigt för dem att sitta och läsa igenom alla trådar. De roligaste träningsjournalerna är ju de som blandar seriös träning men lite rolig vardag. Att man vill dela med sig av sin träning tycker jag är grunden för detta forum och det andra är en bonus.

Tycker din tråd är kanon. Fortsätt så…:emo-thumb

LiMi wrote:
    Ja varför hetsa upp sig redan nu. Det kommer ju bli lite jobbigt för dem att sitta och läsa igenom alla trådar. De roligaste träningsjournalerna är ju de som blandar seriös träning men lite rolig vardag. Att man vill dela med sig av sin träning tycker jag är grunden för detta forum och det andra är en bonus.

Tycker din tråd är kanon. Fortsätt så…:emo-thumb

Amen! :up:
    Detsamma….:bb2:

Ons 22/2-06[/b]

Idag blir det bara cardio, måste vila lite från styrkan. Men imorron är det på det igen, starkare än någonsin! :bb:

Hoppas ni alla får en kanondag!

Jag har iaf. roat mig med att sitta på cykeln i 1,5h, förbrukade 584kcal och hade en snittpuls på vääääldigt måttliga 60%. Det var dock medvetet..

Nu ska jag roa mig med o sitta ännu mer, hela dagen i möten… *suck*
    Nåja, ta hand om er!:friends:

Ps. en bild efter dagens pass.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.